nostabinda Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Schumacher kardeşlerin Montoya korkusu çığ gibi büyüyor.Monaco GP'sinde M.Sch.'in safety car yarıştayken fren disklerini ısıtmak için aniden fren yapması sonucu Montoya ile çarpışmış ve yarış dışı kalmıştı.Kim haklı kim haksız bilinmez ama bu haftasonuda korkulan tekrar oldu. Start-Finish düzlüğünün bitimindeki virajda Montoyanın sağ tekerinin kilitlenmesi sonucu takım arkadaşı Ralf sch.'a çarptı ve bu seferde kardeş Schumacher yarış dış kaldı. Biranda Alman basının hedefi haline gelen JPM(Juan Pablo Montoya) ise kendini savunuyor.Haklıda sayılır belki o bilinmez ama Alman basınının şuan bildiği tek bişey var oda JPM'nın hedef tahtasında olduğu! [Bu mesaj nostabinda tarafından 31 Mayıs 2004 14:32 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlackRose Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 ya ferrari ilk 10'a bile giremezken sempati duyardım ferrariye, schumi takımı bu haline getiren büyük bir adamdır, takdir ediyorum ama schumi direksiyonda diye ferrariyi tutan biri değilim en azından buna rağmen montoyanın çok heyecanlı, ateşli (güney amerikalı olmanın verdiği birşey belki de) biri olduğunu düşünüyorum ve sırf bu ateşi yüzünden de sadece son iki yarışta değil ta ilk günden beri sergilemiş olduğu agresifliğin de sonunda hep kendisine zarar vereceğini düşünüyorum şimdiye kadar da böyle oldu zaten basın toplantısı olur adam schumiye bir küfretmediği kalır ama schumi soğukkanlı bir şekilde geçiştirir, yarışta etmediğini bırakmaz yine kürsüye çıkamaz ana gelir sırf pistte yapamadığını sinir harbi olarak yansıtmak için laf eder durur sevmiyorum adamı sevemeyeceğim de, böyle giderse kendini sevenlerin de tepkisini alır zaten, bugünkü yarışta sato'nun yaptığı anlamsız hareketi ele alalım mesela, ne oldu? bir bütün yarış boyunca dayanacak motoru yapamıyo adamlar daha, en azından şansı olanlara gelip toslamayın yahu ayıptır elbette ferrari'nin dönemi de kapanacak, elbette schumi diye bir adamı ancak yorumcu olarak görebileceğimiz günler de gelecek (bkz. artantes nascimento de pele) nedir bu yukarda olana antipati anlamış değilim, adamlar rulz işte bu kadar[signature][hline]He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you. - Friedrich Nietzsche Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nostabinda Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Sanırım Satodan bahsediyoruz.Yanlız şunuda görmeniz gerekirki Avrupa Gp'sinin sıralama turlarındaki başarısında dolayı Takuma Sato neredeyse yarışa kadar basına ve kendi internet sitelerinden açıklamalar yaptı. "ben geliyorum,herkes görücek " tarzı sözleri kendi kendinide gaza getirdi sanırm. Sonuçta enazından 2. olabilmek için yarış sırasında Okan Karacan'ında dediği gibi kamikaze dalışı yaptı ve OUT.Düşünsenize siz o kadar inanmışsınızki bianda herşeyi göze alıp o virajda dalıosunuz rubensin yanına.Bence hata çünkü 2. olmak yerine 3. olmak daha iyi olurdu.Enasından 2 puan eksik olucaktı ama puan alıcaktı.İşte bu biras çaylaklıktan yada kendi kendini gaza getirmenin sonucu olsa gerek. Satonun motor problemine gelinceki şunu bilmek lasım Takuma Sato kaç sn kaldı pitte?Biliyosunuzki ilgin bi istatistik var elimizde.Pitte belirli saniyeden fazla kalan motorlar bianda gümm.Jenson Button yarışı tamamlayıp kürsüye cıkabilirken Sato neden çıkamasın? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nostabinda Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Sanırım JPM seneye McLaren'a geçicek olmasından dolayı Ferrarilere şimdiden göz dağı veriyor olabilir :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlackRose Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 tabi ki olabilir neden olmasın ama şu da bir gerçek, sorun sadece satoda değil, ya da raikkonende, ya da coulthartta değil, sorun bu adamların yaptığı motorlarda, mclaren de honda da başarısızlıklarının yarısını sürücülerine borçlularsa diğer yarısını da patlayan motorlarına borçlular, belki de daha fazlasını hatta...[signature][hline]He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you. - Friedrich Nietzsche Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlackRose Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 bırakın formula'yı binek otolarının motorları bile belli bir süre iyi, ondan sonra tıpkı overpowered bmw'ler gibi onların motorları da cozutuyo[signature][hline]He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you. - Friedrich Nietzsche Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sbora Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 said: BlackRose, 31 Mayıs 2004 14:54 tarihinde demiş ki:yarışta sato'nun yaptığı anlamsız hareketi ele alalım mesela, ne oldu? bir bütün yarış boyunca dayanacak motoru yapamıyo adamlar daha, en azından şansı olanlara gelip toslamayın yahu ayıptır Ayıp olan ne onu anlamadım. Şu anda ferrari ile başabaş yarışabilecek tek araba bar takımında var. ferrariyide 15-20 sn pitte tut sonra bırak gazlasın hiç şüphen olmasın onunda motoru yanar. Pit sırasında arabanın devri ile beraber yağ basıncıda düşüyor ve zaten bütün yarış aşınan motor daha çok aşınıyor ve yağ seviyesi daha yükselmeden hemen gazlayınca motor buna dayanamıyor doğal olarak. Bu yüzdendirki pitte uzun süre kaldığı zaman her araba teknik problem yaşayabilir. Satonun yaptığı haraket çokta güzeldi. Ama bir tur sonra barichelloya daha yaklaşıp o haraketi yapsaydı geçebilirdi. Eğer Sato orda başarılı bi şekilde geçseydi kimse harakete ne kadar saçma ne kadar salak gibi aptal aptal şeyler söyleyemeyecekti. Hatta iyiki yaptıda 2. oldu denilecekti. Zten görüntüleri kanat açısından izlerseniz Satonun bikaç santimle ön kanadı kaptırdığını görürsünüz açısı müsait olsaydı çok rahat geçerdi de. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlackRose Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 sözlerine biraz dikkat et istersen aptal aptal şeyler mi söylüyoruz yani bunu mu anlatmaya geldin? honda sadece bu yarışta mı patladı? sadece bu yarışa özgü bir motor arızası mı bu? fanatik olmaya gerek yok objektif olun biraz, olan şeyi görmesini kabullenmesini bilin yeri geldiğinde bu nedir yahu? yaptığı hareketin ne kadar saçma sapan olduğunu dünya cihan kabul etmişken senin söylediğin ne kadar anlamlı ya da ne kadar kaale alınır orası da ayrı konu tabi[signature][hline]He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you. - Friedrich Nietzsche Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlackRose Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 elbette adam gibi geçseydi takdir edilecekti, gelip de buraya lan ferrariyi nası geçti adam şerefsiz herif demeyecektik, bodoslama daldı adama daha ne, başarılı bir şekilde geçse zaten barichelloya dokunmamış olacaktı dolayısıyla da söyleyecek olumsuz bir şey olmayacaktı elbette sato kötü sürücü demedik, ne kadar iyi olduğunu da geçmişte de gösterdi o adam, ama bu dünkü hatasının üstünü örtmez, dün ikinci olma hırsının verdiği, tecrübesizlikle gelen bir hataydı pitte kaldığı için hede hödö sözlerini yorumculardan da izledik, duyduğunu yazmak kolay, eski yarışlarındaki durumlarından bahset sen honda'nın, eğer bilgin varsa...[signature][hline]He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you. - Friedrich Nietzsche Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nostabinda Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Arkadaşlar yanlız şunuda sölemek isterimki Barichello viraja girerken Sato'nun yanına geldiğini görmediğini belirtti.Yani nekadar doğru tabi bilinemez ama belki rubens sato'nun geldiğini görseydi viraja iyicie içten girmez ve kazada olmazdı.Ama nevarki bu yarışın tadı tuzu bu kazalar! Sato tecrübe kazanmaya başlamöıştır sanırım.Yani birkaç yazı üsttede yazdığım gibi pitte fazla duran hangi otomobil gazladığında motorou yanmamışki?Bu istatistik gerçekleri göstermektedir unutmayalım. Ama nevarki Sato dalışlarına devam edicek gibi konuşmalar yapıyor.Hatta bugunki açıklamasındada rubensin kendisine hareketinedn dolayı çaylak gibi bi kelime kullanmasına gülerek karşılık vermiştir.Yani arkadaş baya bi gaz ve HONDA da gerçekten iyileşlmeye devam ediyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sbora Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 said: BlackRose, 31 Mayıs 2004 19:58 tarihinde demiş ki:pitte kaldığı için hede hödö sözlerini yorumculardan da izledik, duyduğunu yazmak kolay, eski yarışlarındaki durumlarından bahset sen honda'nın, eğer bilgin varsa... Ben duyduğumu değil bildiğimi yazıyorum. Ntv spikerleri sadece daha öncede pitte uzun süre kalan araçların motorlarında problem olduğunu görmüştük gibi bişey söyledi. Dikkat edersen ben bu olayın neden kaynaklandığını yazdım, ntvdekilerin söylediklerini değil. Son senelerde barın gidişatı kötü olabilir ama şu anda ferrari ile boy ölçüşebilecek bi renault bi bar var kimse aksini idda edemez. Eskiden en iyi takımlar arasında yer alan mclaren ın şu anda neler yaptığını daha dorusu neler yapamadığını görüyoruz. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Catscratch Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 1-Bar-Honda honda motorumu kullanıo ? 2-Button yarışı bitirioda Sato neden bitiremio ? 3-Formula1 araçlarının motorlarının en zorlandığı yer pit çıkışını takip eden ilk iki turdur. Kalp ritmi gibi motorunda ritmi bozuldumu tehlikeli. 4-Barichello birşeylere kızmış. Sanırım 2. adam olmaktan bıktı. Başka bir takıma gitsede 1. liğe oynasa adamın gerçek kapasitesini görsek. 5-Raikonnen'ın yaptığı anlaşmanın tazminatı çokmu acaba neden brakıp gitmio Mclaren'i uyuz oldum. Harcandı çocuk.[signature][hline]This Cat Scratches Free. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
BlackRose Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2004 said: sbora, 31 Mayıs 2004 17:49 tarihinde demiş ki: ... Eğer Sato orda başarılı bi şekilde geçseydi kimse harakete ne kadar saçma ne kadar salak gibi aptal aptal şeyler söyleyemeyecekti. ... sbora ne olursa olsun şu lafı söylemeni gerektirecek bir şey yazmıyor o mesajda[signature][hline]He who fights with monsters should look to himself does not become a monster...When you gaze long into the abyss, the abyss also gazes into you. - Friedrich Nietzsche Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 Bikere montoya yı hiç konuşmaya dahi gerek yok zengin arkadaşını kıskanan köyden şehre inmiş köylü çocuğu. Bar Honda takımı bir yükselişte tamam buna kimsenin itirazı yok fakat aracı sıkıştırdıkça arıza yaratma olasılığıda artıyor. Sen pisti 100 salise farkla dönsen dahi motoru fazla sıkıştırıyor olabilirsin. Motorunun sınırlarını iyi bilmelisin ona göre davranmalısın. Satonun Barichello yu geçmek için yaptığı hareket çok saçma adam sağa dönüyor hatta viraja girmiş sen giriyosn arkadan sıkıştırıyosun barichello sola kırdı direk direksiyonu çarpmasın da geçsin gitsin şeklinde fakat sato yinede direksiyona tam bir f1 pilotu gibi hakim değil. Kendisine zarar verdi kendisi cezasını çeker puan alıcakken hiç alamadı fakat Barichello nunda puan alamamasına sebep olabilirdi. Formulada yaptığın hareket sırf seni etkilemiyoki kimi zaman direk olarak rakibinide etkiliyo.[signature][hline] V ò d à n | ICQ : # 651567 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nostabinda Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 Zaten öyle bir durumdada FIA güvenlik şefi gerekli cezayı bildiriyor.Ama şimdilik öyle bir durum olmadığına göre Sato sadece kendi başını yaktığını kabul etmeli gibime gelio :) Zamanla öğrenicek abisi :) [Bu mesaj nostabinda tarafından 01 Haziran 2004 13:17 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Catscratch Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 Ceza bile alması lazm Sato'nun. Barichello bile söyledi basın toplantısında, daha sonra beni geçebilirdi, benden hızlıydı diye.[signature][hline]This Cat Scratches Free. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Jhengie Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 JP Montoya rullzz anti-schumi -kusura bakmayın ama adam f1'ın zevkinin içine etti..tamam başarılı ama olmuyo yani.. seneye montoyadan bişeyler bekliyoruz artık..[signature][hline]Beleive it or not, George isn't at home.. Please leave a message after beep.. I must be out or I'll pick up the phone, where could I be?? Beleive it or not, I'm not at home.. George Costanza aka GLC(860,000) aka Art Vandelay Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nostabinda Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 Ceza almaz artık bence Sato ama bu Ferrariye dur der umarım :) "bak double yapmayın doferis haaa" :P Walla JPM bakalım ne halt edicek bu kaybolan sakızla ay pardon McLarenla :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 JPM kendi kuyusunu kazdı artık 10 turluk test yarışları yapar McLaren da.[signature][hline] V ò d à n | ICQ : # 651567 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arkansis Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 aslında montoya ya döndüğü zaman kameralar ekranın kırmızı olması lazım ve targetların yazması lazım korku müziiği de çalmalı zaten f1 e geldiği ilk gün Schumacher i durdurmaya geldim demedimi bu adam ? çok güzelde durduruyor. i am sent back through time to stop schumacher tribi adam. Her yarışta ziyan bir pilot , al işte schumi yi biçti , tamam hadi onu geçtim ralf i de biçti , tamam bu ne agresiflik , kendi takımına zarar veriyor , keskin sirke küpüne zarar[signature][hline]www.scuniverse.com www.scuniverse.com/forum Ayrton Senna is not dead Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 kolombiyalı çingen..[signature][hline]i love this game! tractor pulling ZFD. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arkansis Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 said: Jhengie, 01 Haziran 2004 13:47 tarihinde demiş ki: JP Montoya rullzz anti-schumi -kusura bakmayın ama adam f1'ın zevkinin içine etti..tamam başarılı ama olmuyo yani.. seneye montoyadan bişeyler bekliyoruz artık.. böyle keskin takılmaya devam ederse daha çok bekleyeceksiniz. neden anti schumi ? schumi 5 gün önce geldi ferrariye şampiyon oldu değilmi ? f 2004 de vardı zaten ferraride en başından beri kademe kademe gaza basıyordu senelere göre schumi.[signature][hline]www.scuniverse.com www.scuniverse.com/forum Ayrton Senna is not dead Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arkansis Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 said: sbora, 31 Mayıs 2004 17:49 tarihinde demiş ki: said: BlackRose, 31 Mayıs 2004 14:54 tarihinde demiş ki:yarışta sato'nun yaptığı anlamsız hareketi ele alalım mesela, ne oldu? bir bütün yarış boyunca dayanacak motoru yapamıyo adamlar daha, en azından şansı olanlara gelip toslamayın yahu ayıptır Ayıp olan ne onu anlamadım. Şu anda ferrari ile başabaş yarışabilecek tek araba bar takımında var. ferrariyide 15-20 sn pitte tut sonra bırak gazlasın hiç şüphen olmasın onunda motoru yanar. Pit sırasında arabanın devri ile beraber yağ basıncıda düşüyor ve zaten bütün yarış aşınan motor daha çok aşınıyor ve yağ seviyesi daha yükselmeden hemen gazlayınca motor buna dayanamıyor doğal olarak. Bu yüzdendirki pitte uzun süre kaldığı zaman her araba teknik problem yaşayabilir. Satonun yaptığı haraket çokta güzeldi. Ama bir tur sonra barichelloya daha yaklaşıp o haraketi yapsaydı geçebilirdi. Eğer Sato orda başarılı bi şekilde geçseydi kimse harakete ne kadar saçma ne kadar salak gibi aptal aptal şeyler söyleyemeyecekti. Hatta iyiki yaptıda 2. oldu denilecekti. Zten görüntüleri kanat açısından izlerseniz Satonun bikaç santimle ön kanadı kaptırdığını görürsünüz açısı müsait olsaydı çok rahat geçerdi de. ee ? geçseymiş ozaman niye geçmemiş ? geçemeyceksede yapmasaymış o haraketi , cezasını almış iyi de olmuş.[signature][hline]www.scuniverse.com www.scuniverse.com/forum Ayrton Senna is not dead Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 m.schumacher devamlı yarış kazanıyor diye diyelim ki %40 bi izlenme oranlarında kayıp var. peki m.schumacher f1 i bırakınca bu izlenme kaybı ne olacak düşünen var mı? %60 geçer bence.[signature][hline]i love this game! tractor pulling ZFD. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arkansis Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 1, 2004 yerine elbet yeni şampiyonlar gelecektir ama zaman gösterecek izlenme oranlarını hepbirlikte göreceğiz şahsen schumi için izlesemde f1 i schumi bıraktıktan sonra yine merakla acaba şimdi schumi nin yokluğunda kim 1. liği ilan edecek diye izleyeceğim.[signature][hline]www.scuniverse.com www.scuniverse.com/forum Ayrton Senna is not dead Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar