Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hala sphere scripting ile uğraşan varmı?


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Merak ediyorum hala böyle güncel bi şekilde script yazan server açma hevesi olan arkadaşımız var mı? Bir uğraşı olan var mı?

Benim çok uzun zaman oldu bırakalı sadece biraz yardım isteyecektim.

Açıkcası bi fikrim var Ultima online'ı oyun motoru gibi kullanıp kendi oyunumuzu yaparcasına oyunu aktif bir hale getirmek.Bahsettiklerim öyle kuluçka sistemi,Stam shot (lol oda neyse), bleed gibi kıytırık nebulanın scriptleri değil.Bahsettiğim şeyler oyun içi basit görünüp oyunun akıcılığını belirleyen şeyler.En basitinden Dexterity nin her sayısının bir farkı olacak.Statlar birbiri ile ilişkilendirilip base inde hits stam ve mana ya lanse edilecek gibi basit işlemlerle oyun daha Karakter geliştirmeye hevesli hale gelebilir, Mesela 100 str 100 dex i olan birisi 150 stamina sı 120 hp si olabilir. Mana olayı ise fazla stat olmadığı için en Mantıklısı Magery ile intelligence in toplamının bilmem kaçta kaçı kadar arttırmasını base stat a aktarılabilir.Böyle oldukça detaylı değişik sistemler düşünüyorum, Mesela Copper en dandik ve en ucuz mataryel olacak

Copper > dull copper > Bronze > Iron > Shadow iron > Gold > Verite diye yükselecek. Ve bazı tür madenlerle (shadow iron, copper,iron,gold, silver) silah yapımı da münkün olacak.Yani oyun düşünürsek Role playing üzerine kurulu, PH denen zımbırtı Hergün değil Belirli saatlerde açılacağı bir sistem olacak. :D
Mage warrior ileride Kazanabileceği yetenek puanları ile kendilerini yeni özelliklerle daha iyi seviyeye getirebilecekler gibi. Evet talent saçmalığı daoc ve wow dan (ç)alıntı gibi oluyor (diyebilirsiniz) ama Ultimada böyle şeyler olunca daha güzel olur kanaatimce.Ben diğer oyunlarda hep bunu farkettim.DAocta tonlarca sınıf var bence oynanmasının sebebi bu.Her realm da 14 er class var.Hepsi aynı realmlerde ismi ve bazı abilityleri değişik okadar sonuçta hepsi aynı nane.Wow da fazla class yok 6 tane ama oyun içinde iletişime girebildğiniz okadar nesne varki buda oyunu akıcı ve uzun süre oynanabilir kılıyor.Kanaatimce her item a değer verme, Skiller üzerinde değişik sistemler yaratmak oyuncuları Swordsmanship healing anatomy tactics parrying kasmak monotonluğundan kurtaracaktır, oyunu daha eğlenceli hale getirecektir.

Eğer cidden böyle düşünenler varsa benimle irtibât'a geçebilirlerse sevinirim :-)
Mesaj tarihi:
Öncelikle selam,


Uo oynayan varmı bilmiyorum şu sıralar bende sarmış durumdayım 11 gün oldu başlayalı :) 2-3 gün Stafflık yaptıkdan sonra sildirdim acc yi ne bileyim çok zaman emek verdik karşılığını alamadık ne diyelim eğer böyle bi proje olursa yardımcı olmaya çalışırım elimden geldiği kadarıyla...
Çalışmalarında başarılar...
Mesaj tarihi:
Ya zaten menuler dialoglar falan hepsi ingilizce olacağı için Eğer türkiyeden katılım az olursa Role playing statüsünde uluslar arası çevirim gerçekleştirilebilir.Sadece türkler girmez server'a yani.Biliyorum çünkü gizli bi role playing kitlesi var türkiyede.Skillere güzel özellikler verirsek (ki zaten en büyük + sı bu olacak serverın) gayette güzel bir dünya yaratmış olabiliriz.

Düşüncem Aos itemlarıda olup Aos Arayuzune sahip T2A sphere kurmak.Yani Sai,Lance,Double bladed staff türevi silahlarda olucak.Verdata editlemedende böylece yeni itemlar olucak :P

Şimdiki hedefim Düzgün bi database hazırlamak.
  • 1 ay sonra ...
Mesaj tarihi:
Tabii ki var.Paticik sphere konusunda açıkçası geride kaldı.Eski kullanıcılarında çoğu artık ilgilenmedikleri için paticikde Uo eskisi gibi değil :)

Ama paticik haricinde Sphereyi, uoyu destekleyen platformlar var.Biraz araştırma yaparsanız Türkiyede spherenin hala çok yaygın olduğunu görürsünüz :)
×
×
  • Yeni Oluştur...