FreEmoon Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Nerdeyse tüm skillerin manası, %x base mana olarak değiştirilmiş. Artık düşük rank spamlamak yok. Örnek chain heal rank 5 %15 base mana, chain heal rank 4 %18 mana. Yani level 80 olunca en yüksek rank daha düşük mana kullanacak. Paso son rank atılacak tüm büyüler, daha düşük atmanın anlamı kalmayacak Şu mana potun bir combatta 1 kere kullanılması olayına bir değişiklik gelmesse çok ilginç bir ek paket yaşayacaz galiba. Healerlar için tüm olay mana koruma, mananı ayarlama üzerine olacak galiba. Özellikle düşük gearlarda allah shadow priestlare, water elementallara, hunterlara ve paladinlere zeval vermesin, çok mana lazım çook :)
Gangren Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Combat Sickness kalkacak sanırım, en son buildde bir bug vardı, bakalım yenisi nasıl olacak. Paladin'e de Evocation geldi zaten :p Yeterince "mana regain" olayı var aslında
Dworgian Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Ekmek said: Hayır. o zaman sen ilginç bi örnekmişsin
Arnis Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Mana olayini bende merak ediyorum, türlü türlü taktik gelistirir millet artik caresizlikten.
hozceri Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 dün bizimkiler bt yapmıs 6 boss trash falan sanırım 14-15 item dusmus bunun 5-6 sı boss droplarda dahil dis
Dworgian Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Tanking in Wrath of the Lich King (Ghostcrawler) - Blue Post * Our goal in Lich King is for all 4 tanking classes to be viable. * We would like for tanking to be a little more fun. I'm going to leave this vague on purpose, but it is definitely a concern. * In 5-player instances, most warriors, druids, paladins and death knights should be effective tanks. The healing specs may have a harder time than the dps specs. Arms wariors, Fury warriors, Ret paladins, Ferals and most DKs should do fine. * In 5-player heroics, the expectation is that the tank has a heavy investment in tanking talents and appropriate gear. Arms warriors might have trouble tanking a heroic unless they overgear the instance. * For raids, we want all 4 tank classes to be viable. If your group has e.g. a Prot paladin and Feral druid as main tanks with appropriate gear and reasonable skill, you should be good to go. * This is a shift in philosophy for us. Previously, we sometimes tried to steer Ferals as being better off tanks than main tanks. We also expected specific classes to appear in the raid. Our new assumption is that you might have any of the 4 tanking classes as a tank. We are trying to achieve as much parity as we can among the 4 tanks without making them too similar. If nearly all guilds want the same class as their MT, we've failed. * This is a big one: the game isn't finished. We aren't spending too much effort yet to make sure mitigation, threat and tools are similar across the 4 classes at level 80 in blue or purple gear. Likewise, your talent trees and core abilities aren't finished. Tanking (and PvP) need to have a lot of other pieces of the game in place before we can really get the numbers right. It's fine (useful even) to point out when you feel a particular ability, talent, class or build is too good or not good enough. But please don't infer the work in progress as a reflection of our intent. If we end up changing our minds or if things don't work out, it will be posted here. * There are a lot of changes in Lich King that change tanking and raiding in general. I won't list them all out here, but keep in mind things like itemization changes, widespread raid buffs, consumables, UI changes, etc. Just keep them in mind. We're not in Tempest Keep anymore. If druids had gigantic health pools but lower mitigation and avoidance than a warrior, that would be tanking flavor. It would mean you heal the bears a little different -- they might drain more mana, but the damage would be more predictable. In really long fights, the warrior might have an advantage. In a fight where a boss hit quickly for less damage per hit, the warrior might have an advantage. In fights with periods of really big damage, the druid might have an advantage. In magic fights where armor was less of a factor, the druid might have an advantage. This is just an example. Our overriding concern is making sure the tanks have the tools, threat and mitigation they need to tank. A secondary concern is making sure they don't feel too similar.
Gangren Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Hiç yeni birşey yok aslında yazıda :)
Sage Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Harbi sadece "Tanklık çok zevkli olucak böle acaip eğleneceksiniz mutluluktan uçacaksınız" demiş.
mulgear6 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 ee tanklık zaten çok zevkli healer-tank-dps herşeyi oynadım ama tanklık kadar zevklisi yok :)
FreEmoon Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Tanklık yapan sınıflarda düzel dps yapacak, yapılan tek değişiklik bu aslında. Bir heroic strike atacaksınız 5k :) kendinize geliceksiniz.
Dworgian Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 walla bende full tank spec giderim farmlıcak dps im olucağına göre :D
Dworgian Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Professions Inferface The expansion will add the ability to shift-click and link your Professions from the general tab of your Spellbook into Trade/Guild/Etc chat panels. When someone clicks on your link, a panel similar to the Crafting panel will open, showing all of the recipes that the linking player is able to craft, as well as the materials they require. This will allow other players to browse a crafter's available patterns much more easily. See the screenshot at right for a look at a linked crafting window
Dworgian Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 ŞU anda ben oyunda arkadaşıma j.craft ikonumu tıkladıgımda tüm yapabildiğim recipe leri görüo mu?
Gangren Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 oops, major failure :p Dikkatli okumamışım, yapabildiklerini görmesi iyiymiş.
FreEmoon Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Offf, no more cheater. Kaptı bu Blizzard işi valla kaptı. Afferin valla.
Gangren Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Doğru materyalleri görebilme ve enchanting scam (mat. verip, adamın tüymesi) şu anda engellenmiş gibi görünüyor.
Dworgian Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Gangren said: Vardı zaten bu? epic fail yazmak istedim sakıncası var mı :D edik: yannış quote düzeltimi hede hödö fln :D
Gangren Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Gangren said: oops, major failure :p Yazdım zaten Dworgian :p
Dworgian Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 e ben yazınca daha bi güzel oluo :P
FreEmoon Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 Mesaj tarihi: Ağustos 14, 2008 level 75 questi. Bunlarda aynı questin diğer ödülleri http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2008/august/anguish_rew_01.jpg http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2008/august/anguish_rew_02.jpg http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2008/august/anguish_rew_03.jpg http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2008/august/anguish_rew_04.jpg http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2008/august/anguish_rew_05.jpg http://static.mmo-champion.com/mmoc/images/news/2008/august/anguish_rew_06.jpg
Öne çıkan mesajlar