Netroof Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Yaptığım armorlara değişik özellikler vermek istiyorum. Yardımcı olursanız sevinirim. Teşekkürler... Örneğin; Üzerinde XXX armoru bulunan birine flamestrike atıldığında hitpoint i değişmesin düşmesin istiyorum. Yani invulnerable to flamestrike özelliği veya XXX armor giyerek Blacksmith yaparken fail olduğunda, mesela halberd yaparken 20 ingot gerekiyor. Fail olduğunda 20 ingot değilde, 10 ingot gitsin istiyorum. (Yani yarı yarıya gibi) İlginiz ve yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..
Netroof Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Sayın alan yetkilileri sanırım yardımcı olabilecek kimse yok. Bana flamestrike büyüsünün (SPELL 51) damage' ini nereden değiştirebileceğimi söylerseniz de olur. Ben bu konu üzerinde biraz çalışayım bari :)
OwnerRavenLoft Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Araştır derim...[hline]Mail:mailto:[email protected] ICQ:158672665 Asp,Visual Basic,Delphi,Sphere Scripter,Web Design
slayer__ Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 itema şunu ekle on=@equip src.events +e_asdfgh on=@unequip src.events -e_asdfgh [events e_asdfgh] on=@spelleffect if (==51) return 1 endif
slayer__ Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 Mesaj tarihi: Şubat 6, 2003 fsnin dmgini ise effect kısmı var spellin ordan değiştirebilirsin
Netroof Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 7, 2003 Çok teşekkür ederim :) Kolay gelsin
Öne çıkan mesajlar