Xardas Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 yaw bu kadar kasmaya gerek yok 1. veya 2. savede kayboluyo nasıl olsa :)[signature][hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorj Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 [Bu mesaj Erutan tarafından 17 Mayıs 2004 15:00 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 said: ronqueror, 17 Mayıs 2004 07:48 tarihinde demiş ki: Bineklerin altına yazıyorum bunu ghostlarla alakası yok ki :) Nebulada da böyle çözmüşler gibi gözüküyor... hmm tamam yanlış anladım ben :) bu arada nebulada o bug yakın bir zamana kadar fixli değildi. yani su an public olan scriptlerinde fixli değil[signature][hline]raz0r, 05 Mayıs 2004 20:19 tarihinde demiş ki: seni ömer abime tokatlattırırım! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gumm Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 said: ronqueror, 16 Mayıs 2004 22:44 tarihinde demiş ki: Sonunda çözdüm ekrana giren herşey spherede clicklenmiş gibi kabul ediliyor, bu atlarda ekrandan birkere çıkıp girmeden oluşmuyor, fixide şöyle; bütün bineklerin altına yazın on=@click if (=0) remove return 1 endif teşekkür ediyorum herkeze... // Eger bunu yaparsan atın üstüne click ed,ldigi zaman silinir,bunu ögrenen playerlar click lemedende olayı hallederler en iyi çözüm bineklerin altına On=@death src.remove dir ama bir deniyeyim sonra söliyeyim sen böyle bi dene bence[signature][hline]Die like the rest Mess with the best Ejder Firegod Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… ronqueror Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 said: Gumm, 17 Mayıs 2004 17:38 tarihinde demiş ki: said: ronqueror, 16 Mayıs 2004 22:44 tarihinde demiş ki: Sonunda çözdüm ekrana giren herşey spherede clicklenmiş gibi kabul ediliyor, bu atlarda ekrandan birkere çıkıp girmeden oluşmuyor, fixide şöyle; bütün bineklerin altına yazın on=@click if (=0) remove return 1 endif teşekkür ediyorum herkeze... // Eger bunu yaparsan atın üstüne click ed,ldigi zaman silinir,bunu ögrenen playerlar click lemedende olayı hallederler en iyi çözüm bineklerin altına On=@death src.remove dir ama bir deniyeyim sonra söliyeyim sen böyle bi dene bence Dostum açıklamasını yaptım, spherede ekrana giren her canlı bir kere clicklenmiş gibi kabul ediliyor, bu atlarda ekrandan bir kere çıkıp girmeden asla oluşmuyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… medievil Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 saçmalayın saçmalayın adam bi bug fixlicek utanmasanız at yerine yeni bişey yaratçaksınız Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Önceki 1 2 Sonraki 2.sayfa (Toplam 2 sayfa) Paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Takipçiler 0 Konu listesine dön
ronqueror Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 said: Gumm, 17 Mayıs 2004 17:38 tarihinde demiş ki: said: ronqueror, 16 Mayıs 2004 22:44 tarihinde demiş ki: Sonunda çözdüm ekrana giren herşey spherede clicklenmiş gibi kabul ediliyor, bu atlarda ekrandan birkere çıkıp girmeden oluşmuyor, fixide şöyle; bütün bineklerin altına yazın on=@click if (=0) remove return 1 endif teşekkür ediyorum herkeze... // Eger bunu yaparsan atın üstüne click ed,ldigi zaman silinir,bunu ögrenen playerlar click lemedende olayı hallederler en iyi çözüm bineklerin altına On=@death src.remove dir ama bir deniyeyim sonra söliyeyim sen böyle bi dene bence Dostum açıklamasını yaptım, spherede ekrana giren her canlı bir kere clicklenmiş gibi kabul ediliyor, bu atlarda ekrandan bir kere çıkıp girmeden asla oluşmuyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… medievil Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 saçmalayın saçmalayın adam bi bug fixlicek utanmasanız at yerine yeni bişey yaratçaksınız Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Önceki 1 2 Sonraki 2.sayfa (Toplam 2 sayfa) Paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Takipçiler 0
medievil Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 17, 2004 saçmalayın saçmalayın adam bi bug fixlicek utanmasanız at yerine yeni bişey yaratçaksınız Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar