Rerore Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2009 şimdi clio 1.4 motor benzinli bir araba var ama pek performansı yok lastikleri tam emin olmamakla birlikte 195 15 jantı 16, genişliği 205 yanak ta 55 yeni bişey alsam bu arabanın yol tutuşu artar di mi peki araba gider mi, iyice mi yavaşlar etkilenmez mi bir de teorik olarak jant yanak lastik onların etkilerini anlatabili misiniz, hangisinin artması düşmesi iyi, jant tam olarak çember gibi bişey mi sonra buna lpg takılsa nasıl olur, yokuşlarda araba yüklüyse benzine mi geçiş yapmak gerekir son olaraka pahalı jant istemiyorum doğal olarak, sağlam ve fiyat olarak uygun bişey bulabilir miyim, eski lastik ve jantlar elimde mi kalcak yoksa 2. el alan yerler oluyor mu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Tripling Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2009 arabanın yol tutuşu artar ve dediğin gibi performansı düşer sürtünme artacağından dolayı. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Esh Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2009 benzin sarfiyati artar, patinaja kalma olasiligi artar. 1.4 arabaya 205 yabak fazla. eskiden 205-55-17 taktigim 2.0 litre arabama 195-15-60 taktim, amortisorler bayram etti, yol tutu$ bariz artti. (araç bmw 3.20) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2009 patinaja kalma niye artsın ki? dar yanak daha az esneme payı demektir, yolu daha fazla hissettirir, konforu azdır, yol tutusu iyidir, ama patlama yarılma olasılıgı da fazladır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2009 şimdi bir daha baktım 15" aslında o kadar da ufak değilmiş 195 i jantı değiştirmeden arttırmanın yolu olsaydı keşke çünkü direksiyon da çok oynak ona da faydası olurdu walla yazınca doğru yolu buluyorum 1,5- 2 milyar giderdi herhalde böyle bir işe kalkışılsa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Rerore Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2009 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2009 peki arabanın uzun yol performansı açısından büyük lastik olunca tekerleğin dönmesi(sallıyorum; moment) daha kolay olacağından benzin sarfiyatını telafi etmesi gerekmez mi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2009 yol tutusu icin illa lastik genisletmek gerekmez, sert amortisor suspansiyon ve alcak yaylarla da saglanabilir aracın agırlık merkezini asagı cekip sallanmasını indirgeyerek Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aktiftablet Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2009 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 19, 2009 Üreticinin o model için önerdiği seçeneklerin dışına çıkmak faydadan çok zarar getirir. Tabanı genişletmek performansı düşürür, yakıt tüketimini artırır. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar