paramecium Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 Selam, said: Amerikan modifiye şirketi South Side Performance, Nissan GT-R’nin motorunu 820 beygir gücüne kadar çıkarabilen bir turbo kiti yarattı. Bu modifiye kitinin Nissan’ın orijinal parçalarına uyacak şekilde yapılmış olması uygulama işlemini kolaylaştırıyor. Eğer haber doğruysa, bu aracın şu anda 3,2 saniye olan 0-96 km hızlanmasını Bugatti Veyron ile Hennessey Venom 800TT (sırayla 2,9 sn ve 2,4 sn) arasında bir süreye düşürebilir. South Side Performance, Garrett marka bilyeli rulmanlı, ısı soğutmalı turbo şarjörler, geliştirilmiş bir kumanda, yüksek basınçlı alüminyum kompresör volanı ve yeni bir türbin çarkı kullanıyor. Şirket bu turbo markasını tercih etmelerinin sebebinin Garrett turbolarının düşük devirlerde bile bol miktarda güç üretmesi olduğunu iddia ediyor. Dolayısıyla bu yeni turbolar gaza ilk bastığınız andan limitöre girilene kadar hatırı sayılır miktarda ilave beygir gücü veriyor. Saygılar.
Mr_Hand Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 abicim alet traction control tamamen kapalıyken şanzuman bırakıyo. ilk vites dişlisi kaldıramıyo torku :P 800 küsur hp nası olcek böle :)
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 Selam, :D Artık 1-2-3'ü bırakır hale geldi desene :) Saygılar.
MrMarvelous Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 Arabaya Launch Control koymuşlar, LC yi açıp tam performans kalkış yapınca şanzıman dağılıyormuş. Garanti kapsamı da dışındaymış kullanıcı hatasına girdiği için, 1 sene bekleyip nissan GT-R alan meraklıların çoğu bundan çok şikayetçi. Ne kadar aptal bi iş. 911 turboyla aynı performans ama yarı fiyatına diye çıktılar ortaya, ucuz etin yahnisi ancak bu kadar olur diye sonlanacaklar.
Sly-One Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 hayda saçma olmuş o. adam gibi güçlü yapsınlar halbuki dişlileri falan :/
MrMarvelous Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 Dişliden çok DSG şanzımanın yapısından olsa gerek. DSG yeni bi teknoloji ve bugünkü temsilcileri pek yüksek kuvvetlere dayanıklı değiller.
Sly-One Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 dsg şanzımanda dişli yok başka bişey mi var diye merak ettim cahilliğime ver
MrMarvelous Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 Dişli var da bizim şanzımanlarda da dişli var aynı malzemeden yapılıyor... bizim konvansiyonel şanzımanlar böyle durumlarda dağılmıyor da dsg dağılıyorsa yapısından olsa gerek... bende uzmanı değilim mantık yürütüyorum sadece
Sly-One Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 ben de onu dedim daha güçlü yapsalardı diye : ) sonuçta 120 beygirlik arabayla bugatti veyron veya bentley in şanzıman aynı malzemeden yapılmıyodur.
MrMarvelous Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 22, 2009 Tabiki yapılmıyodur. Ama Bugatti Veyron dediğin araba 1 milyon euroya satılıyor, o araçta en kral malzemeyi kullanma lüksü var üreticinin. En sağlam şanzıman pırlanta kaplama olan oluyosa onu bile koyabilirsin o fiyata satarken. Ama GT-R'ın misyonu 911 Turbo performansını yarı fiyatına vermek olunca maliyet kısıtlamaları çok daha sıkı oluyor. Adam bazı şeylerden feragat etmek zorunda kalıyor eli mahkum... Şanzıman ucuz bir komponent değil çünkü...
paramecium Mesaj tarihi: Ocak 23, 2009 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 23, 2009 Selam, Uygun malzeme, uygun kesit/ölçü yani tasarım, uygun katsayı seçimleri... = çalışan şanzıman Saygılar.
Mr_Hand Mesaj tarihi: Ocak 23, 2009 Mesaj tarihi: Ocak 23, 2009 yok, dişliden olduğunu şöle biliorum, bi şirket özellikle ilk dişlinin tasarımına modifikasyon yapıyodu...
prozzak Mesaj tarihi: Şubat 6, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 6, 2009 Bugun caddede gördüm gtr hatta plakası 34 gtr 35 oldukça yaratıcı... Ne cirkin bir arabadır
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 7, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2009 prozzak said: Bugun caddede gördüm gtr hatta plakası 34 gtr 35 oldukça yaratıcı... Ne cirkin bir arabadır Şşşt matama görüyon mu la :D Hani sen getircektin ilk GTR ı noldu?
matama Mesaj tarihi: Şubat 7, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2009 ohoo alet geleni nerdeyse 5 ay falan oldu ben buraya yazmistim :) fuarda nissan muduru soyledi sadikoglu muydu neydi getiren. mrmarv ben bayag ugrastim abicim aleti getirmek icinde, sonra california siparisi verdim vazgecip. sonra onuda durdurdum acikcasi malum kriz var bir donem sessiz kalmak en iyisi su an ki iktisadi durumda bu tur bir yatirim yapmak akil isi degil.
prozzak Mesaj tarihi: Şubat 7, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2009 Cons said: bence f430 californiadan güzel. +1
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 7, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2009 Bende f430 derim. Benimde zevkime daha çok hitap ediyor. Ama f430 pek ferrari ruhuna uygun bir araç değil. Çok sade ve temiz hatlara sahip, alman arabası gibi... F40 lar, testarossalar falan göz önüne getirilince sönük duruyor yani... California bu ferrari ruhuna daha uygun bir tasarım.
Cons Mesaj tarihi: Şubat 7, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2009 abi tam tersi gibi geliyor banada california daha çok 599gtb tarzı gibi ama f430 beyle yırtıcı filan. özellikle arkadan.
Mr_Hand Mesaj tarihi: Şubat 7, 2009 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2009 evet marv orda bence biraz sıvamışsın :D 430'un neresi sade be? arkası böcek gibi zaten. sdf italyan ve sade ve de güzel bişey istiyosan8c ve grandturismo var zaten. ingiliz istersen xk ve db9 var... alman istersen dicem, demiim ehehe. ha, S5 olabilir bak alman için. tabi bunların kulvarları farklı o da var, kefallemeden ben editliim.
Öne çıkan mesajlar