doubtful Mesaj tarihi: Eylül 18, 2009 Mesaj tarihi: Eylül 18, 2009 Herhalde pek çok kimsenin haberi vardır. Starcraft'ta standart 680x480'in üzerinde çözünürlüklere çıkmak McBane'nin Starcraft Resolution Hack'i ile mümkündü. 2 sene önce denediğimde benin laptop'ta (1440x900) problem çıkarmasına rağmen abimin laptop'unda (1280x800) problemsiz çalışmıştı. Şimdi çıkacak son versiyonda continous zoom özelliğini görünce oha dedim. Buyrun siz de diyin: http://www.youtube.com/watch?v=sPGBr9Pw7xQ Resmi site: http://www.starcraftresolutionhack.de.vu/ Eğer benim laptop'taki gibi oynamakla ilgili problem yaşarsanız hemen silmeyin bir de replay'ları yüksek çözünürlükte izlemeyi deneyin. Muhteşem oluyor...
Cuce Mesaj tarihi: Eylül 18, 2009 Mesaj tarihi: Eylül 18, 2009 oha, napıyo be! oyunu bastan real time renderlıyo falanmı?
doubtful Mesaj tarihi: Eylül 18, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 18, 2009 Cuce said: oha, napıyo be! oyunu bastan real time renderlıyo falanmı? Eskiden dxwnd ile bi pencere açar oradan starcraft'a bişeyleri inject ederdi, şimdi uçmuş iyice. Eskiden normal starcraft'ı çalıştırıp Alt+Tab ile windows'a döndükten sonra hack çalıştırılırdı; şimdi o da kalkmış. Sanırım hala directx ile bişeyler karıştırılıyor... Ne yazık ki her sistemde problemsiz çalışmıyor (yıllardır hala beta seviyesinde bu program).
FreEmoon Mesaj tarihi: Eylül 18, 2009 Mesaj tarihi: Eylül 18, 2009 Benim burda ki yorumlardan anladığım, çözünürlük konusunda hiçbirşey bilmediğimdir. Niye bu kadar abartı bir olay ki şimdi bu? Basit bir şekilde kamerayı daha geniş alan görecek şekilde ayar yapmaktan ibaret değilmi adamın yaptığı. Yani ordaki her birim eskiden ne kadar poligon içeriyorsa gene o kadar içeriyor. Tüm harita oyun tarafından zaten real time modelleniyor. Eee geriye benim algılıyamadığım ne kalıyor. Birşeyi yanlış düşünüyorum ama nedir anlamadım. Bu olayı bu kadar özel yapan nedir? Ya da bu kadar zor yapan. WoW'daki maxcameradistance'dan farkı nedir olayın? programcılık mantığı konusunda ağır cahil hissettim bir anda kendimi.
doubtful Mesaj tarihi: Eylül 18, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 18, 2009 Ben de pek bilgi sahibi değilim ama oyunu 3b düşündüğün için "kamera" ve "maxcameradistance" diyorsun gibime geldi. 2b bir oyun için kamera diye birşey nasıl söz konusu olur anlamıyorum. Mesela SC2 için bu durum tam dediğin gibi çok normal ama SC1 için büyük bir olay.
huun Mesaj tarihi: Eylül 18, 2009 Mesaj tarihi: Eylül 18, 2009 replerde falan iyi oluyordu bu ama fareyi ağırlaştırıyordu biraz. ani hareket ettirince fareyi sapıtabiliyor bazen. bnet ve iccup'ta oynanabiliyor mu bir de bunla?
doubtful Mesaj tarihi: Eylül 18, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Eylül 18, 2009 Bnet ve iccup'taki durum ne olur hiç bilmiyorum. Ömrümde girmedim oralara.
Gaap Mesaj tarihi: Eylül 20, 2009 Mesaj tarihi: Eylül 20, 2009 single icindir ums icindir iyide, iccup (hadi ordan banlansan neysede) b.netten banlanmak icin birebir.
BulletRide Mesaj tarihi: Eylül 20, 2009 Mesaj tarihi: Eylül 20, 2009 Iccup'ın anti-hack programı açıkken bu şekil oyunlara giremiyorsunuz, hoş girsenizde akıcılıkta ciddi problemler yaşatıyor.
ggterran Mesaj tarihi: Kasım 12, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 12, 2009 her şeyin orginali, zaten link de patlak..
doubtful Mesaj tarihi: Kasım 21, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Kasım 21, 2009 Linkler bende problemsiz açılıyor.
-Dark_Angel- Mesaj tarihi: Kasım 21, 2009 Mesaj tarihi: Kasım 21, 2009 FreEmoon said: Benim burda ki yorumlardan anladığım, çözünürlük konusunda hiçbirşey bilmediğimdir. Niye bu kadar abartı bir olay ki şimdi bu? Basit bir şekilde kamerayı daha geniş alan görecek şekilde ayar yapmaktan ibaret değilmi adamın yaptığı. Yani ordaki her birim eskiden ne kadar poligon içeriyorsa gene o kadar içeriyor. Tüm harita oyun tarafından zaten real time modelleniyor. Eee geriye benim algılıyamadığım ne kalıyor. Birşeyi yanlış düşünüyorum ama nedir anlamadım. Bu olayı bu kadar özel yapan nedir? Ya da bu kadar zor yapan. WoW'daki maxcameradistance'dan farkı nedir olayın? programcılık mantığı konusunda ağır cahil hissettim bir anda kendimi. +1 Banada öyle abartı bişey gibi gelmedi.
Namessar Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 daha zor yapan sey burada polygon degil sprite olmasidir. spritelari oyle sadece kamera alanini genisleterek yeni bir cozunurluge getiremezsiniz. starcraft ve onunla ayni nesli paylasan rts ler 3d bir motor kullanmazlar. bliz warcraft3 te ise 3d motor kullandi.
doubtful Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Namessar said: daha zor yapan sey burada polygon degil sprite olmasidir. spritelari oyle sadece kamera alanini genisleterek yeni bir cozunurluge getiremezsiniz. Bu sprite meselesine yabancı forumlarda inceleme yaparken de rastlamıştım. Biraz ayrıntı vermen, bildiğin kadarıyla anlatman mümkün mü?
Cuce Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 ya 2d animated seylerin karelerine sprite deniyo. mesela street fighterdaki karakterlerde spritelardan olusuyo
huun Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 sprite benim bildiğim önceden hazırlanmış grafiklerin oyun içinde kullanılması. mesela şimdiki gelişmiş oyun motorlarınad bir patlama efekti oyun motoru tarafından hesaplanıp, gerçek zamanlı oluşturuluyor. sprite olunca, önceden çizilmiş grafikler o anda ekrana geliyor.
doubtful Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mart 4, 2010 Bir dönem sc'daki max. ünite sayısını merak edip araştırmıştım. 1500 müydü neydi. Daha fazla ünite üretilememesinin sebebini sprite'larla açıklamıştı birisi. 1500 ünite yapıyorsunuz ama aksiyon sırasında örneğin bir grup valkyrie bir grup düşmana daldığında her bir roket çarpı bilmemne diye bir hesap yapmıştı. Sonuç olarak o kadar sprite'ı oyun motorunun kaldırmasının imkansız olduğunu söylemişti.
Öne çıkan mesajlar