wolcano Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Selam Arkadaşlar .gm komutu varya bu komutla teleport oldumuz da hani kalvas cıkıyo altımız da işte o kalvası ben nasıl ve nerden değiştiricem. Ana fikrim su o kalvastan saga sola 2 tane öne arkadaya 4 tane koyucam telepor oldugum da o kalvaslar cıkıcam ben bunu nasıl yapabilirim acaba bir fikir verirmisiniz...!!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sikaynir Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 onu değiştirmen mümkün değil hard-coded bir olaydır. ama bir fonksiyon yapabilirsin. mesala. .zipla diye. o komutla tele olursun ve ot böcek çıkmasını sağlayabilirsin. akşam öyle bir function yollarım sana.[signature][hline]- Zurna & Davul admin - DataXXX Admin - Köy Muhtarı (araya karıştı) - Kurtlar Vadisi UO Shard Owner - Sikaynır ownz her hakkı saklıdı® redhot, 14 Mayıs 2004 16:35 tarihinde demiş ki: valla bu en defaultu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Taina Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Scriptlerine [FUNCTION bomba] src.newitem 03709 src.sound 0207 src.act.p= src.act.timer 2 src.act.attr=attr_decay src.act.move n 1 src.newitem 03709 src.act.p= src.act.timer 2 src.act.attr=attr_decay src.act.move s 1 src.newitem 03709 src.act.p= src.act.timer 2 src.act.attr=attr_decay src.act.move e 1 src.newitem 03709 src.act.p= src.act.timer 2 src.act.attr=attr_decay src.act.move w 1 src.newitem 03709 src.act.p= src.act.timer 2 src.act.attr=attr_decay src.act.move near 1 src.newitem 03709 src.act.p= src.act.timer 2 src.act.attr=attr_decay src.act.move sw 1 src.newitem 03709 src.act.p= src.act.timer 2 src.act.attr=attr_decay src.act.move nw 1 src.newitem 03709 src.act.p= src.act.timer 2 src.act.attr=attr_decay src.act.move se 1 olarak ekle Sonra page e giderken olmasını istersen .page go komutunun altına src.bomba yaz. go icinse emin deilim ama [FUNCTION GGo] src.go olarak yeni bir script yaz umarım olur yada baskasının cvp larını incele.[signature][hline]Ulaşmayı Düsündüğü Limanlar Tükenmedikçe;Gemi Zamana Meydan Okur. ¦ AddToTuİCq ¦[/b] Sheak Soyrel's ¦ SenTOMail ¦ ¦¦¦¦¦¦ManyakLarın Manyagı¦¦¦¦¦¦¦ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sikaynir Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 al bak mesala .mtele komutunu değiştirdim o komutla gittiğin her yerden altında efektler çıkar. [FUNCTION mtele] NEWITEM mtele_item ACT.CONT ACT.TARGETG Nereye ucacaksin? [ITEMDEF mtele_item] ID=i_memory TYPE=t_eq_script ON=@Create TIMER=20 ON=@Timer REMOVE RETURN 1 ON=@Targon_ground SRC.GO SRC.MTELE src.alevler REMOVE RETURN 1 ON=@Targon_char SRC.GO SRC.MTELE src.alevler REMOVE RETURN 1 ON=@Targon_item SRC.GO SRC.MTELE src.alevler REMOVE RETURN 1 [FUNCTION alevler] src.newitem i_fx_curse src.sound 0207 src.act.p= src.act.timer 2 src.act.attr=attr_decay src.act.move n 1 src.newitem i_fx_curse src.act.p= src.act.timer 2 src.act.attr=attr_decay src.act.move s 1 src.newitem i_fx_curse src.act.p= src.act.timer 2 src.act.attr=attr_decay src.act.move e 1 src.newitem i_fx_curse src.act.p= src.act.timer 2 src.act.attr=attr_decay src.act.move w 1 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.p= src.act.timer 2 src.act.attr=attr_decay src.act.move near 1 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.p= src.act.timer 2 src.act.attr=attr_decay src.act.move sw 1 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.p= src.act.timer 2 src.act.attr=attr_decay src.act.move nw 1 src.newitem i_fx_glow_spike src.act.p= src.act.timer 2 src.act.attr=attr_decay src.act.move se 1[signature][hline]- Zurna & Davul admin - DataXXX Admin - Köy Muhtarı (araya karıştı) - Kurtlar Vadisi UO Shard Owner - Sikaynır ownz her hakkı saklıdı® redhot, 14 Mayıs 2004 16:35 tarihinde demiş ki: valla bu en defaultu [Bu mesaj sikaynir tarafından 14 Mayıs 2004 17:10 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wolcano Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 vallha cok cok tşk ederim son bir sorum daha olcak ben nebulanın criptlerini kullanıyorum orarada para darbe var simdi aratırdım buldu On=@Equip src.events +On=@Equip src.events +e_axer ON=@UnEquip src.events -e_axer ON=@Create komutları böyle bunu spear be short spear en altına koydum ama calışmıyor sizce neden dir...!!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Karakans Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Spear in altına : On=@Equip src.events +e_spear ON=@UnEquip src.events -e_spear Iyi Calismalar...[signature][hline]Mail : mailto:[email protected] [Bu mesaj Karakans tarafından 14 Mayıs 2004 18:04 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wolcano Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Arkadaşlar ilginizw alakanıza bilgilerinize sonsuz saygım var tşk ederim size bir bug söylesem o bugun da nasıl kapatılacanı söylermisiniz...!!!! Şimdi mesela small tower strong box atıyorum strong box kurdugum alanın altına düşüyor ve ben de evin en altına tabana düşüyorum bunu nasıl engelleyebilirim acaba bir de nebula scriptleri tabi bunlar bronx`un yazdıgı housing.scd anahtarlar evin kapısını kilitlemiyor neden olabilir acaba bir fikri olan varsa lütfen yazarmı yine...!!!! Şimdiden Tşk Ederim Saolun...!!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wolcano Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 yeniden merhaba arkasım yine para darbe calışmadı neden oldunu anlamadım ya para darbe vermiyor sade 2 haftam bu scriptler geçti ama neyse devam pes etmek yok...!!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gigabyte Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 esasında oda değil Dmxin quaxiste kullandığı bir animasyon var invis olunca pufpufları cıkıyor süper :)[signature][hline]I'm the lead singer of my band, I get all the girl's to take off their underpants And the lead singer of my band, my salsa Makes all the pretty girl's wanna dance My salsa, look out for my next single, it's called My Salsa... My salsa, salsa, salsa, salsa, my salsa Makes all the pretty girls wanna dance And take off their underpants My salsa makes all the pretty girls wanna dance And take off their underpants, my salsa Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LadySementa Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Scripts Bolumunde f_owner gibi bisi vardı oyun icerisinde .f_owner yazdıgında 6 tane kal vas patlıyodu ama yakınındakiler yanıyodu o ayrı[signature][hline]I Will Back Some You. ¦¦¦ <-[{ I LoVe You AySeGuL }]-> ¦¦¦ The Murderer Lady Sementa Calorina , GrandMaster World Star Hatalı Kullaniyorum Sıkıysa Ara : 0536 385 -- 00 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Taina Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Bomba yı da ekle sonra bunu kullan arthurun jail scriptinden aldım. o yuzden jail flm yazıor. [FUNCTION git] // Stuck Sisteminde Go Yerine Kullanılacak komut If () jailcmsj Dunya Sizden Utaniyor ( Cezalisiniz ) ! else newitem i_fx_smoke act.attr=attr_static|attr_decay act.timer 1 p effect=3,i_fx_smoke,1,16,5 src.bomba fix endif Denedim sorun yok gibi ama uunutmush olabilirm.[signature][hline]Ulaşmayı Düsündüğü Limanlar Tükenmedikçe;Gemi Zamana Meydan Okur. ¦ AddToTuİCq ¦[/b] Sheak Soyrel's ¦ SenTOMail ¦ ¦¦¦¦¦¦ManyakLarın Manyagı¦¦¦¦¦¦¦ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sikaynir Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Sphere versionunu söylersen sevinirim.[signature][hline]- Zurna & Davul admin - DataXXX Admin - Köy Muhtarı (araya karıştı) - Kurtlar Vadisi UO Shard Owner - Sikaynır ownz her hakkı saklıdı® redhot, 14 Mayıs 2004 16:35 tarihinde demiş ki: valla bu en defaultu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wolcano Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 sphere 55i Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wolcano Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 ya beyler script harika manyak oldu amam .go diyince ya da .goname diyince olmuyo :P bu para darbe olayı canımı sıkmaya başladı ya 19:26:WARNING:Resource 'c:spherescriptssphereitemb3.scp' changed, resync. 19:26:ERROR:(sphereitemb3.scp,2400)Duplicate trigger '@EQUIP' in 'i_spear' 19:26:ERROR:(sphereitemb3.scp,2402)Duplicate trigger '@UNEQUIP' in 'i_spear' bu hatalar ne demek istiyo ise delirecem biri söylesin pls...!!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sikaynir Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 trigger'lar duplicate yani çift. zaten spear'a bir trigger vermişsin. on=@equip ve on=@unequip gibi. onlardan 1 tanesini sil. veya scripti buraya yaz doğrusunu gönderiyim. ps: server açacaksan serverının ismini söylermisin? şimdiden bilelim. ilerde sende gelip buralarda hava atmada.[signature][hline]- Zurna & Davul admin - DataXXX Admin - Köy Muhtarı (araya karıştı) - Kurtlar Vadisi UO Shard Owner - Sikaynır ownz her hakkı saklıdı® redhot, 14 Mayıs 2004 16:35 tarihinde demiş ki: valla bu en defaultu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wolcano Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 baggio delirecek gene ama ne yapalım all script dostum...!!! ********************************************* // ---------------------------- // SPEAR.SCP - SPEAR PARALYZE FONKSIYONU // SON GUNCELLENME TARIHI: 10 Mart 2002 -cQ // ---------------------------- VERSION=0.55 [events e_axer] On=@Hit if (&statf_stone) || () || () return 0 elseif ( == t_weapon_axe) src.damage * (0 / 40)) / 100)> if (0 >= 98.0) src.damage * 10) / 100)> endif endif [events e_spear] On=@Hit if (&statf_stone) || () || () return 0 elseif ( == t_weapon_fence) && ( >= 98.0) if (rand(125) <= / 40)>) && !() src.damage {25 35} src.skill fail var.act src.newitem i_parablow src.act.equip src.act src.sayua 075f,0,0,0 * paradarbe alir * return 1 endif endif [events e_parablow] On=@GetHit findid.i_parablow.remove On=@Death findid.i_parablow.remove [itemdef i_parablow] name=parablow id=i_gold type=t_eq_script weight=0 layer=layer_special On=@Equip src.flags |04 src.events +e_parablow timer 2 On=@UnEquip cont.events -e_parablow if !(&statf_dead) cont.flags &~04 endif On=@Timer attr attr_decay remove return 1 [eof] ******************************************** Ahanda bronx babanın son icadı :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sikaynir Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 bunda bir hata yok. i_spear itemini buraya paste et. sphereitemb3.scp dosyasındaki. ve scriptleri buraya paste ederken mesajda smileyleri iptal et. bişi anlayamıyoruz.[signature][hline]- Zurna & Davul admin - DataXXX Admin - Köy Muhtarı (araya karıştı) - Kurtlar Vadisi UO Shard Owner - Sikaynır ownz her hakkı saklıdı® redhot, 14 Mayıs 2004 16:35 tarihinde demiş ki: valla bu en defaultu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wolcano Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 buyur baba [ITEMDEF 0f62] //Spear //Using fencing type below DEFNAME=i_spear RESOURCES=12 i_ingot_iron TYPE=T_WEAPON_FENCE FLIP=1 DAM=5,33 //SPEED=30 SKILL=Fencing REQSTR=30 TWOHANDS=N //MATERIAL=20 WEIGHT=7 CATEGORY=Provisions - Weapons SUBSECTION=Polearms DESCRIPTION=Spear SKILLMAKE=BLACKSMITHING 73.8 DUPELIST=0f63 ON=@Equip src.events +e_spear ON=@UnEquip src.events -e_spear HITPOINTS={31 80} ITEMDEF 0f63] //spear DUPEITEM=0f62 ON=@Equip src.events +e_spear ON=@UnEquip src.events -e_spear Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bronx Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 threadin basligi sanki tekbirle soru soracakmisisn gibi olmus - soru sorucam yezidler TEKBİİİİİİİİİR - allaauekbear - hangi yildayiz[signature][hline]guess you don't like my shit, eh? sue me. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wolcano Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 bronx baba sen e etme be bu test.scp de manyak olmus bronx putu :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wolcano Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 beyler halen daha cevap gelmedi yaf bu sorunları kim cevaplıcak simdi =? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wolcano Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 14, 2004 sorularıma cevap verecek adam kalamdimi kos koca forumda...!!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wolcano Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2004 Beyler ERROR:(sphereitemb3.scp,2400)Duplicate trigger '@EQUIP' in 'i_spear' ERROR:(sphereitemb3.scp,2402)Duplicate trigger '@UNEQUIP' in 'i_spear' bu hatalar neden kaynaklanıyor biri soylesin pls...!!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
LadySementa Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2004 Ya biliyorum konuyu dagiticak ama bu topicin baslıgı neden tekbirle baslıyo biz adam mı kesiyoz :) signature][hline]I Will Back Some You. ¦¦¦ <-[{ I LoVe You AySeGuL }]-> ¦¦¦ The Murderer Lady Sementa Calorina , GrandMaster World Star Hatalı Kullaniyorum Sıkıysa Ara : 0536 385 -- 00 [Bu mesaj LadySementa tarafından 15 Mayıs 2004 09:54 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
wolcano Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 15, 2004 ahuahauah alakası yok beah dostum...!!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar