Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

item içinde item equip


patara

Öne çıkan mesajlar

Sorum kodların içindedir,

[ITEMDEF i_mkrkontrol]
ID=i_memory
TYPE=t_eq_script
NAME=Makro Kontrol


ON=@Create
ATTR=attr_decay
timer=1
More1=5

ON=@Timer

if ( )
if ( )

// lay lay lom

more1=-1
TIMER=1
return 1
else
remove
//iste burada item equip ettirmek istiyorum ama olmuyor
cont.newitem i_jail
cont.act.equip
// Burada ikinci bir itemi nasil equip ettirebilirim


endif
endif
return 1
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
patara, 06 February 2004 23:08 tarihinde demiş ki:
else
remove // <<<< bakınız item silindikten sonrası aşası oluyor
cont.newitem i_jail
cont.act.equip

remove // halbuki remove u sona alsak olucak
endif
endif
return 1


[Bu mesaj Arthur_HellsFire tarafından 06 February 2004 23:50 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

said:
TaZmAnYaK, 07 February 2004 01:11 tarihinde demiş ki:
[ITEMDEF i_mkrkontrol]
ID=i_memory
TYPE=t_eq_script
NAME=Makro Kontrol

ON=@Create
ATTR=attr_decay
timer=5

on=@timer
cont.xx

[function xx]
newitem i_xx
act.equip
sdhjfjkhsd
fsdfsd..

bu sekil yapsana..


Malesef Hiç bir şekilde olmuyor anlamadım gitti scripti aynen yazıyorum...

[ITEMDEF i_jail2]
ID=i_memory
TYPE=t_eq_script
NAME=Jail


ON=@Create
ATTR attr_decay


On=@Equip
src.jail
TIMER=1


ON=@Timer

if ( )
if ( )
cont.sysmessage )>
more1=-1
TIMER=1
return 1
else

cont.forgive
//cont.go
remove

endif
endif
return 1


[Function kontrol]


SRC.NEWITEM i_kontrol
SRC.ACT.EQUIP

findid.i_kontrol.target



[itemdef i_kontrol]
id i_memory
name Kontrol
type t_eq_script

On=@TargOn_Char

src.targ.tag.mkrkontrol=
src.targ.sysmessage >


src.newitem i_mkrkontrol
src.act.cont=
remove
return 1


[ITEMDEF i_mkrkontrol]
ID=i_memory
TYPE=t_eq_script
NAME=Makro Kontrol


ON=@Create
ATTR=attr_decay
timer=1
More1=5

ON=@Timer

if ( )
if ( )
spell_say )> Sn icinde sifreyi girin / sifre : > (.sifre >) Yaziniz

more1=-1
TIMER=1
return 1
else

cont.jailgondermece

remove

endif
endif
return 1

[Function sifre]

if !== >
findid.i_mkrkontrol.remove
else
src.message Yanlis Sifre
endif


[function jailgondermece]
newitem i_jail2
ACT.MORE1=20
act.equip


cont.jailgondermece burada gerek direk item atamayı gerek tazmanyak arkadaşın dediği gibi function ile çözmeyi yani her türlüsünü denedim. Bir türlü itemi alıp equip etmiyor. Yardımlarınız için şimdiden teşekkürler

Saygılar

Bu arada bir hatırlatma yapmak istiyorum belki sorunu çözmede yardımcı olur,

cont.jailgonermece'nin satırına

cont.newitem=i_hebelebe
cont.act.cont

şeklinde yapınca çantaya item düşürüyorum fakat bunu item olarak equip ettiremiyorum. Belki yardımcı olur

[Bu mesaj patara tarafından 08 February 2004 19:34 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aslında uzun değil . Sadece

ON=@Timer

if ( )
if ( )
spell_say )> Sn icinde sifreyi girin / sifre : > (.sifre >) Yaziniz

more1=-1
TIMER=1
return 1
else

cont.jailgondermece

remove

endif
endif
return 1
Kısmına bakıp "cont.jailgondermece " satırına yazacağımız kodu düşünebiliriz. Timer sayıp bittikten sonra char'ın item equip etmesi. Nedense buna benzer bir scriptte yok...

[Bu mesaj patara tarafından 09 February 2004 11:39 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yok malesef olmuyor fakat farklı bir şekilde çözdüm. Önce belli bir bölgeye gönderiyorum sonrada çantaya bir item attırıyorum. O iteme tıklatınca vs ffalan fıstık devam ediyor. Ama şu var item içinde item equip edilmiyor. Ediliyor sadece çantaya düşüyor
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...