Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Sendit.com

Rotweiler

Öne çıkan mesajlar

bnm 2. hafta oldu yazdım adamlara şöle bi cevap geldi -_-

"One of our customer services advisors has reviewed your query and we are able to confirm the following:

I am sorry that you have not received your order.

Your order has been sent to you on 9/11/08.

Delivery usually takes 15 working days from our Warehouse in the Channel Islands via first class Royal Mail. Should your order not arrive to you within that time you need to allow 30 full days for delivery before notifying us then we can track this with Royal Mail.

If you have not received your order by 9/12/08 then please contact us and we will be able to look into this further for you.

I am sorry for any inconvenience this has caused you.

"

1 ay beklicez illa ondan sonra da gelmezse paramı isticem geri yemişim track'ini -_-
Sosyal ağlarda paylaş

afedersiniz ama kocaman bir YUH diyorum sendit'e. dun yolladıgım sikayet yazısı üzerine

cacodemon said:
have ordered World Of Warcraft - The Wrath Of The Lich King (Games PC) with order number: 7657005 and it has despatched on 8th Nov 2008. There passed 11 working days and my delivery have not arrived yet.
Please give me a tracking number or something valid that I could reach at my order.
Also I want an adress confirmation, to make it sure if you sent it to me and to my adress.

gelen cevabı aktarmak istiyorum;

sendit said:
am sorry that you have not received your order.

Your order has been sent to you on 24.11.08.

Delivery usually takes 15 working days from our Warehouse in the Channel Islands via first class Royal Mail. Should your order not arrive to you within that time you need to allow 30 full working days for delivery before notifying us then we can track this with Royal Mail.

If you have not received your order by 04.12.08 then please contact us and we will be able to look into this further for you.

I can confirm your delivery address is -
Blablablablabla

tarihlere lutfen dikkat edelim.. ne yapsam bilemedim, acaba siparisi iptal mi etsem yoksa bu kadar zaman kaybına karsılık magduriyetimi giderecek bir istekde mi bulunsam?
Sosyal ağlarda paylaş

bana da aynı formatta yolladılar ,

said:

If you have not received your order by 12/12/08 then please contact us and we will be able to look into this further for you.

pffz.

50-60 ytlye kutu satan mağaza var mı peki ? online almak istiyordum da kutulu olsun istedi canım nedense.
Sosyal ağlarda paylaş

cacodemon said:
Fly said:
24.11 bence typo olmuş, mailı aldığın gün sanırım ?

evet mesajı attigim ve cevabını aldığım gün.. sanırım bu geç gelme bahanesiyle ben de oyuna biraz ara vereceğim.

typo falan olmamış. adresimi tek satır basmıslar kutuya, okunamamış ve o tarihe kadar KANAL ADALARINDA beklemiş. Vandırful değil mi?
Sosyal ağlarda paylaş

of kötüymüş :

verdiğiniz tarihte başka bir şehirde olacağım, geldiyse de haberim olmaz ee napıcaz gibisinden bir mesaj atacağım yarın, olmazsa iptal edip buradan alayım artık napayım :

12/11'de yolladık demiş gerçi bana, muhtemelen pttnin işi veya alakasız yerlere uğrayıp gelecek de, niye barkod numarasını falan vemiyorlar ki anlamadım gitti.
Sosyal ağlarda paylaş

Earenwen said:
peki nasıl öğrendin abi tek satır bastıklarını? bize de aynı şey olursa nasıl halletcez :D

aynen şöyle öğrendim;
cacodemon said:
Greetings,

Regarding to your reply, you mentioned that my order has been sent me on 24.11.08. Is that date true or it was just a typo? (or a bad joke?!) Since it (order no:7657005) was a pre-order bought on 09.10.08 and despatched on 08.11.08, I assume that you would not hold my order at Channel Islands until my complaint.

Thank you.

gelen cevap

sendit said:
The 24th November is the date that your item was sent to you.

This was due to a problem with your address at the warehouse.

As your address was written all on one line, the ticket did not print your full address. The warehouse therefore had to ammend the address and this caused a delay on your item being sent out.

Please accept our apologies for the delay but unfortunately the item could not be sent until the address issue had been resolved.

We hope your item reaches you shortly.

buna istinaden ben de bu durum karşısında gercekten hayalkırıklıgına ugradıgımı, 1-2 saat icerisinde çalışanların birbiriyle irtibat kurup rahatlıkla çözebilecekleri bir sorunu 2 hafta bekletmelerinin anlamsızlıgını ve bütün bu endişelerimi iyi dileklerimle beraber müdürüne iletmesini istediğimi söyledim.

10dk icerisinde de,
sendit said:
I have passed on your comments onto my manager regarding this order.

Once again please accept our apologies for the delay.
dediler.
Sosyal ağlarda paylaş

oha, kanal adaları neresi lan?

o adres yanlış basma şeysi oluyor paso senditte bana 2 kere mi ne oldu numara 33 yerine atıyorum sadece 3 çıkıyor bir şekilde direk o adrese gidiyor. allahtan postacı kanka modunda oldu artık ismimi görünce geliyor direk eve adres yalan bile olsa :)
Sosyal ağlarda paylaş

Valla ben key'imi aldım dün akşam, artık bekleyemiyorum oyunu. Guildimden samim olduğum bir adam sensiz buraların tadı çıkmıyor diye aldı bi siteden, yolladı bana cidden de girebiliyorum :)

Paket hala yok bu arada, acayip uyuz oluyorum hala cidden, etrafta bir sürü 80 varken. Neyse bugün son sınavımı halledeyim, akşamına bir göz gezdiririm northrend'de :)
Sosyal ağlarda paylaş

• Yeni Oluştur...