Mavi Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Arkadaşlar 2-3 gün önce bilgisayarım sorun çıkarttı. Bilgisayar açılmıyordu. Sabah bilgisayarımı 2003 senesinde aldığım bilgisayarcıya (eksen bilgisayar) götürdüm. Teknik servisten bana form verdiler. Arıza tanımı : Açılmıyor. Ekrana görüntü gelmiyor. Notlar : 30 USD + KDV servis ücreti kesilecektir. Yazmış beyefendiler. Formun altına teslim alan, teslim eden kısmına imzamızı attık bizde. Az önce bilgisayarım yapıldı mı yapılmadı mı diye servisi aradım. Bilgisayarınızın anakartı arızalanmış dediler. Peki yapmadınız mı ? diye sordum. Hayır biz anakart tamiri yapamıyoruz onu başka bir yere göstereceksiniz dediler. Peki dedim burada yazan 30 USD + KDV ' yi benden alıcakmısınız? Evet alıcaz dediler. Böyle bir şey olabilir mi arkadaşlar ? Ürünü veriyorum bana anakartta sorun var deyip geri veriyorlar ben ürünümü tamir için verdim oraya. Hata tespiti için değil. Böyle bir saçmalık olabilir mi ? Anakartın arızalanıp arızalanmadığını evimde test yapıp bende anlayabilirim. Ben bu parayı vermeyeceğim böyle iş olur mu ?
Baggio Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Kızma da normal aslında, zaten önceden imzalatmaları ve ücret hakkında bilgilendirmeleri de o yüzden. Servis ücreti başka, tamir ücreti başka. "Bilgisayarım bozuk" diye nereden olduğunu bilmeden gidildiğinde genel bir uygulamadır. "Bakın beyefendi arızanızı buluruz, ama yapamayacağımız veya siz yaptırmak istemezseniz yine servis ücretini alırız" tarzında açıklarlar genelde, imzaladığın şey de onu kabul ettiğini gösteriyor.
Theridone Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 tornavida değdi parası ayakbastı parası hava parası
Mavi Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Yok ya kızmakla alakası yok ama sinirlendim biraz. Havaya 30 usd + kdv = 56 tl falan vericez şimdi.
senko Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 verecen. de 30dollar fazla paraymış. koca televizyonu buzdolabını evinden alıp geri getirio adamlar onun için bile 30tl fln istiyorlar. en son çağırdığım bosch bayii sadece 10tl aldıydı hatta.
Mavi Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Fazla tabi ya fazla olmaz mı hayır yapsalar buyrun bilgisayarınızı yaptık kullanın deseler 30 usd vereyim. Şimdi hiç bir şey düzelmeden yapılmadan 30 usd verilir mi bu işe.
Chaz Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 e sende bilgisayarı teslim alırken adamlara sorsaydın be arkadaşım .. ne hatası varmış ? hata düzeldimi ? falan diye
Mavi Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Bilgisayarı teslim almadım zaten. Telefon ile sordum. Yarın almaya gidicem ama böyle bir işe 30 usd vermek vallahi koyuyor.
Chaz Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 abi çok saçma o zaman , formda belirtiyolarmı böyle sorunları biz tamir etmiyoruz (edemiyoruz) falan diye ? eğer yoksa böyle bir durum şikayet edersin servisi
Mavi Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Hayır belirtmiyorlar. Sadece 30 usd servis ücreti kesilecektir yazıyor formda.
Chaz Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 her türlü eziyeti yapardım ben böyle bi konumda
Mavi Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Adamlar derse bana tüketicik haklarına başvurun falan diye herhangi bir hakkım var mı acaba ?
Chaz Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 2003 te aldım diyosun heralde garanti süresi geçmiş diye tahmin ediyorum :D
senko Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Mavi said: Adamlar derse bana tüketicik haklarına başvurun falan diye herhangi bir hakkım var mı acaba ? illa dikine gidecem diyorsan tüketici haklarının telefonunu bul ara. gayet güzel ilgileniyorlar ve açıklamarı net oluyor. bayağı yardımcı olurlar.
Mavi Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Chaz said: 2003 te aldım diyosun heralde garanti süresi geçmiş diye tahmin ediyorum :D Evet garanti süresi çoktan geçti.
Chaz Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 senkonun dediği gibi yap bence böyle şeylerle uğraşmak lazım
Rerore Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 2003 te aldıysan, anakartta meftaysa bırak kasayı adamlara hdd'i sök yeter karizma da yaparsın
Esh Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 garantisi dolan malda yapilacak bi$ey yoktur zaten. onu bulmalari icin para veriyosun. bi de bozulan parcanin da garantisi olmadigi icin, yenisini alin diyecekler muhtemelen..
aquila Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 servis ucreti neden dolar onu anlamadim ben? amerikali mi calistiriyolar serviste?
Esh Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 30, 2009 abi sen onu birak ustaya cam tugla orduruyorum, herif tugla ba$ina 1 dolar aliyor. Cam tuglada racon oyleymi$.
pekaziz Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 31, 2009 Toshiba'da 50 lira alınıyor diye hatırlıyorum arıza tespiti için.
Öne çıkan mesajlar