Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

NBA: Playoffs 2004 Conference Semifinals


HellHound

Öne çıkan mesajlar

ilk yari itibariyle san antonio 3luk atmak disinda hicbir sey yapmadi, bu kadar kotu oynadiklarini uzun zamandir gormemistim...

ilk yari sonucu lakers 42 - spurs 32[signature][hline]"Wir aber wollen die werden, die wir sind - die Neuen, die Einmaligen, die Unvergleichbaren, die Sich-Selbst-Gesetzgebenden, die Sich-Selber-Schaffenden." - F. W. Nietzsche[/b]
...I scratched the surface to find someone wicked and Blind...
""The thing that bothers me the most is the lying." - George "Gammy" Costanza (a.k.a. Buck Naked)
to pull a homer: to succeed despite idiocy
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

herşeye rağmen murat kosova ve kaan kural'ın da belirttiği gibi bu kadar kötü bi oyunla farkın 10 sayı kalması bence de mucize

duncan harikalar yaratıyo bu arada
moral bozuklukları üstüste gelince hiç yapmayacağı şeyler yaptı ilk sayılarını da son 1 dakikada attı
8'de 1'le oynamakta[signature][hline]Remember Sammy Jankis ..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

East

Indiana Pacers (2) vs. Miami Heat (0)
Game 1: Mia 81 - 94 Ind
Game 2: Mia 80 - 91 Ind


Detroit Pistons (2) vs. New Jersey Nets (1)
Game 1: NJN 56 - 78 Det
Game 2: NJN 80 - 95 Det
Game 3: Det 64 - 82 NJN


West

Minnesota Timberwolves (1) vs. Sacramento Kings (1)
Game 1: Sac 104 - 98 Min
Game 2: Sac 89 - 94 Min


San Antonio Spurs (2) vs. Los Angeles Lakers (1)
Game 1: LAL 78 - 88 SAS
Game 2: LAL 85 - 95 SAS
Game 3: SAS 81 - 105 LAL
[signature][hline]"Wir aber wollen die werden, die wir sind - die Neuen, die Einmaligen, die Unvergleichbaren, die Sich-Selbst-Gesetzgebenden, die Sich-Selber-Schaffenden." - F. W. Nietzsche[/b]
Futurama - In Color
""The thing that bothers me the most is the lying." - George "Gammy" Costanza (a.k.a. Buck Naked)
to pull a homer: to succeed despite idiocy
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bu gece sonuclariyla butun seriler 2-1 ev sahibi avantajina sahip takimlarin ustunlugunun devam ettigi duruma geldi (nasil bir cumle bu?). Miami kendi evinde otmeye devam etti. Ayrica dunku Sacramento - Minnesota macini yayinlamayan dallamanin hasi NBA TV'ye de burdan kafam girsin diorum sahsen. 2004 playofflarinin overtime'a giden ikinci macinda Sacramento macin bitmesine 6.5 dakka kala 15 sayi olan farki catir catir yemis ve fakat overtime'da minnesota kazanmayi bilmis

East

Indiana Pacers (2) vs. Miami Heat (1)
Game 1: Mia 81 - 94 Ind
Game 2: Mia 80 - 91 Ind
Game 3: Ind 87 - 94 Mia


Detroit Pistons (2) vs. New Jersey Nets (1)
Game 1: NJN 56 - 78 Det
Game 2: NJN 80 - 95 Det
Game 3: Det 64 - 82 NJN


West

Minnesota Timberwolves (2) vs. Sacramento Kings (1)
Game 1: Sac 104 - 98 Min
Game 2: Sac 89 - 94 Min
Game 3: Min 114 - 113 Sac (OT)


San Antonio Spurs (2) vs. Los Angeles Lakers (1)
Game 1: LAL 78 - 88 SAS
Game 2: LAL 85 - 95 SAS
Game 3: SAS 81 - 105 LAL


Bu sefer 8 kisiyle oynamis sacramento rodney buford 1 dakika sahada kalmis kutluyoruz :P[signature][hline]"Wir aber wollen die werden, die wir sind - die Neuen, die Einmaligen, die Unvergleichbaren, die Sich-Selbst-Gesetzgebenden, die Sich-Selber-Schaffenden." - F. W. Nietzsche[/b]
Futurama - In Hypno-Vision
""The thing that bothers me the most is the lying." - George "Gammy" Costanza (a.k.a. Buck Naked)
to pull a homer: to succeed despite idiocy
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

isler karisti, benim korktugum oldu lakers - spurs serisi 2-2'ye geldi. Bu mac ezilmemisler ama Kobe'nin 42 sayisi var kisaca oha dioruz. Bowen yan basmis anlasilan... Nets'de seriyi 2-2'ye getirdi burdan buyuk bir askla "PATLA LARRY BROWN" die bagiriyorum, devaminin gelmesini cani gonulden istioruz...

East

Indiana Pacers (2) vs. Miami Heat (1)
Game 1: Mia 81 - 94 Ind
Game 2: Mia 80 - 91 Ind
Game 3: Ind 87 - 94 Mia


Detroit Pistons (2) vs. New Jersey Nets (2)
Game 1: NJN 56 - 78 Det
Game 2: NJN 80 - 95 Det
Game 3: Det 64 - 82 NJN
Game 4: Det 79 - 94 NJN


West

Minnesota Timberwolves (2) vs. Sacramento Kings (1)
Game 1: Sac 104 - 98 Min
Game 2: Sac 89 - 94 Min
Game 3: Min 114 - 113 Sac (OT)


San Antonio Spurs (2) vs. Los Angeles Lakers (2)
Game 1: LAL 78 - 88 SAS
Game 2: LAL 85 - 95 SAS
Game 3: SAS 81 - 105 LAL
Game 4: SAS 90 - 98 LAL
[signature][hline]"Wir aber wollen die werden, die wir sind - die Neuen, die Einmaligen, die Unvergleichbaren, die Sich-Selbst-Gesetzgebenden, die Sich-Selber-Schaffenden." - F. W. Nietzsche[/b]
Futurama - As Seen On TV
""The thing that bothers me the most is the lying." - George "Gammy" Costanza (a.k.a. Buck Naked)
to pull a homer: to succeed despite idiocy
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...