b1vRiP Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2009 Mesaj tarihi: Mayıs 23, 2009 bişi düşünüodum da şu geldi aklıma. şimdi flash'la bi oyun yaptık dielim. 2 client servera bağlandı. iki tane taramalı tüfekli herif birbirine ateş edio.arada hep 1 sn falan delay olcak serverla iletişim olduğu için. mesela uo'da da 2 client açarsanız biriyle yürüyüp yürümesi bitince hemen öbür client'a geçerseniz öbürünün yürüme işleminin hemen sonunda olduğunu göreceksiniz. ama aslında 2 kişi gayet kapışırken hiç böle bi fark yokmuş gibi görünüo. bu işin teori ve teknik kısmını merak ediorum?
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2009 Mesaj tarihi: Mayıs 24, 2009 uo'da olan multi-client actigin icin senin bilgisayarinda bir ekstra delaydir muhtemelen. islemci gucu ya da oyun minimized oldugu icin animasyon delay'i oluyor olabilir.
b1vRiP Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2009 yok ya yani uo ne ki o kdr delay yaptırıcak. hmm böle bişi yok yani o zmn? ama illaki serverla iletişimde bi delay olmak zorunda.
Mum_Chamber Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2009 Mesaj tarihi: Mayıs 25, 2009 islemci gucu dedigim, pencere aktif degilse thread priority'si dusuyordur, o yuzden zamaninda bilgilendigi halde ekrana gec yansitiyordur client
Öne çıkan mesajlar