Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Starcraft Resolution Hack


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Herhalde pek çok kimsenin haberi vardır. Starcraft'ta standart 680x480'in üzerinde çözünürlüklere çıkmak McBane'nin Starcraft Resolution Hack'i ile mümkündü. 2 sene önce denediğimde benin laptop'ta (1440x900) problem çıkarmasına rağmen abimin laptop'unda (1280x800) problemsiz çalışmıştı. Şimdi çıkacak son versiyonda continous zoom özelliğini görünce oha dedim.

Buyrun siz de diyin:
http://www.youtube.com/watch?v=sPGBr9Pw7xQ

Resmi site:
http://www.starcraftresolutionhack.de.vu/

Eğer benim laptop'taki gibi oynamakla ilgili problem yaşarsanız hemen silmeyin bir de replay'ları yüksek çözünürlükte izlemeyi deneyin. Muhteşem oluyor...
Mesaj tarihi:
Cuce said:

oha, napıyo be!
oyunu bastan real time renderlıyo falanmı?


Eskiden dxwnd ile bi pencere açar oradan starcraft'a bişeyleri inject ederdi, şimdi uçmuş iyice. Eskiden normal starcraft'ı çalıştırıp Alt+Tab ile windows'a döndükten sonra hack çalıştırılırdı; şimdi o da kalkmış. Sanırım hala directx ile bişeyler karıştırılıyor...

Ne yazık ki her sistemde problemsiz çalışmıyor (yıllardır hala beta seviyesinde bu program).
Mesaj tarihi:
Benim burda ki yorumlardan anladığım, çözünürlük konusunda hiçbirşey bilmediğimdir.

Niye bu kadar abartı bir olay ki şimdi bu?

Basit bir şekilde kamerayı daha geniş alan görecek şekilde ayar yapmaktan ibaret değilmi adamın yaptığı. Yani ordaki her birim eskiden ne kadar poligon içeriyorsa gene o kadar içeriyor. Tüm harita oyun tarafından zaten real time modelleniyor. Eee geriye benim algılıyamadığım ne kalıyor.

Birşeyi yanlış düşünüyorum ama nedir anlamadım. Bu olayı bu kadar özel yapan nedir? Ya da bu kadar zor yapan. WoW'daki maxcameradistance'dan farkı nedir olayın? programcılık mantığı konusunda ağır cahil hissettim bir anda kendimi.
Mesaj tarihi:
Ben de pek bilgi sahibi değilim ama oyunu 3b düşündüğün için "kamera" ve "maxcameradistance" diyorsun gibime geldi. 2b bir oyun için kamera diye birşey nasıl söz konusu olur anlamıyorum.
Mesela SC2 için bu durum tam dediğin gibi çok normal ama SC1 için büyük bir olay.
Mesaj tarihi:
replerde falan iyi oluyordu bu ama fareyi ağırlaştırıyordu biraz. ani hareket ettirince fareyi sapıtabiliyor bazen. bnet ve iccup'ta oynanabiliyor mu bir de bunla?
  • 1 ay sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
Mesaj tarihi:
FreEmoon said:

Benim burda ki yorumlardan anladığım, çözünürlük konusunda hiçbirşey bilmediğimdir.

Niye bu kadar abartı bir olay ki şimdi bu?

Basit bir şekilde kamerayı daha geniş alan görecek şekilde ayar yapmaktan ibaret değilmi adamın yaptığı. Yani ordaki her birim eskiden ne kadar poligon içeriyorsa gene o kadar içeriyor. Tüm harita oyun tarafından zaten real time modelleniyor. Eee geriye benim algılıyamadığım ne kalıyor.

Birşeyi yanlış düşünüyorum ama nedir anlamadım. Bu olayı bu kadar özel yapan nedir? Ya da bu kadar zor yapan. WoW'daki maxcameradistance'dan farkı nedir olayın? programcılık mantığı konusunda ağır cahil hissettim bir anda kendimi.


+1 Banada öyle abartı bişey gibi gelmedi.
  • 3 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
daha zor yapan sey burada polygon degil sprite olmasidir. spritelari oyle sadece kamera alanini genisleterek yeni bir cozunurluge getiremezsiniz.

starcraft ve onunla ayni nesli paylasan rts ler 3d bir motor kullanmazlar.

bliz warcraft3 te ise 3d motor kullandi.
Mesaj tarihi:
Namessar said:

daha zor yapan sey burada polygon degil sprite olmasidir. spritelari oyle sadece kamera alanini genisleterek yeni bir cozunurluge getiremezsiniz.


Bu sprite meselesine yabancı forumlarda inceleme yaparken de rastlamıştım. Biraz ayrıntı vermen, bildiğin kadarıyla anlatman mümkün mü?
Mesaj tarihi:
sprite benim bildiğim önceden hazırlanmış grafiklerin oyun içinde kullanılması. mesela şimdiki gelişmiş oyun motorlarınad bir patlama efekti oyun motoru tarafından hesaplanıp, gerçek zamanlı oluşturuluyor. sprite olunca, önceden çizilmiş grafikler o anda ekrana geliyor.
Mesaj tarihi:
Bir dönem sc'daki max. ünite sayısını merak edip araştırmıştım. 1500 müydü neydi. Daha fazla ünite üretilememesinin sebebini sprite'larla açıklamıştı birisi.
1500 ünite yapıyorsunuz ama aksiyon sırasında örneğin bir grup valkyrie bir grup düşmana daldığında her bir roket çarpı bilmemne diye bir hesap yapmıştı. Sonuç olarak o kadar sprite'ı oyun motorunun kaldırmasının imkansız olduğunu söylemişti.
×
×
  • Yeni Oluştur...