Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Böyle bir iş olur mu hiç ?


Mavi

Öne çıkan mesajlar

Arkadaşlar 2-3 gün önce bilgisayarım sorun çıkarttı. Bilgisayar açılmıyordu. Sabah bilgisayarımı 2003 senesinde aldığım bilgisayarcıya (eksen bilgisayar) götürdüm. Teknik servisten bana form verdiler.

Arıza tanımı : Açılmıyor. Ekrana görüntü gelmiyor.

Notlar : 30 USD + KDV servis ücreti kesilecektir. Yazmış beyefendiler.


Formun altına teslim alan, teslim eden kısmına imzamızı attık bizde.

Az önce bilgisayarım yapıldı mı yapılmadı mı diye servisi aradım. Bilgisayarınızın anakartı arızalanmış dediler. Peki yapmadınız mı ? diye sordum. Hayır biz anakart tamiri yapamıyoruz onu başka bir yere göstereceksiniz dediler.
Peki dedim burada yazan 30 USD + KDV ' yi benden alıcakmısınız? Evet alıcaz dediler.

Böyle bir şey olabilir mi arkadaşlar ?
Ürünü veriyorum bana anakartta sorun var deyip geri veriyorlar ben ürünümü tamir için verdim oraya. Hata tespiti için değil. Böyle bir saçmalık olabilir mi ? Anakartın arızalanıp arızalanmadığını evimde test yapıp bende anlayabilirim.

Ben bu parayı vermeyeceğim böyle iş olur mu ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Kızma da normal aslında, zaten önceden imzalatmaları ve ücret hakkında bilgilendirmeleri de o yüzden. Servis ücreti başka, tamir ücreti başka.

"Bilgisayarım bozuk" diye nereden olduğunu bilmeden gidildiğinde genel bir uygulamadır. "Bakın beyefendi arızanızı buluruz, ama yapamayacağımız veya siz yaptırmak istemezseniz yine servis ücretini alırız" tarzında açıklarlar genelde, imzaladığın şey de onu kabul ettiğini gösteriyor.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...