Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Runuo script yapımı


Argalep

Öne çıkan mesajlar

Merhaba arkadaşlar runuo yardımı diye yazılar duydum siz scripter arkadaşlara yardımcı olacagını dusundugum script ve konuları elimden geldiği surece yazıcam ama bu işler anlatmayla olmaz kurcalamak lazım .Ilk olarak spherede olup runuo da olmayan bir item seçtim . ( Mage Robe )

using System; // system de kullanılcak fonsiyonlar
using Server;
using Server.Items;

namespace Server.Items // serverda kullanılacak şekli
{
public class MageRobe : BaseOuterTorso // itemın öz.
{
public override int PhysicalResistance{ get{ return 24; } }

[Constructable] // genel item bilgisi
public MageRobe() : base( 0x2683 )
{
Weight = 5.0;
Name = "Mage Robe";
}


public override bool OnEquip( Mobile from ) // ustundeki item için.
{
if ( from.Skills[SkillName.Magery].Base < 90.0 )
{
from.SendMessage( "Mage robe için 90 magery gerekli !" );

return false;
}
{
if ( from.Skills[SkillName.EvalInt].Base < 85.0 )
{
from.SendMessage( "Magery var ama EvalInt'i unutmuşsun !" );

return false;
}
{
if ( from.Karma < 0 ) // karma durumuna gore rengi değişiyor
{
Hue = 2117;
}
if ( from.Karma == 0 )
{
Hue = 0;
}
if ( from.Karma > 0 )
{
Hue = 2120;
}
return base.OnEquip( from );
}
}
}

public override void OnRemoved( object parent )
{
Hue = 0;
}


public MageRobe( Serial serial ) : base( serial )
{

}

public override void Serialize( GenericWriter writer )
{
base.Serialize( writer );
writer.Write( (int) 0 ); // version
}

public override void Deserialize( GenericReader reader )
{
base.Deserialize( reader );
int version = reader.ReadInt();
}

}
}

yukarda item özelliklerinde atımı tailor menude bu halde çıkması için ayarladım eğer yapımda itemda baska armor ozellikleri vs. şanşa yapmasını istiyorsanız ;

namespace Server.Items
{
[FlipableAttribute( 0x2683, 0x2684 )]
public class MageRobe : BaseArmor
{
public override int BasePhysicalResistance{ get{ return 23; } }
public override int BaseFireResistance{ get{ return 0; } }
public override int BaseColdResistance{ get{ return 0; } }
public override int BasePoisonResistance{ get{ return 0; } }
public override int BaseEnergyResistance{ get{ return 0; } }

public override int InitMinHits{ get{ return 0; } }
public override int InitMaxHits{ get{ return 0; } }

public override int AosStrReq{ get{ return 0; } }


public override int OldStrReq{ get{ return 0; } }
public override int OldDexBonus{ get{ return 0; } }

public override int ArmorBase{ get{ return 0; } }

public override ArmorMaterialType MaterialType{ get{ return ArmorMaterialType.Plate; } }

şeklinde değiştiriniz.İtemı yarattık ve şimdi sıra menude nasıl itemı yerleştirecez .


Not= Her menu için kendi dosyası bulunuyor bunlar defcarpentry , deftinker adında olurlar biz şimdi deftailor dosyasını notdefterinden açıcaz .

ben misc bolumunu seçtim.

// Misc
AddCraft( typeof( BodySash ), 1015283, 1025441, 4.1, 29.1, typeof( Cloth ), 1044286, 4, 1044287 );
AddCraft( typeof( HalfApron ), 1015283, 1025435, 20.7, 45.7, typeof( Cloth ), 1044286, 6, 1044287 );
AddCraft( typeof( FullApron ), 1015283, 1025437, 29.0, 54.0, typeof( Cloth ), 1044286, 10, 1044287 );
AddCraft( typeof( OilCloth ), 1015283, 1041498, 74.6, 99.6, typeof( Cloth ), 1044286, 1, 1044287 ); //orjinali buraya kadar
AddCraft( typeof( MageRobe ), 1015283, "Mage Robe", 98.1, 110.1, typeof( Cloth ), "cloth", 50, 1044287 ); // şeklinde yazıcaz (not=burda tırnak içinde olan cloth konulması şart eğer yukardaki gibi 1044286 numarasını yazarsanız hata çıkarır. )

//------------------------------------/////////
Runuo paladin olurda paladin shield olmazmı dedim bide buraya paladin shieldi ekliyim dedim .

using System;
using System.Collections;
using Server;
using Server.Gumps;
using Server.Mobiles;
using Server.ContextMenus;
using Server.Items;


namespace Server.Items
{
public class PaladinShield : BaseOuterTorso // aşağıdaki açıklamayı oku !
{

public override int PhysicalResistance{ get{ return 14; } }
public override int FireResistance{ get{ return 5; } }
public override int ColdResistance{ get{ return -3; } }
public override int PoisonResistance{ get{ return 7; } }
public override int EnergyResistance{ get{ return 2; } }


[Constructable]
public PaladinShield() : base( 0x1B74 )
{
Weight = 8.0;
Name="Paladin Shield";

}

public PaladinShield( Serial serial ) : base
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...