Quo-Vadis? Mesaj tarihi: Şubat 6, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 6, 2010 şoyle bir şey yaptım en son , tabi threat bar la ve marking barın altında recount var da onu kapattım o sırada. ben framelerin standart yerlerini severim. bunu nasıl daha iyi hale getirme konusunda fikri olan varsa , onları da beklerim.
Arnis Mesaj tarihi: Şubat 7, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2010 pekaziz said: Laptop yüzünden 1280x800'e bağımlı olmasam kullanacağım ilk arayüz bu olurdu :PFujiUI Priestlere özel addon ne var hiç bilmiyorum ama onları kendin ekleyeceksen şurada internet üzerinde bulabileceğin en iyi derleme arayüzler güncelleniyor devamlı. http://www.vranx.com/compilations.htm Pekaziz buradaki addonların ne oldugu hakkında bilgin var mı? Daha cok party addonunu merak ettim.
pekaziz Mesaj tarihi: Şubat 7, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2010 Buradan indirebilirsin arayüzü. http://www.wowinterface.com/downloads/info14352-FujiUI.html Party frameleri için Pitbull4 kullanılmış sanırım.
pekaziz Mesaj tarihi: Şubat 7, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2010 Ufak tefek değişiklikler var. Hotları takip edebilmek için sFilter ekledim vs.
Yeager Mesaj tarihi: Şubat 7, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2010 addon ayarlarımın saklandığı başka dosya var mı arkadaşlar? WTF ve Interface dosyalarını aktardım lakin hala daha diğer bilgisayarımdaki addon ayarları en son aktardığıma gelmedi?
Yeager Mesaj tarihi: Şubat 7, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2010 ya benim power aurada yaptığım karakter ayarlamaları masaüstünden benim dizüstüme aktaracağım dediğim dosyaları aktardım ama yinede power auradaki ayarlamalarım gelmemiş :(
pekaziz Mesaj tarihi: Şubat 7, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2010 Power aura hiç kullanmadığımdan detaylı bilgim yok ama hiç bir addon bilgilerini internet üzerinde saklamıyor, tamamı wtf ve interface klasörlerinde oluyor.
Baalzebub Mesaj tarihi: Şubat 8, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 8, 2010 pekaziz said: Ufak tefek değişiklikler var. Hotları takip edebilmek için sFilter ekledim vs. Neav'ın raid frame'i mi o, yoksa grid mi? Neav'ın ise HoT'ları nasıl ayarladığınızı soracağım haberiniz olsun :p. Hoş ouf_druidhots kullanarak hotları görmeyi becerdim ama pek istediğim şekilde değil.
pekaziz Mesaj tarihi: Şubat 8, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 8, 2010 Neav evet. :) Zaten shaman için ayarlar yapılmış, ben sadece druid hotlarını ekledim oraya. oUF_NeavRaid.lua --[[ Supported Units: Party Raid Supported Plugins: oUF_ReadyCheck oUF_Smooth oUF_AuaraWatch Features: Aggro highlighting DebuffButtons Leader-, MasterLooter- and Raidicons --]] local function GetSpellName(spellID) local name = GetSpellInfo(spellID) return name end local function DeficitValue(self) if (self >= 1000) then return format('-%.1f', self/1000) else return self end end local dispellPriority = { ['Magic'] = 0, ['Poison'] = 2, ['Disease'] = 0, ['Curse'] = 1, ['None'] = 0, } local dispellFilter = { ['PRIEST'] = { ['Magic'] = true, ['Disease'] = true, }, ['SHAMAN'] = { ['Poison'] = true, ['Disease'] = true, ['Curse'] = true, }, ['PALADIN'] = { ['Poison'] = true, ['Magic'] = true, ['Disease'] = true, }, ['MAGE'] = { ['Curse'] = true, }, ['DRUID'] = { ['Curse'] = true, ['Poison'] = true, }, ['DEATHKNIGHT'] = {}, ['HUNTER'] = {}, ['ROGUE'] = {}, ['WARLOCK'] = {}, ['WARRIOR'] = {}, } local playerClass = select(2, UnitClass('player')) local dispellClass = {} if (dispellFilter[playerClass]) then for k, v in pairs(dispellFilter[playerClass]) do dispellClass[k] = v end dispellFilter = nil end local debuffList = setmetatable({ [GetSpellName(6215)] = 3, -- fear [GetSpellName(69065)] = 10, -- impaled [GetSpellName(67479)] = 10, -- impale [GetSpellName(66869)] = 8, -- burning bile [GetSpellName(67049)] = 9, -- incinerate flesh [GetSpellName(66823)] = 8, -- paralytic toxin [GetSpellName(66334)] = 8, -- mistress kiss [GetSpellName(66406)] = 7, -- snoboiled [GetSpellName(61112)] = 9, -- death and decay [GetSpellName(72491)] = 8, -- necrotic strike [GetSpellName(72385)] = 7, -- boiling blood [GetSpellName(72380)] = 8, -- blood nova [GetSpellName(72408)] = 9, -- rune of blood [GetSpellName(72293)] = 10, -- fallen champ [GetSpellName(72552)] = 10, -- gastric bloat [GetSpellName(69674)] = 7, -- mutated infection [GetSpellName(70672)] = 10, -- mutated infection [GetSpellName(70447)] = 9, -- mutated infection [GetSpellName(71265)] = 10, -- mutated infection [GetSpellName(71340)] = 9, -- mutated infection [GetSpellName(70106)] = 6, -- chill to the throne [GetSpellName(69766)] = 7, -- instability [GetSpellName(70126)] = 8, -- frost beacon [GetSpellName(70157)] = 9, -- ice bomb [GetSpellName(69766)] = 10, -- unchained magic },{ __index = function() return 0 end}) local indicatorList = { 48443, --regrowth 48440, --reju 48450, --lifebloom 53251, -- wild growth } local function CreateIndicators(self, unit) self.AuraWatch = CreateFrame('Frame', nil, self) self.AuraWatch.presentAlpha = 1 self.AuraWatch.missingAlpha = 0 self.AuraWatch.hideCooldown = false self.AuraWatch.icons = {} for i, id in pairs(indicatorList) do icon = CreateFrame('Frame', nil, self.AuraWatch) icon.spellID = id icon.anyUnit = false icon:SetWidth(oUF_Neav.units.raid.indicatorSize) icon:SetHeight(oUF_Neav.units.raid.indicatorSize) icon.icon = icon:CreateTexture(nil, 'OVERLAY') icon.icon:SetAllPoints(icon) icon.icon:SetTexture('InterfaceAddOnsoUF_NeavmediaborderIndicator') if (i == 1) then icon:SetPoint('TOPLEFT', self, 1, -1) icon.icon:SetVertexColor(0, 1, 0) elseif (i == 2) then icon:SetPoint('BOTTOMLEFT', self, 1, 1) icon.icon:SetVertexColor(1, 0, 1) local count = icon:CreateFontString(nil, 'OVERLAY') count:SetFontObject(NumberFontNormal) count:SetAlpha(0) icon.count = count elseif (i == 3) then icon:SetPoint('TOPRIGHT', self, -1, -1) icon.icon:SetVertexColor(0.196078, 0.803922, 0.196078) elseif (i == 4) then icon:SetPoint('BOTTOMRIGHT', self, -1, 1) icon.icon:SetVertexColor(0, 0.807843, 0.819608) end self.AuraWatch.icons[id] = icon end end -- -- Copyright (c) 2009, Chris Bannister (oUF_Grid - zariel) -- All rights reserved. -- local function UpdateAura(self, event, unit) if (self.unit ~= unit) then return end local cur, tex, dis, co local debuffs = debuffList for i = 1, 40 do local name, _, buffTexture, count, dtype = UnitAura(unit, i, 'HARMFUL') if (not name) then break end if (not cur or (debuffs[name] >= debuffs[cur])) then if (debuffs[name] > 0 and debuffs[name] > debuffs[cur or 1]) then cur = name tex = buffTexture dis = dtype or 'none' co = count elseif (dtype and dtype ~= 'none') then if (not dis or (dispellPriority[dtype] > dispellPriority[dis])) then tex = buffTexture dis = dtype co = count end end end end if (dis) then if (dispellClass[dis] or cur) then self.Icon:Show() self.Icon.Icon:SetTexture(tex) local col = DebuffTypeColor[dis] self.Icon.Border:SetVertexColor(col.r, col.g, col.b) self.Icon.Count:SetText(co > 0 and co or '') self.Health.value:Hide() self.Name:Hide() self.Dispell = true elseif (self.Dispell) then self.Icon:Hide() self.Health.value:Show() self.Name:Show() self.Dispell = false end else self.Icon:Hide() self.Health.value:Show() self.Name:Show() end end local function UpdateThreat(self, event, unit) if (self.unit ~= unit) then return end if (self.Aggro) then local threat = UnitThreatSituation(self.unit) if (threat == 3) then self.Aggro:SetText('|cFFFF0000AGGRO') self.Health:SetBackdropColor(0.9, 0, 0) --ColorBorder(self.Health, 1, 0, 0) --[[ for i = 1, 8 do self.Health.Border[i]:SetTexture('InterfaceAddOnsnBuffmediatextureDebuff') end --]] else self.Aggro:SetText('') self.Health:SetBackdropColor(0, 0, 0) --ColorBorder(self.Health, 1, 1, 1) --[[ for i = 1, 8 do self.Health.Border[i]:SetTexture('InterfaceAddOns!BeautycasemediatextureNormal') end --]] end end end local function UpdateHealth(self, event, unit, bar, min, max) if (self.unit ~= unit) then return end self.Name:SetText(UnitName(unit):sub(1, 4)) if (UnitIsDead(unit) or UnitIsGhost(unit) or not UnitIsConnected(unit)) then bar.value:SetText((UnitIsDead(unit) and 'Dead') or (UnitIsGhost(unit) and 'Ghost') or (not UnitIsConnected(unit) and 'Offline')) bar.value:SetTextColor(0.5, 0.5, 0.5) self.Health:SetStatusBarColor(0.5, 0.5, 0.5) else if ((min/max * 100) < 90) then bar.value:SetText(DeficitValue(max-min)) bar.value:SetTextColor(1, 0, 0) else bar.value:SetText('') bar.value:SetTextColor(1, 1, 1) end local color = RAID_CLASS_COLORS[select(2, UnitClass(unit))] if (color) then bar:SetStatusBarColor(color.r, color.g, color.b) bar.Background:SetVertexColor(color.r*0.25, color.g*0.25, color.b*0.25) end end end local function CreateRaidLayout(self, unit) self:SetScript('OnEnter', UnitFrame_OnEnter) self:SetScript('OnLeave', UnitFrame_OnLeave) self:SetAttribute('initial-height', oUF_Neav.units.raid.height) self:SetAttribute('initial-width',oUF_Neav.units.raid.width) self.Health = CreateFrame('StatusBar', nil, self) self.Health:SetStatusBarTexture(oUF_Neav.media.statusbar, 'ARTWORK') self.Health:SetFrameStrata('LOW') self.Health:SetAllPoints(self) self.Health:SetFrameLevel(1) self.Health:SetOrientation('VERTICAL') self.Health:SetBackdrop{ bgFile = 'InterfaceButtonsWHITE8x8', tile = true, tileSize = 16, insets = { left = -1, right = -1, top = -1, bottom = -1 }, } self.Health:SetBackdropColor(0, 0, 0) self.PostUpdateHealth = UpdateHealth self.Health.colorClass = true self.Health.Smooth = true self.Health.Background = self.Health:CreateTexture(nil, 'BORDER') self.Health.Background:SetAllPoints(self.Health) self.Health.Background:SetTexture(oUF_Neav.media.statusbar) self.Health.value = self.Health:CreateFontString(nil, 'OVERLAY') self.Health.value:SetPoint('BOTTOM', 0, 5) self.Health.value:SetFont(oUF_Neav.media.font, 13) self.Health.value:SetShadowOffset(1, -1) self.Name = self.Health:CreateFontString(nil, 'OVERLAY') self.Name:SetPoint('TOP', 0, -6) self.Name:SetFont(oUF_Neav.media.font, 12) self.Name:SetShadowOffset(1, -1) self.Name:SetTextColor(1, 1, 1) self.Aggro = self.Health:CreateFontString(nil, 'OVERLAY') self.Aggro:SetPoint('CENTER', self, 'TOP') self.Aggro:SetFont(oUF_Neav.media.font, 11, 'OUTLINE') self.Aggro:SetShadowColor(0, 0, 0, 0) self.Aggro:SetTextColor(1, 1, 1) self.HealCommBar = CreateFrame('StatusBar', nil, self.Health) self.HealCommBar:SetHeight(0) self.HealCommBar:SetWidth(0) self.HealCommBar:SetStatusBarTexture(self.Health:GetStatusBarTexture():GetTexture()) self.HealCommBar:SetStatusBarColor(0, 1, 0, 0.25) self.HealCommBar:SetPoint('LEFT', self.Health, 'LEFT') -- optional flag to show overhealing self.allowHealCommOverflow = false self.HealCommOthersOnly = true table.insert(self.__elements, UpdateThreat) self:RegisterEvent('PLAYER_TARGET_CHANGED', UpdateThreat) self:RegisterEvent('UNIT_THREAT_LIST_UPDATE', UpdateThreat) self:RegisterEvent('UNIT_THREAT_SITUATION_UPDATE', UpdateThreat) -- masterlooter icons self.MasterLooter = self.Health:CreateTexture('$parentMasterLooterIcon', 'OVERLAY', self) self.MasterLooter:SetHeight(11) self.MasterLooter:SetWidth(11) self.MasterLooter:SetPoint('RIGHT', self.Health, 'TOPRIGHT', -1, 1) -- leader icons self.Leader = self.Health:CreateTexture('$parentLeaderIcon', 'OVERLAY', self) self.Leader:SetHeight(12) self.Leader:SetWidth(12) self.Leader:SetPoint('LEFT', self.Health, 'TOPLEFT', 1, 0) -- raid icons self.RaidIcon = self.Health:CreateTexture(nil, 'OVERLAY') self.RaidIcon:SetHeight(18) self.RaidIcon:SetWidth(18) self.RaidIcon:SetPoint('CENTER', self, 'TOP') self.RaidIcon:SetTexture('InterfaceTargetingFrameUI-RaidTargetingIcons') -- readycheck icons self.ReadyCheck = self.Health:CreateTexture(nil, 'OVERLAY') self.ReadyCheck:SetPoint('TOPRIGHT', self.Health, -7, -7) self.ReadyCheck:SetPoint('BOTTOMLEFT', self.Health, 7, 7) self.ReadyCheck.delayTime = 4 self.ReadyCheck.fadeTime = 1 --[[ local size = 1.5 CreateBorder(self.Health, 10, 1, 1, 1, size, size, size, size, size, size, size, size) for i = 1, 8 do self.Health.Border[i]:SetDrawLayer('ARTWORK') end --]] -- debuff icons self.Icon = CreateFrame('Frame') self.Icon:SetParent(self) self.Icon:SetFrameStrata('MEDIUM') self.Icon.Icon = self.Icon:CreateTexture(nil, 'ARTWORK', self.Icon) self.Icon.Icon:SetPoint('CENTER', self.Health) self.Icon.Icon:SetHeight(oUF_Neav.units.raid.iconSize) self.Icon.Icon:SetWidth(oUF_Neav.units.raid.iconSize) self.Icon.Icon:SetTexCoord(0.07, 0.93, 0.07, 0.93) self.Icon.Count = self.Icon:CreateFontString(nil, 'OVERLAY', self.Icon) self.Icon.Count:SetPoint('BOTTOMRIGHT', self.Icon.Icon, 1, 0) self.Icon.Count:SetFont(oUF_Neav.media.font, 14, 'OUTLINE') self.Icon.Count:SetShadowColor(0, 0, 0, 0) self.Icon.Count:SetTextColor(1, 1, 1) self.Icon.Border = self.Icon:CreateTexture(nil, 'BORDER', self.Icon) self.Icon.Border:SetPoint('CENTER', self.Health) self.Icon.Border:SetHeight(oUF_Neav.units.raid.iconSize + 7) self.Icon.Border:SetWidth(oUF_Neav.units.raid.iconSize + 7) self.Icon.Border:SetTexture('InterfaceAddonsoUF_NeavmediaborderIcon') self.Icon.Border:SetVertexColor(1, 1, 1) table.insert(self.__elements, UpdateAura) self:RegisterEvent('UNIT_AURA', UpdateAura) self:RegisterEvent('UNIT_DEAD', UpdateAura) if (select(2, UnitClass('player')) == 'DRUID') then CreateIndicators(self, unit) end self.Range = true self.inRangeAlpha = 1 self.outsideRangeAlpha = 0.35 self.SpellRange = true return self end oUF:RegisterStyle('oUF_Neav_Raid', CreateRaidLayout) oUF:SetActiveStyle('oUF_Neav_Raid') local raid = {} for i = 1, oUF_Neav.units.raid.numGroups do table.insert(raid, oUF:Spawn('header', 'oUF_Neav_Raid'..i)) if (i == 1) then raid[i]:SetPoint(unpack(oUF_Neav.units.raid.position)) else raid[i]:SetPoint('TOPLEFT', raid[i-1], 'BOTTOMLEFT', 0, -7) -- was TOPLEFT, TOPRIGHT, 7, 0 end raid[i]:SetScale(oUF_Neav.units.scaleRaid) raid[i]:SetManyAttributes( 'showParty', true, 'showPlayer', true, 'showSolo', false, 'showRaid', true, 'columnSpacing', 7, 'unitsPerColumn', 1, 'maxColumns', 5, 'columnAnchorPoint', 'LEFT', -- was TOP 'groupFilter', i ) raid[i]:Show() end
Baalzebub Mesaj tarihi: Şubat 8, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 8, 2010 hmm, kodları direk kopyaladığımda raid frameleri kaybetti. druid hotlarının olduğu kısmı aldım, raid frameleri geri geldi ancak hotları göstermedi. böyle ilginçlikler de hep beni buluyor :P
pekaziz Mesaj tarihi: Şubat 8, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 8, 2010 Hotların bulunduğu yer dışında bir de altlara doğru "class = DRUID" diye bir satır olacak. Muhtemelen sende orijinal kodda bulunana Shaman yazıyor. :)
pekaziz Mesaj tarihi: Şubat 8, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 8, 2010 Tam olarak bu kısım. if (select(2, UnitClass('player')) == 'DRUID') then CreateIndicators(self, unit) end Koyu bölgenin druid olduğundan emin ol. :)
Baalzebub Mesaj tarihi: Şubat 8, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 8, 2010 Eheh, öyleymiş gerçekten. orjinal Neav'ın raid dosyasının aynısına druid hot kodlarını ekledim, üstüne class'ı shaman yerine druid yapınca pek güzel çalıştı. teşekkürler :) edit: garip bir sorun var yalnız. tüm spellerim mouseover. frame üstüne cursor'u getirip hot bırakırsam, nokta çıkmıyor frame üstünde. ancak hot atacağım adamın frameine tıklayıp hot'u bırakırsam nokta çıkıyor. edit2: kendiliğinden çözüldü eheh.
Rotweiler Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 Yaw aadımda denk gelemedim bu topicde. Keywordlerim yanlış olabilir; Bu blizzardın default çıkan dmglerinin fontunu nasıl değiştiricez? Böyle köşeli güzel fontlar hoş gözükür.
pekaziz Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 said: You can use a mod to change in game fonts. Or you can replace the original game fonts with the fonts you want to use. Create the following folder: Fonts Create four copies of the font file of your choice, place them in the above folder, and rename them to the following names: FRIZQT__.ttf (the main UI font) ARIALN.ttf (the normal number font) skurri.ttf (the 'huge' number font) MORPHEUS.ttf (Mail, Quest Log font)
Spidee Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 pekaziz seni kaçırıp çeşit çeşit UIler yaptırtmak istiyorum.
pekaziz Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 Ben de Neav ve tekkub'u kaçırmak istiyorum. :D
Rotweiler Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 Dediğini yaptım ama işe yaramadı. Windowsdakileride mi değiştircem?
pekaziz Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 Kullanmak istediğin fontu internetten indirip yukarıda yazılan 4 farklı isim olarak kaydetmen ve wow içindeki Fonts klasörüne koyman lazım.
Rotweiler Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 Tamam oldu sanırım. Font yazmışım Fonts yerine.Teşekürler usta.
Rotweiler Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 Mesaj tarihi: Şubat 10, 2010 Portredekiler değişti ama target üzerindekiler(dmglar) değişmedi. Onu nasıl yapıcaz pekaziz fikrin varı?
Öne çıkan mesajlar