Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Pcde garip fps düşüşü ve birkaç sorun


C3nK

Öne çıkan mesajlar

Warhammera başlamadan önce pcde 7800gt 1gbram dual vardı. Daha sonra 8800gt ve 1 gb ram daha aldım.fps arttırmak için almıştım, oynarken bıraktık tabi geçmişte kaldı.Şimdi tekrar canım sıkıldı csye girdim 32 kişilik serverda oynuyordum.Ama birşey kafama takıldı, eskiden hiçbir şekilde düşmüyen fps şimdi arada 85 90 lara düşüyor.
Ayrıca başlattan bilgisayarı kapatmayi deneyince kapanmıyor ekrandaki bütün simgeler gidiyor sadece masaüstü resmiyle birlikte kalıyor öle illa tuştan kapatmam gerekiyor.
Birde acayip bir sorun daha var durduk yere bi program kapat verdimi o program bir daha format atmadıkca açılmıyor.Winamp geçen hafta kapat verdi mesela, res atsamda silsem yüklesemde her zaman kapat veriyor bunun gibi 3 5 program daha oldu.2 haftada bir format atmak zorunda kalıyorum.
En az 4 5 tane anti virüsle tarattım bilgisayari hiç bir virüs bulamadım.

8800gt yi takarken anakartin üstünde tüplerden birini hafif eğmiştim ama zarar görmedi hiç birşekilde(yada gördümüki), çok hafif eğrildi ama ben onu nazikce tekrar düzeltmiştim acaba sorun ondan olabilirmi anakarta bir zarar vermiş olabilirmiyim ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

How many frames per second can the human eye "see"?

Even though computers, video and film works on distinct frames, sampled at discrete points in time, there are no evidence suggesting that the human visual system works in the same way. Therefore, it is impossible to express the limitations of human perception as a given maximum framerate.

It may be possible, however, to investigate the consequences of changes in framerate for human observers. The most famous example may be the wagon-wheel effect, a form of Aliasing in time, where a spinning wheel suddenly appears to change direction when its speed approach the framerate of the image capture/reproduction system.

Different capture/playback systems may operate at the same framerate, and still give a different level of "realism" or artefacts attributed to framerate. One reason for this may be the temporal characteristics of the camera and display device.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...