alkadras Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 Ben balronumun konuşmasını istiyorum ama playerı gördügü zaman On=@npcseenewplayer dorand x say 1 say 2 say 3 . . say x enddo şeklinde yapıyorum ama npc sadece bi kere konusuyor ve bi daha kousmuyor ekranından çıkıyorum girince konusmuyor yani anladıgım kadarıyla her playere bir kere konusuyor. Yardımcı olabilecek arkadaşlardan ve forum adminlerinden yardımınızı bekliyorum...[signature][hline]*arkanda*
Sorj Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 On=@npcseenewplayer dorand x say 1 say 2 say 3 . . say x enddo Return 0 :D[signature][hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu My Char
taz Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 eet öle yeni player görünce dio orda seni bi kere daha görmüş oluyo ya o yüzden tanıdık bu dio konusmuyo (ohahha attım ama kesin öledir. bu triggerı fazla kullanmadım)
nbl_silencer Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 Mesaj tarihi: Şubat 13, 2004 NPCSEENEWPLAYER yani adam yeni bir kişiyi gördüğünde sadece bu dediğini yapar. Bir NPC bir Player ile konuştuğu zaman üzerine 00040 renginde bir memory gelir. Eğer ilk cevapta belirtilen return 0 bu memory'nin gelmesini engelliyorsa adam hep konuşur. Eğer engellemiyorsa memoryfindtype.00040.remove gibi bir satırı konuşmanın sonuna eklersen bunu silmiş olursun.[signature][hline]Silencer
Fearless__King Mesaj tarihi: Şubat 14, 2004 Mesaj tarihi: Şubat 14, 2004 Silencer sagol o konuda sorunum kalmadı.Şu şekilde kalmadı return 0 yaptıgın zamanda bir kere konuşuyor return 1 yaptıgım zaman başa dönmüş oluyorum ve hep konuşuyor bu dada iyi fakat ben bunu şu şekilde yapmayı deniyorum.O zaman daha güzel olacak ıf (&statf_war) yani wara geçince konuşmasını istiyorum ama bu seferde çalışmıyor ve komutta hatada vermiyor(consolda) ne yapmam gerekiyor komutu tam olarak bilen var mı acaba?[signature][hline] Scripter olma yolunda ilerlemekten vazgeçmeyecegim... :)
Sorj Mesaj tarihi: Şubat 14, 2004 Mesaj tarihi: Şubat 14, 2004 ıf olmicak if olacak[signature][hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu My Char
Fearless__King Mesaj tarihi: Şubat 14, 2004 Mesaj tarihi: Şubat 14, 2004 yanlışlıkla yazmışım özür dilerim ama scp emde if diye yazıyor şimdi yazarken yanlış yazmışım :) Tekrar özür dilerim[signature][hline] Scripter olma yolunda ilerlemekten vazgeçmeyecegim... :)
Fearless__King Mesaj tarihi: Şubat 14, 2004 Mesaj tarihi: Şubat 14, 2004 Birde npc nin altına item=i_mt_ostard_forest veya itemnewbie=i_mt_ostard_forest diyue koyuyorum farketmiyor gerçi ama save alındıgı zaman bu forest yok oluyor birde o konuda bir bilgi verirseniz sevinirim şimdiden cevap yazan arkadaşlara teşekkür ederim...[signature][hline] Scripter olma yolunda ilerlemekten vazgeçmeyecegim... :)
Fearless__King Mesaj tarihi: Şubat 14, 2004 Mesaj tarihi: Şubat 14, 2004 Bu konu ile ilgilenen bi arkadaşımız yok galiba cevap verirseniz çok yardımcı olacaksınız...[signature][hline] Scripter olma yolunda ilerlemekten vazgeçmeyecegim... :)
Sorj Mesaj tarihi: Şubat 15, 2004 Mesaj tarihi: Şubat 15, 2004 said: Fearless__King, 14 February 2004 20:59 tarihinde demiş ki: Birde npc nin altına item=i_mt_ostard_forest veya itemnewbie=i_mt_ostard_forest diyue koyuyorum farketmiyor gerçi ama save alındıgı zaman bu forest yok oluyor birde o konuda bir bilgi verirseniz sevinirim şimdiden cevap yazan arkadaşlara teşekkür ederim... bak mt_hede_hodo lü binekler vsvs ship die cıkar sürekli ve herzaman guardlar at ile gelmez[signature][hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu My Char
alkadras Mesaj tarihi: Şubat 15, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Şubat 15, 2004 Binek sorununuda hallettim sagolun ama bu war mode komutunu bi türlü çalıştıramadım yardımcı olursanız sevinirim. if (&statf_war)[signature][hline]*arkanda*
Öne çıkan mesajlar