Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Hunter ve DK ile ilgili birkaç soru


Rock

Öne çıkan mesajlar

Şuan kastığım bir hunterım ve DK var. Çok fazla vakit ayırmadığım için daha önce sormaya vaktim olmadı.

1- DK kasarken frost buildi kullanıyorum(lvl64), ama yavaş gelmeye başladı. Tavsiye edebileceğiniz bir build var mı?

2- Hunter buildi olarak BM ve MM görüyorum. Hangisiyle daha hızlı kasılır?

3- BM'hunterın tamelediği exotic pet MM yada survivel olduğunda ne olur?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

exotic pet talentını bırakınca petide kullanamıosun ama stable masterda duruyo pet MM güzel talent aslında ama level kasarken bm cok daha rahat Dk da ise lvl her talent buildle kasılıyor amma Blood ta durmuyosun hiç elit mob sololoduktan sonra hp dolsun diye yemek yemiyosun mob a dalıyosun hp fullemek için :D
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Levelling için şunu veriyorum
http://www.wowhead.com/?talent=jfVMVZZfG0hxfkMcq0csut

Blood'dan daha çok dmg yediği aşikar, fakat 7-8 mob sonra Hp anca iniyor onu da bi DS de fulluyorun hele critlerse overheal yapıyo. Glyp'hi var bir de, ne kadar runic power varsa ona göre daha çok heallıyo.

Hızlı gitme talentı gerçekten kendini hissettiriyo.

Tek target için şöyle yaparsın
Icy Touch --> Plague Strike --> Scourge Strike --> Blood Strike --> Blood Strike --> Death Coil --> Scourge Strike --> Death Coil --> Scourge Strike --> Scourge Strike --> Death Coil --> Baştan Başla

Birden çok Mob için de
D&D --> IT --> PS--> Pestilence --> UB --> BB yaparsın, Hp'si en fazla olan targeta vurmaya devam edip doldukça BB basarsın, basamadan ölmüş oluyolar gerçi.

Blood kendini ölümsiz hissettiriyo belki bi gıdıp hp inmiyo ama unholy hem hızlı hem eğlenceli bence.
Aoe tanklık yapmak için de Frost'a geçmen yeterli :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Dynun said:
Tek target ile 5-6 target 1-2 sn farkediyor zaten inmesi.
Aoe ile kesiyorum çoğunlukla. Levelling ile zaman kaybetmemek için önerdiklerimdi. Sonrası sana kalmış :)

Ayrıca o dögdü 4.de bitiyor tek targetta. Ölmüş oluyo :P
Eliteler için uzatılmışı farzet



Hımm 4.de bitiyorsa o zaman durum farklı tabi :) Elitelere karşı nasıl işliyor peki?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Scourge strike yerine death strike kullanıyorum, hp'yi full tutmaya yetiyor. Blood kadar rahat yapamaz o bi gerçek de leveling'in yüzde kaçı elit ki :)

http://www.dailymotion.com/video/x73dab_death-knight-aoe-grinding-zero-down_videogames
bunu bulabildim bunu izle bi de, çok parlak deil ama fikir versin
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Bazı arkadaşların gözü aydın baya bir nerf geliyor anladığım kadarıyla. Durum bu olursa unholy buildi nasıl etkilenir?

KAYNAK

said:
We have talked about making some of these changes and wanted to provide more details. You should be able to try these out yourselves on the PTR before they go live.

Our reason for most of these changes should be obvious, but some common themes are:
-- Making tanking still rely on cooldowns, but rely on them a little less.
-- Make Blood a more attractive spec, and particularly for tanking.
-- Chill out some of the defensive capabilities all DKs have in PvP.
-- Avoid having to use Death and Decay as an out-of-combat runic power generator.

1) Rune Strike -- damage decreased from 200% to 150% but threat increased to 150% from 100%.
2) All multi-rune abilities generate 15 runic power.
3) Anti-Magic Shell -- cooldown lowered to 45 sec from 60 sec.
4) The healing of Blood Aura, Blood Presence and Death Pact has been doubled.
5) Bone Shield -- mitigation reduced from 40% to 20%.
6) Icebound Fortitude – now reduces damage by 20% instead of 50%. The amount of damage reduced increases with bonus Defense (to about 35% for 540 Defense, but it can go higher). The stun immunity is intended to be its primary role in PvP.
7) Frost Presence -- bonus armor increased from 60 to 80% and magic damage reduction increased from 5 to 15%. We wanted to reduce the effectiveness of cooldowns but bring up base mitigation to reduce damage spikiness.
8) Corpse Explosion -- damage increased substantially, added 5 sec cooldown, and changed cost to 40 runic power.
9) Heart Strike – we overhauled this ability. It no longer has a haste debuff but will now be able to strike two targets like a cleave. It still hits for more than Blood Strike, but you can still use Blood Strike if e.g. you don’t want to break CC.
10) Horn of Winter -- now has no cost and grants 10 runic power in addition to its stat buff, but has a 30 sec cooldown.
11) Night of the Dead -- now grants 40/70% passive area spell avoidance to your pet in addition to its current effects.
12) Outbreak – this talent no longer receive bonus damage from Pestilence. The bonus from Plague Strike and Blood Boil has been increased slightly.
13) Bloody Strikes – the bonus damage from Pestilence has been moved here to help Blood AE slightly.
14) Pestilence -- no longer has a 10 sec cooldown.
15) Raise Dead -- now split into two spells: Raise Dead now raises a ghoul or pet ghoul (if talented). Raise Ally now raises a fallen party member (at no reagent cost).
16) New runeforge rune -- Rune of the Stoneskin Gargoyle (two-handed only) now grants 25 Defense and 2% Stamina.
17) Shadow of Death -- duration reduced from 45 seconds to 25 seconds.
18) Unholy Blight, Dancing Rune Weapon and Hungering Cold – cost reduced from 60 to 40 runic power.
19) Vampiric Blood -- in addition to its current effects, also adds 20% health temporarily.
20) Will of the Necropolis -- now reduces the damage of any attack that takes the DK below 35% health by 5 /10/15% instead of boosting armor when wounded,
21) Many death knight glyphs have been changed. In many cases the negative consequences were removed.
22) New death knight sigils are now available, primarily from vendors, including a tanking-oriented sigil.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...