Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Starcraft Resolution Hack


doubtful

Öne çıkan mesajlar

Herhalde pek çok kimsenin haberi vardır. Starcraft'ta standart 680x480'in üzerinde çözünürlüklere çıkmak McBane'nin Starcraft Resolution Hack'i ile mümkündü. 2 sene önce denediğimde benin laptop'ta (1440x900) problem çıkarmasına rağmen abimin laptop'unda (1280x800) problemsiz çalışmıştı. Şimdi çıkacak son versiyonda continous zoom özelliğini görünce oha dedim.

Buyrun siz de diyin:
http://www.youtube.com/watch?v=sPGBr9Pw7xQ

Resmi site:
http://www.starcraftresolutionhack.de.vu/

Eğer benim laptop'taki gibi oynamakla ilgili problem yaşarsanız hemen silmeyin bir de replay'ları yüksek çözünürlükte izlemeyi deneyin. Muhteşem oluyor...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Cuce said:

oha, napıyo be!
oyunu bastan real time renderlıyo falanmı?


Eskiden dxwnd ile bi pencere açar oradan starcraft'a bişeyleri inject ederdi, şimdi uçmuş iyice. Eskiden normal starcraft'ı çalıştırıp Alt+Tab ile windows'a döndükten sonra hack çalıştırılırdı; şimdi o da kalkmış. Sanırım hala directx ile bişeyler karıştırılıyor...

Ne yazık ki her sistemde problemsiz çalışmıyor (yıllardır hala beta seviyesinde bu program).
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Benim burda ki yorumlardan anladığım, çözünürlük konusunda hiçbirşey bilmediğimdir.

Niye bu kadar abartı bir olay ki şimdi bu?

Basit bir şekilde kamerayı daha geniş alan görecek şekilde ayar yapmaktan ibaret değilmi adamın yaptığı. Yani ordaki her birim eskiden ne kadar poligon içeriyorsa gene o kadar içeriyor. Tüm harita oyun tarafından zaten real time modelleniyor. Eee geriye benim algılıyamadığım ne kalıyor.

Birşeyi yanlış düşünüyorum ama nedir anlamadım. Bu olayı bu kadar özel yapan nedir? Ya da bu kadar zor yapan. WoW'daki maxcameradistance'dan farkı nedir olayın? programcılık mantığı konusunda ağır cahil hissettim bir anda kendimi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
  • 2 hafta sonra ...
FreEmoon said:

Benim burda ki yorumlardan anladığım, çözünürlük konusunda hiçbirşey bilmediğimdir.

Niye bu kadar abartı bir olay ki şimdi bu?

Basit bir şekilde kamerayı daha geniş alan görecek şekilde ayar yapmaktan ibaret değilmi adamın yaptığı. Yani ordaki her birim eskiden ne kadar poligon içeriyorsa gene o kadar içeriyor. Tüm harita oyun tarafından zaten real time modelleniyor. Eee geriye benim algılıyamadığım ne kalıyor.

Birşeyi yanlış düşünüyorum ama nedir anlamadım. Bu olayı bu kadar özel yapan nedir? Ya da bu kadar zor yapan. WoW'daki maxcameradistance'dan farkı nedir olayın? programcılık mantığı konusunda ağır cahil hissettim bir anda kendimi.


+1 Banada öyle abartı bişey gibi gelmedi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 3 ay sonra ...
Namessar said:

daha zor yapan sey burada polygon degil sprite olmasidir. spritelari oyle sadece kamera alanini genisleterek yeni bir cozunurluge getiremezsiniz.


Bu sprite meselesine yabancı forumlarda inceleme yaparken de rastlamıştım. Biraz ayrıntı vermen, bildiğin kadarıyla anlatman mümkün mü?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

sprite benim bildiğim önceden hazırlanmış grafiklerin oyun içinde kullanılması. mesela şimdiki gelişmiş oyun motorlarınad bir patlama efekti oyun motoru tarafından hesaplanıp, gerçek zamanlı oluşturuluyor. sprite olunca, önceden çizilmiş grafikler o anda ekrana geliyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bir dönem sc'daki max. ünite sayısını merak edip araştırmıştım. 1500 müydü neydi. Daha fazla ünite üretilememesinin sebebini sprite'larla açıklamıştı birisi.
1500 ünite yapıyorsunuz ama aksiyon sırasında örneğin bir grup valkyrie bir grup düşmana daldığında her bir roket çarpı bilmemne diye bir hesap yapmıştı. Sonuç olarak o kadar sprite'ı oyun motorunun kaldırmasının imkansız olduğunu söylemişti.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...