fallou7 Mesaj tarihi: Nisan 3, 2009 Mesaj tarihi: Nisan 3, 2009 Secondary Stat Improvements 1.2.1 PTS introduces a number of changes to “Secondary” stats to give them a stronger effect on overall player performance. Please keep in mind that these new effects are in addition to existing bonuses that are already present in 1.2. Critical hits: Critical bonus damage is no longer random, and is now a range of +5% to +75% based on stats (see below). Critical heals: Critical bonus heal effectiveness is no longer random, and is now a range of +5% to +75% based on stats (see below). Weapon Skill: Increases your Melee Critical and Ranged Critical bonus damage dealt. Willpower: Increases your Magic Critical bonus damage dealt, and also increases the effectiveness of Healing Criticals from your healing abilities. Initiative: Reduces your critical bonus damage suffered from all types of attacks. Toughness: Increases the bonus Healing Critical effectiveness of heals which are used on you, and also grants you minor Hit Point regeneration while in-combat -Alinti
fallou7 Mesaj tarihi: Nisan 3, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Nisan 3, 2009 bu arada statlar 1062 de caplenmis durumda
arcane Mesaj tarihi: Nisan 3, 2009 Mesaj tarihi: Nisan 3, 2009 Toughness daha da kral bir stat olmuş. In combat regen bir de, sağlam. 1.2.1 ile komedya devam ediyor. Magic crit damage ile Willpower'ın alakasını çözebilene gazoz kapağı madalya. Stat cap? eh, teste özgü bir hata veya deneme değilse gerçekten tebrikler. Warrior Priest yeni Cleansing Power ile arayı daha da açmış.
Tandagh Mesaj tarihi: Nisan 7, 2009 Mesaj tarihi: Nisan 7, 2009 Thoughness hele şükür işe yarayacakta.Asıl weaponskill coşmuş zaten parrye ve armor penetrationa veriyodu üstünede bi krit yimede yanında yat:p
fuzulee Mesaj tarihi: Nisan 7, 2009 Mesaj tarihi: Nisan 7, 2009 aslinda status efektler icin de benzer bir sey yapsalar guzel olurdu. Mesela bir skill adami knocdown mu ediyor, skilli yapan adamin str'si ile kurbanin toughnessina bagli olarak degisen bir yuzde ile yapilan skill fail olma ihtimali olsa. Atiyorum skill'in base basari sansi 50%, strsi 1000 olan biri toughnessi 700 olan birine knockback veya stun yapmaya calisiyor. basari sansi yuzde cinsinden : base + (str - toughness)/10 yani 50 + (1000-700)/10 = 80, yüzde 80 ihtimalle skill basarili oluyor, %20 ihtimalle fail. Boylece tank denen klas hakkaten tank modunda oynayabilir, damage vermez ama oraya buraya da kolay kolay savrulmaz disable olmaz falan. Sadece akil yurutuyorum :)
Tandagh Mesaj tarihi: Nisan 7, 2009 Mesaj tarihi: Nisan 7, 2009 Bırak faili sadece knocback distance düşse yine yeter.Şahsen ben BO oynuyorum adam geliyo benim gibi karakteri havaya dikiyo ayıptır günahtır.(:D
FatihTheOasis Mesaj tarihi: Nisan 7, 2009 Mesaj tarihi: Nisan 7, 2009 Hadi +19 intelligence talismanlar +19 willpowera dönücek oysaki hayalim 1200+ intelligence olmaktı :(
Öne çıkan mesajlar