The_Delucian Mesaj tarihi: Nisan 7, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 7, 2004 NFS nın uzerıne araba yarısı tanımam ama merak ettım vede aldım ama rallı arabası bu bır suru ayarı var yok lastık sısır onu yap bunu yapma falan arabada zaten yolda durmuyo vırajlar falan ... kendımı son derece becerıksız hıssettım ... bılenlerden tavsıyeler ısteyecegım ... Bu oyun nasıl oynanır/oynanmalıdır ?[signature][hline]Kucuk insanların büyük gölgeleri oldugu ülkelerde ... Güneş batmak üzeredir ... Vampire Hunter D Godanilyum potanslarını komplex parametric impulsatorler le guclendırelım ... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Giovanni Mesaj tarihi: Nisan 7, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 7, 2004 nefret ederim sim araba yarışlarından sağa bi basarsın araba 83 724208704 spin atar.[signature][hline]Bir şey biliyorsam; o da hiç bir şey bilmediğimdir. In the name of the council ! La'unva Solmai @ Eclipse - SWG. LONG LIVE REBELLION ! | diskavır mi [/b] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Baggio Mesaj tarihi: Nisan 7, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 7, 2004 NFS (underground haric) arcade denecek bir oyundur araba tepkileri ve stabilitesi acisindan, F1 ve rally oyunlari ise genelde simulasyon tarzidir, aliskanlik meselesi biraz.[signature][hline]Gesp (a.k.a Baggio) | www.gesparts.org Exc/Hib | L50 Eldritch, Ranger, Bard | LGM Tailor Email: [email protected] | Icq: 5100111 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
hired_gun Mesaj tarihi: Nisan 7, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 7, 2004 öncelikle hangi tür pistte yarişacağini iyicene bi incele , sonra lastik seçimini ona göre yap (cmr4 ü görmedim 2 den anlatayim) yolun hangi bölümünde yol tipi ne ona dikkat et ( örneğin aslfalt lastiği ise çamur bölgede gazi kökleme dünyanı şaşırırsın ) .... Stock suspansiyon ile bir test run yap , kendini zorlamadan arabayı ve yolu hisset ( örneğin çok zıplamali , çok virajlı , düzlükleri az , yada çok uzun düzlüklü ) yine cmr2 den bikaç örnek veriim genel konsepti anlarsin pist kuru %80 asfalt % 20 mıcır hava açık fazla zıplama yok düzlükler kısa sert virajalr .... lastik: kuru asfalt lastiği suspansiyon : alçak vites kutusu orani : yuksek [accelarationun iyi olur ama top speed düşer , eh düzlükler fazla yok ise akıllıca bir seçim olur} çekiş dengesi : öne yakınca fren dengesi arkaya yakınca [ki sert virayları çabuk ve net dönebilelim ] not : ful gaz gitme , acele etme , öncelikle hatasiz gitmeye bak yavaş yavaş race course'u kaparsın hızın artar ,ani hareketlerden kaçın el frrenine ful drift u dönüşü yapmadiğin sürece dokunma , bolbol fren kullan kesinlikle MANUEL vites kullan ve yüksek devirde kal ayrica en önelisi co-pilotun sağ diyor sen ise yol sola dönecekmiş gibi hissediosan sağa kır , co-pilot herzaman haklıdır ... iyi eğlenceler :)[signature][hline]I love my solitude¹ ¹Yalnızlığımı seviyorum Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar