Cuce Mesaj tarihi: Haziran 7, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2008 ben 3d dağın ii nasıl olur sorusuna cevap vermiştim. aslıdna gercekten o motorun hakları EA değilse bi umut olabilir.
Azmodai Mesaj tarihi: Haziran 7, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2008 ben sana cevap atmamistim zaten, ayni anda mesaj yazmisiz ama katiliyorum sana, gelismis bir dungeon keeper modulu olabilir. Ama bu adam kendi isini kendisi gorsun ya, bu kadar detayli oyun kasan adam basit 2d grafik kassa da olur.
Jadelith Mesaj tarihi: Haziran 7, 2008 Konuyu açan Mesaj tarihi: Haziran 7, 2008 ama dağın içi var dışarsı var bissürü level var. kazdığın yerlerin hangi materyal olduğunu görmen gerekiyo vs. yani baya kasacak bişi. iyi bir arayüz yapmak çok zor olur bence
LethE Mesaj tarihi: Haziran 7, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2008 peter create new world dedikten sonra start new game diyebiliyosun. her yaratılan dünyaya bir fortress. 3d grafik koysak , üstüne en büyük alanı seçsek makineler kaldırmaz oyunu bence yada hızı baya azalır settlers 2 oynar gibi oluruz.
Peter Mesaj tarihi: Haziran 7, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 7, 2008 girdim baktım anlamadım çıktım tuto lazım
zlorwf Mesaj tarihi: Haziran 8, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 8, 2008 Şu farming olayını bir anlayabilsem çok güzel yer buldum haritada korunaklı falan. Biri kısa bir "Angutlar için Farming" yazısı yazabilir mi? Saolun şimdiden.
LethE Mesaj tarihi: Haziran 8, 2008 Mesaj tarihi: Haziran 8, 2008 oncelikle dağlarda dikkat etmişsindir bazı alanlar var buralara smooth stone yapamazsın renkleri sarıdan kahverengiye kayan tonlarda. menüden B ye basıp farm plot denilen şeyi seçiyorsun , farmer tek ise çok büyük yapmaya gerek yok ama ben yeni gelenlere farming dayadıgım için rahat 30-40 tile işleyebiliyorum. bu plotu koyduktan sonra q ya basıp plotun üstüne gel plump helmet ı seç, bunu her mevsim için yap (a,b,c,d). alternatif alanlar ise bazen "murky pool" gibi yerlerbulursun yada su kaynakları kullanan kullana kurur murky pool olur onları kullanabilirsin. normal taş bir alana su doldurursan aynı etkiyi yaratır su ihtiyacını nehirden karşılıyorsan bi gölün altında büyük bi alan kaz. sonra birleştiren kareyi yukarıdan "channel" yap. (channel digin aynısı ama oldugu yeri ve bi altını kazıyor daha derin yani) su dolsun kurusun sonra murky pool olur.
Cuce Mesaj tarihi: Şubat 7, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 7, 2012 http://www.bay12forums.com/smf/index.php?topic=93279.0 inanılmaz bi fortress okumak istiyosanız buyrun okuyun
Cuce Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 Mesaj tarihi: Şubat 22, 2012 yeni versiyon cıktı lazynewbpack'te cıktı
Öne çıkan mesajlar