Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Weblebi.com'dan alışveriş yapmayın!


Brigand

Öne çıkan mesajlar

Selam arkadaşlar;

Weblebi.com son zamanlarda iyice cıvıttı. Bir oyun mouseu sipariş verdim ve halen 11 gündür üreticiden ürün bekleniyor diyor.

Telefonla arıyorum sürekli meşgul. Birkaç kere operatörü düşürebildim fakat 15 dakika beklememe rağmen kimse bakmıyor.

Onlarca email attım bir tanesine yanıt aldım. Ürününüz kargolanacak vs... İyi dedik bekledim, bu hafta kargolanması gerekiyordu işte hafta bitti.

Sikyetvar.com'da hergün onlarca şikayet geliyor. Hergün onlarca kişi mağdur oluyor.
http://www.sikayetvar.com/index.php?ara=weblebi&s22.x=0&s22.y=0&loc=ara

Ekşisözlükte birilerinin yazdığına göre Weblebi'nin toptancılara borcu varmış. Toptancılar da borçlarını ödemeden ürün göndermiyolarmış.

Dediğim gibi arkadaşlarınızı uyarın. Kimseler mağdur olmasın.

Ben de allahtan 30 ytllik bir mouse aldım. 2000ytllik alışveriş yapan insanlar dolu. Onların yanında çok şanslı kalıyorum tabi ki. Ama bu iş böyle olmaz ya paramı alacağım ya da ürünü. Bu anlamda fikir ve tavsiyelere açığım.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Tam 1 saat once ben dusunuyordum konusunu acmayi , ustune geldi.

lanet olsun ki bende guvenilir bi site diye bi 10 gun kadar once 100lira civari bi alisveris yaptim yine ayni yalan dolan.

Sikayetvar.com ise bunca sikayete weblebi tarafinda muhattap bulamadi icin yetisemiyor bile. Birde yayinlanan sikayetlere verilen o sablon cevap yok mu....
Benimde cevap bekleyen sikayetim su sekilde;

Weblebideki olmayan ticaret ahlaki

[30 Temmuz 2008, 20:03]

20 temmuz günü verdiğim v3034837801 kodlu siparişimin gecikmesi üzerine weblebi satış temsilciliğine 24 temmuzda mail atmıştım. Okuduğum bunca şikayet ve görülen bunca mutsuz müşteri içerisinden bana atılan hızlı cevap ile oldukca şaşırdım.

Gecikmenin nedenini sorduğum mail e gelen cevap kampanyalardan dolayı yoğun sipariş akını dolayısıyla tedarik süreçlerinde karışıklıklar ve personelin yetişememesi üzerine bir açıklama ve en geç Pazartesi günü(28 temmuz) siparişin tamamlacağı üzerine bir söz ve özür mail i aldım.

Bunun üzerine siparişin bu kadar gecikmesini beklemedigim ve tatile çıkacağım için siparişin iptal edilmesini rica ettim fakat bana geri dönülmedi.

Sonra tekrar iptal sürecinde bu kadar problem yaşayan insanları görünce belki siparişi geç de olsa tamamlarlar ümidi ile 26 temmuz cumartesi günü tatile çıktığım yerin adresi ile ilgili degisikligi iceren bir dilekçe mail i ve pazartesi gunu siparişin tamamlanacağı ile ilgili bana verilen sözü hatırlatır nitelikte bir mail daha attım. Bu arada bu postaları hem satıs temsilciğinin mail adresine hemde "bize ulaşın" başlığı altındaki iletişim formu aracılığı ile 2 şer defa yolladım. telefonla kimse ulasamadigi gibi bende telefonlarla ulasamiyordum tabiki.

Bugun 30 temmuz oldu ve bana soz verilen tarihten 2 gun, benim adres degisikliginide iceren mailimden 5 gun gecmis olmasina ragmen daha bir cevap dahi alamadim.

Saniyorum mail iceriginde iade, para, tedarik gibi anahtar kelimeler kullanmazsaniz maillere oyalamak adina hizlicana cevap veriliyor, eger bu kelimeler varsa aynen mailler siliniyor. Yoksa bu kadar vurdumduymazligin baska bir aciklamasini bulmakda zorlaniyor insan.

Daha hala %15 ler, %20 indirimlerle kandirilan ve bitmek bilmeyecek tedarik asamasindan sonra uyanan musteriyi bu sefer para iadesi ile oyalayacak weblebinin hala nasil batmadigi sanirim acik. En cok gunlerdir hic memnun olmadigim bir kurulusa haklari olmayan bir parayi isleterek para kazanmalarina vesile olduguma yanarim.

Su saatten sonra tatilimde dahi beni bu islerle ugrastiran weblebi ile ilgili beni neler bekliyor acikcasi tahmin dahi edemiyorum. Umuyorum daha fazla zorluk cikarmazlar.



Buna iliskin yapacagim hareket ise sikayetvar.com araciligi ile bi emniyet mensubunun su sekilde anlattiklarini yapmak.

Daha hala mail atmiyorlar mi %20 indirim bu haftasonuna ozeldi ama uzattik gibilerinden, cildiriyorum.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

%15 kredi kartina tek cekim indirimliydi ben alirken, simdide %20.

kapida odesem ztn hepsiburada dan fln alirim.
Birde adamlar teslimat yapmiyor ki, kapida odeme secenegiyle alinca stoklarda yok diyip iptal ediyor adamlar.
Onlarin derdi musteri oyalarak o sirada karttan cektikleri paralari isletmek.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aha Weblebi iflas etti.



Sayın Müşterilerimiz,

2003 yılından beri faaliyet göstermekte olan Weblebi.com, maalesef son dönemdeki bazı olumsuz olayların neticesinde ticari hayatını 05.08.2008 tarihinde sonlandırmak zorunda kalmıştır. Maalesef Türkiye’nin ve dünya piyasalarının içinde bulunduğu ekonomik zorluklar ve özellikle son dönemde internet alışveriş sektöründe bazı önemli firmaların zora girerek faaliyetlerine son vermeleri, ürün tedarikçilerinin ve bankaların sektöre olumsuz bakmalarına sebep olmuş ve tüm bunlar zincirleme olarak firmamızı faaliyetlerini sürdüremez duruma getirmiştir.

Sadece 2008 başından bugüne kadar 30.000’den fazla siparişi başarıyla sorunsuz olarak müşterilerine teslim etmiş olan Weblebi.com, yakın dönemde sınırlı sayıda siparişi teminci firmalarla yaşanan sıkıntılardan dolayı müşterilerine teslim edememiştir.

Her zaman müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutmayı ilke edinmiş olan firmamız, bu durumdan alışveriş yapmış siz müşterilerimizin herhangi bir zarar görmemeleri açısından sizi haklarınız konusunda bilgilendirmek istemektedir.

Aşağıdaki adımları uygulamanız durumunda, verdiğiniz siparişle ilgili bir mağduriyetiniz olmayacaktır:

1. Öncelikle, vermiş olduğunuz siparişin kargoya verilip verilmediğini Weblebi.com sipariş takibi sayfasından kontrol ediniz. http://www.weblebi.com/Siparislerim.aspx
2. Şayet verdiğiniz siparişiniz Weblebi.com tarafından henüz kargo şirketine teslim edilmemişse, tüketici olarak öncelikle yapmanız gereken sitemizden yapmış olduğunuz alışverişte kullandığınız kredi kartının bağlı olduğu bankaya bir itiraz dilekçesi yazarak ilgili tutarın kredi kartınıza iade edilmesini talep etmektir.
3. Mastercard/Visa kuralları gereğince eğer siparişinizin kargo fişi ibraz edilemiyorsa, bankanız kredi kartınıza bu meblağı iade edip, firmamız hesabından ilgili tutarı tahsil etmekle yükümlüdür. Bu açıdan her durumda siz tüketici olarak mağdur olmadan sipariş tutarınızın tamamını iade olarak alabileceksiniz.
4. Daha önce satın almış olduğunuz ve size teslim edilmiş tüm ürünler üretici ya da ithalatçı firma garantisi altındadır. Yasal garanti süresi içersinde herhangi bire sorun yaşamanız durumunda, üretici ya da ithalatçı firma ürününüzdeki kusuru telafi etmekle yükümlüdür.

Tarafınıza yaşattığımız bu olumsuz durum için çok özür diler, bu konuda her türlü sorunuz için bundan sonra [email protected] adresine mail atabileceğinizi belirtmek isteriz

Saygılarımızla.



Ana sayfasında yazıyor. İsteyen oradan baksın http://www.weblebi.com

Belliydi böyle olacağı.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Weblebi.com kapandı!
Türkiye'nin en büyük ikinci alışveriş sitesi Weblebi.com iflas etti

Bir süredir söylenti olarak dolaşanlar gerçeğe dönüştü ve

haberin devamı

Türkiye'nin en büyük ikinci alışveriş sitesi Weblebi.com iflas etti.

Temmuz ayında başlayan ve Ağustos ayında sayısı giderek çoğalan şikayet mesajları, korkulanı gerçeğe dönüştürdü ve Weblebi.com, iflas etti. Bu durum, Türkiye'nin gelişmekte olan online alışveriş serüvenine de kara bir leke olarak kayıtlara geçti. Bir süredir, müşterilerine cevap vermeyen site, bugünden itibaren yayınını da durdurdu ve sitesine bir açıklama ekledi.

Resmi Açıklama


Sayın Müşterilerimiz,

2003 yılından beri faaliyet göstermekte olan Weblebi.com, maalesef son dönemdeki bazı olumsuz olayların neticesinde ticari hayatını 05.08.2008 tarihinde sonlandırmak zorunda kalmıştır. Maalesef Türkiye’nin ve dünya piyasalarının içinde bulunduğu ekonomik zorluklar ve özellikle son dönemde internet alışveriş sektöründe bazı önemli firmaların zora girerek faaliyetlerine son vermeleri, ürün tedarikçilerinin ve bankaların sektöre olumsuz bakmalarına sebep olmuş ve tüm bunlar zincirleme olarak firmamızı faaliyetlerini sürdüremez duruma getirmiştir.

Sadece 2008 başından bugüne kadar 30.000’den fazla siparişi başarıyla sorunsuz olarak müşterilerine teslim etmiş olan Weblebi.com, yakın dönemde sınırlı sayıda siparişi teminci firmalarla yaşanan sıkıntılardan dolayı müşterilerine teslim edememiştir.

Her zaman müşteri memnuniyetini en yüksek seviyede tutmayı ilke edinmiş olan firmamız, bu durumdan alışveriş yapmış siz müşterilerimizin herhangi bir zarar görmemeleri açısından sizi haklarınız konusunda bilgilendirmek istemektedir.

Aşağıdaki adımları uygulamanız durumunda, verdiğiniz siparişle ilgili bir mağduriyetiniz olmayacaktır:

Öncelikle, vermiş olduğunuz siparişin kargoya verilip verilmediğini Weblebi.com sipariş takibi sayfasından kontrol ediniz. http://www.weblebi.com/Siparislerim.aspx
Şayet verdiğiniz siparişiniz Weblebi.com tarafından henüz kargo şirketine teslim edilmemişse, tüketici olarak öncelikle yapmanız gereken sitemizden yapmış olduğunuz alışverişte kullandığınız kredi kartının bağlı olduğu bankaya bir itiraz dilekçesi yazarak ilgili tutarın kredi kartınıza iade edilmesini talep etmektir.
Mastercard/Visa kuralları gereğince eğer siparişinizin kargo fişi ibraz edilemiyorsa, bankanız kredi kartınıza bu meblağı iade edip, firmamız hesabından ilgili tutarı tahsil etmekle yükümlüdür. Bu açıdan her durumda siz tüketici olarak mağdur olmadan sipariş tutarınızın tamamını iade olarak alabileceksiniz.
Daha önce satın almış olduğunuz ve size teslim edilmiş tüm ürünler üretici ya da ithalatçı firma garantisi altındadır. Yasal garanti süresi içersinde herhangi bire sorun yaşamanız durumunda, üretici ya da ithalatçı firma ürününüzdeki kusuru telafi etmekle yükümlüdür.
Tarafınıza yaşattığımız bu olumsuz durum için çok özür diler, bu konuda her türlü sorunuz için bundan sonra [email protected] adresine mail atabileceğinizi belirtmek isteriz

Saygılarımızla.


Denetim Olmalı

Online alışveriş; kullanıcılar, üreticiler ve ülke ekonomisi için önemli katkılar sağlıyor. Kayıt dışı ekonomiyi azaltarak, yeni iş alanları oluşturmanın dışında, küçük veya büyük işletmelerin ürünlerini kullanıcılarla buluşturmak için eşi bulunmaz bir ortam sağlıyor.

Sayısı 500'ü aşan Türkiye'deki online alışveriş sitelerinin denetlenmesi konusunda bazı sıkıntılar var. Yasal zemin, net olarak sunulmadığından dolayı denetleme ve tüketiciyi koruma konusunda beklentiler yerine getirilemiyor.




gaynak:shiftdelete.net
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

neyse site kapandigina gore daha fazla insan magdur olamaz sticky i kaldiriyorum.
ayrica adamlar bizi ilgilendirmez demiyo anladigim kadariyla soyle bisi yazmislar
Mastercard/Visa kuralları gereğince eğer siparişinizin kargo fişi ibraz edilemiyorsa, bankanız kredi kartınıza bu meblağı iade edip, firmamız hesabından ilgili tutarı tahsil etmekle yükümlüdür. Bu açıdan her durumda siz tüketici olarak mağdur olmadan sipariş tutarınızın tamamını iade olarak alabileceksiniz.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

pekaziz said:
Hayır demek istediğim doğru-yanlış bir çıkış yolu gösterilmiş. Onlarda para olsa sana verecek batmazlar sanırım.

Yapılan hareketi savunmuyorum ama batık banka hesabı ortada bırakılmıyor insanlar en azından.


Adamlar giderken bankalara kazığın kralını attılar anladığım kadarıyla. 1 aydır peşin ödemede %15 indirim reklamları yolluyolardı maille deli gibi sipariş birikmiştir onlarda para hemen hesaplara yatıyor tabi ardından parayı ordan biyerlere aktarıp iflası açıklayıp bütün siparişlerin iptalini bankanızla görüşün diyorlar yani anlıcağın 1 aydır verilen bütün siparişlerin parasını bankalara geçirdiler.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...