b1vRiP Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2009 bişi düşünüodum da şu geldi aklıma. şimdi flash'la bi oyun yaptık dielim. 2 client servera bağlandı. iki tane taramalı tüfekli herif birbirine ateş edio.arada hep 1 sn falan delay olcak serverla iletişim olduğu için. mesela uo'da da 2 client açarsanız biriyle yürüyüp yürümesi bitince hemen öbür client'a geçerseniz öbürünün yürüme işleminin hemen sonunda olduğunu göreceksiniz. ama aslında 2 kişi gayet kapışırken hiç böle bi fark yokmuş gibi görünüo. bu işin teori ve teknik kısmını merak ediorum? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2009 uo'da olan multi-client actigin icin senin bilgisayarinda bir ekstra delaydir muhtemelen. islemci gucu ya da oyun minimized oldugu icin animasyon delay'i oluyor olabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
b1vRiP Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2009 yok ya yani uo ne ki o kdr delay yaptırıcak. hmm böle bişi yok yani o zmn? ama illaki serverla iletişimde bi delay olmak zorunda. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2009 islemci gucu dedigim, pencere aktif degilse thread priority'si dusuyordur, o yuzden zamaninda bilgilendigi halde ekrana gec yansitiyordur client Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar