nbl_silencer Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Ad&d tarzı için düşünceleriniz nedir acaba? (AD&D için kimileri 2nd Edition diyor ama ben D&D'nin 3rd Edition'ını kastediyorum. )[signature][hline]Silencer Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Harika! Gercekten benzer seyler dusunen birileri. Biraz once Windows`um ( as usual ) coktu ve mesajimin yarisi gitti, tekrar yazayim. Generic olmasini istedigim neden de bu zaten. Hersey belirli bir seye bagli olmayacak. Elbetteki daha onceden denenmis ve basarili olmus sistemlerden alintilar yapilarak, mukemmel sistem olusturulmaya calisilinacak.. Ornegin Combat Sisteminde, efendim insiyatife weapon`un insiyatifi de eklenecek ve armorlarin stopping powerlari olacak.... Zaten biraz da denenerek mukemmele ulasilinacak bir sistem bu. Herseyi kafan planlayinca, sonradan pek verimli olmuyor. Ikinci dikkat edilmesi gerekilen konu _bence_ oyuncuya hazir paket yerine, her zaman ucu acik secenekler sunulmasi.. Ornek vereyim, UO nun Magic Sistemi, ile Ethernass`in vakti zamaninda dusunulen fakat bir turlu gerceklestirilemeyen Magic Sistemi.. ( Hep Ethernass Ethernass diyorum, yanlis anlasilmiyordur umarim. Orasi Generic bir dunya baslangiciydi cunku :) ) UO da nedir, belirli kalip 30-40 buyu vardir, D20 de de boyledir.. Fakat benim dusundugum daha farkli.. Dunyada ouyncularin bulacagi unique effectler var. Bu effectler x kadar okundugunda permanent sekilde kayboluyorlar.. Effecler tekrar playerlar tarafindan yaratilabiliyor tabii ( e tabii once o effecti bilmesi lazim ).. Effectler karistirilarak buyuler yaratiliyor.. Karisim hacmen her genislediginde belirli penaltilar alarak katmaya calisacagi icin, katamiyor veya yanlis katiyor player. Sonuc olarak effectlerin karistirilma sirasindan tutun, farkli effectlerin kullanilmasina kadar, 20-30 faktoriyellik bir buyu skalasi oluyor elinizde.. Yani artik sizin hesaplayamadiginiz seyler devreye giriyor ve oyun tamamen oyuncunun elinde oluyor.. Combat Sistemi de boyle yaratilmali.. Bir Fighter `in bir buyucu kadar cok secenegi olabilmeli.. Ama nasil oluyor su anda bilemiyorum. Kafamdakileri cok boluk porcuk anlatiyorum, kusura bakmayin. Beynim kulaklarimdan akma raddesinde projelerim yuzunden. Java da basarilar, nefret ederim kendisinden.[signature][hline]There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.. -EE Unix/Linux Sys. Adm., Security Prov., Programmer, IT Depart. PM Google Search : "Türkiyenin en iyi hosting firması" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Ben ikisinide hatta hicbir sistemi kastetmiyorum :) Sadece tarz olarak D20 olmali dedim :) Yani level sistemi olmayabilir veya cok daha farkli ozellestirilmis bir sistem yapilarak, Whitewolf ile D20 karistirilabilir. O kadar cok secenek var ki elimizde.. Laf aramizda, yakin bir arkadasim ( benzer tutkulara sahibiz generic dunya olarak :) ), askere gitti ve askerde kendini tamamen bu ise vermis durumda su anda.. Muhtemelen bizim dusunemedigimiz seyleri dusunecektir.. Tekrar tekrar altini cizerek uzerinde durmak istiyorum. Cok cok olgunlasmasi gereken bir konu bence bu.. Insanlar beynindeki her kirintinin hicbirini kendisine saklamadan disa vurmali. Hersey tartisilmali ve mukemmele ulasilinmaya calisilinmali.. Eglencelik mi, Role Play mi, o mu bu mu sonra karar verilir.. Ki zaten boyle bir proje olursa, isteyen istedigi sekilde bir sey olusturabilir ve yonetebilir. Beni ilgilendiren su anda Dunyanin Yonetimi degil :) Nasil olusturulacagi :)[signature][hline]There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.. -EE Unix/Linux Sys. Adm., Security Prov., Programmer, IT Depart. PM Google Search : "Türkiyenin en iyi hosting firması" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nbl_silencer Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 "we call this magery" Büyünün sınırsızlığını hissetmeye çalışırken "fix" şeyleri X büyüsü Y büyüsü diye uzatılmaya çalışılmasından çok sıkılmıştım. ;) Dediğin gibi bir çeşitlilik katabilirsek , büyü hayal gücünüz ve yetenekleriniz ile sınırlıdır diyebiliriz. Az sonra saçmayalayacağım hazır olun: Ben uzun süre StarCraft oynadım ve belki beni en çok etkileyen şeylerden bir tanesi hem düşünmenin hem de yeteneğin önemli olması. Yani adamın hem deneyimli hem de becerekli olması gerekiyordu. Beceriye sahip olmayanlar daha iyi olmak için sürekli çalışıyorlardı ve bu çalışma "uo'daki macro" dan çok "SC'deki micro" (micro management) dı. Yani adam mouse'u ne kadar hızlı ne kadar atik şekilde kullanır ise yönettiği adamlar üzerindeki etkisi o denli başarılı oluyordu. (CS gibi değil çok farklı. ) Bu mantık ile olayı sadece oradaki karakterin yeteneklerinden çıkartıp bir şekilde kullanıcının o andaki becerinsine de ekleyebilirsek bence daha da içine çeken bir şey yaratabiliriz.(evet evet ben de bu projede olmak istiyorum. ;) )[signature][hline]Silencer [Bu mesaj nbl_silencer tarafından 29 January 2004 01:44 tarihinde değiştirilmiştir] [Bu mesaj nbl_silencer tarafından 29 January 2004 01:45 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Aklimdaki ideal stat sistemi ise, Stat Advance cok nadir olan ( yani her 4 levelda bir degil, 10 levelda bir ( level sistemi yoksa, baska kriterde bir ).. Yani en fazla 2-3 defa stat advance `e izin verecek bir sistem high-end karakter olana kadar ), 2nd Edition statlari olan veya onun modifiye edilmis hali olan soyle bir 18-19 statlik bir tablo var.. Ikisi de kullanilabilir. Tabii boyle bir sistem getirilince, su karakterin statlarini gosteren tablo da hook edilmesi gerekilecek :)[signature][hline]There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.. -EE Unix/Linux Sys. Adm., Security Prov., Programmer, IT Depart. PM Google Search : "Türkiyenin en iyi hosting firması" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Hiiim.. Bak hic dusunmedigim bir konuydu bu.. Character Level`i ve Player Level`i yani :) Bu tur bir etkinin, ilk levellarda etkili olmamasi taraftariyim. Fakat level ilerledikce, karakterin yeteneklerine _az bir bonus_ olarak playerin karakteri yonetmesi de eklenebilir. Evet guzel bile olur hatta. Benim kafamdaki, bu tur olayin tamamen karaktere bagli olmasi, playerin sadece karakterin secimlerini yapmasi idi.. Ama Starcraft`taki Micromanagement gibi bir olay nasil saglanabilir ki burada ? Dusunelim.. hm..[signature][hline]There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.. -EE Unix/Linux Sys. Adm., Security Prov., Programmer, IT Depart. PM Google Search : "Türkiyenin en iyi hosting firması" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nbl_silencer Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Black & White diye bir oyun vardı. Oynayanınız var mı acaba? Oradan bir örnek vereceğim de... ;)[signature][hline]Silencer Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nbl_silencer Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 sharky senden şikayetçiyim, şu an uykumun gelip benim yavaş yavaş uyumam sabah da erken kalkıp basit bir alıştırma yapıp sınava girmem gerekli. git gide heyecanlandırıyorsun beni...;) [hline]Silencer [Bu mesaj nbl_silencer tarafından 29 January 2004 01:51 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nbl_silencer Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Win. gene mi göçtü ? (artık üç kelimelik cümleleri bile düzgün yazamaz oldum. evet evet uyusam iyi olucak.)[signature][hline]Silencer [Bu mesaj nbl_silencer tarafından 29 January 2004 01:53 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Ben de yarin 09.00 da iste olup, projeme kooccaman bir eklenti yapmaliyim ve sadece yarinim var.. Su anda kalbim pir pir oldu konustukca :)[signature][hline]There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.. -EE Unix/Linux Sys. Adm., Security Prov., Programmer, IT Depart. PM Google Search : "Türkiyenin en iyi hosting firması" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Yok artik Linuxtayim. Su player level ve character level olayini dusunuyorum.. Ne gibi bir eklenti yapilabilir. Ya da fazla gereksiz bir konu uzerinde mi takildim kaldim acep.[signature][hline]There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.. -EE Unix/Linux Sys. Adm., Security Prov., Programmer, IT Depart. PM Google Search : "Türkiyenin en iyi hosting firması" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Merakla su Black&White ornegini bekliyorum :)[signature][hline]There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.. -EE Unix/Linux Sys. Adm., Security Prov., Programmer, IT Depart. PM Google Search : "Türkiyenin en iyi hosting firması" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nbl_silencer Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 bugünlük bu kadar niyet ve öngörüyü kendime yeterli görüyorum. daha sonra tekrar görüşüp konuşmak dileği ile. Göktuğ[signature][hline]Silencer Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nbl_silencer Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 said: nbl_silencer, 29 January 2004 01:56 tarihinde demiş ki: bugünlük bu kadar niyet ve öngörüyü kendime yeterli görüyorum. daha sonra tekrar görüşüp konuşmak dileği ile. // tabi sen örnek beklersen ben yatamam ;) Hatırlıyor musun adam orada S çizip bir büyüyü yapıyordu. O S'in kalitesine göre büyünün gücünü ayarlasak? offf kendimden utanıyorum. düzeltmek yerine diğer ikona bastım. yatsam iyi olucak. iyi geceler. [Bu mesaj nbl_silencer tarafından 29 January 2004 01:58 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… MumChamber Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 ben 2nd edition'ın hareketi kısıtlayan tarzındansa 3rd edition'ın gidin bakalım ama nereye kadar? el elden üstündür mantığını seviyorum. aslında benim tam sevdiğim baldur's gate 2 ayarı bir şeyler. orda da oyun durmalı turn-based değildir fakat turn-based'dir. büyücü koştuktan sonra büyüye başlayabilmek için bekler ve büyüyü yapması casting time kadar zaman alır. fakat bunun da çok büyük eksikleri var. mesela warriorlar sadece adamın yanına gidip mouse tuşuna basarlar. bunun yanında temple of elemental evil (toee) oynadınız mı bilemiyorum. ya da pool of radiance (por). bunlar tam 3rd edition olarak hazırlanmış görüntülü masaüstü frplerdir. mesela bg tarzında bir warrior cleave yapamaz. (turnunde birini devirirsen hareket etmeden uzanabileceğin birileri varsa saldırıya devam edersin.) ya da mage bir magic missile ile 3 hedef seçemez. seçebilecekse pre-cast yapabilmiş olur. çünkü oyun o anda devam etmektedir. toee ya da por da bir warrior bgdeki kadar sıkılmaz. attack of opportunityler vardır ve bir büyücü bir warriorun yanına yaklaşınca dezavantajı gerçekten hisseder. fakat bgde bu olamaz. bir mage warrior yanına gelmeden ondan kaçabilir. turn-based mantığında bu olmaz. warrior kovalar mage kaçar olmaz. (bunu çok uzattım ama açıklamak istiyorum. warrior magein yanına geldiğinde attack yapacak vakti olmasa bile mage kendi sırası geldiğinde kaçmak isterse savaşçıya saldırı şansı doğar. büyücü tumble check yapmak zorundadır. başarısız olursa savaşçı tek bir vuruş yapar. ve mage uzaklaşır. mage kaçmak yerine büyü yapmayı seçerse yine aynı şeyler söz konusudur. aynı şeyler okçular için de geçerlidir.) hem turn-based olursa uo'yu zevkli kılan ve uo tabiatında yarım yamalak olan party mantığı da oturacaktır. turn based yapmak area hatta line of sight ile olur diye düşünmüştüm ben. fakat çok güzel bir noktaya değinmişsin sharky, arkadaşlarını çağırırsa ne olur? aklıma ilk gelen dandirikten birşey oldu. mesela battle fielde sonradan giren (girip girmemek seçime bağlıdır.) 3 turn müdahale edemez, müdahaleye karşı muaftır. benim aklımda böyle bir dünya uzun süredir var ve RunUO ile büyücüsüz sadece warriolardan oluşan bir dünya üzerine çalışmak için altyapı çalışmaları yapıyordum. konusu açıldığı iyi oldu :)) gece gece çok saçmaladığımın ve yazılarımın anlaşılmaz, uzun olduğunun farkındayım. ama içimde bir gaz var. ve yarın sabah firma incelemesine gitmem gerekiyor. yani aşağısı bıyık, yukarısı sakal. yoksa tersi miydi. amaaan...[signature][hline]its supersonic Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… sharky Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Alakasiz olacak ama bir Ai sistemi yapilmasi gerekliligi ve her yaratik icin ( Magery Tarzinda ) Ai lar yazilmasi gerektigini dusunmekteyim bir de.. POL de "brain_ai" adli bir paket ( sonradan yukleniyor ) bu islevi goruyor.. O yuzden Ethernass`in Orumcekleri, kurtlari zartlari zurlarti fazlaca zekiydi :) Ya ben uyumaliyim, yarini ruh gibi gecirecegim.[signature][hline]There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.. -EE Unix/Linux Sys. Adm., Security Prov., Programmer, IT Depart. PM Google Search : "Türkiyenin en iyi hosting firması" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… nbl_silencer Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 * Koşa koşa kolduğun birisine atlar ve yatar * ikinci kez aynı hatayı yaptım. [Bu mesaj nbl_silencer tarafından 29 January 2004 02:00 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… nbl_silencer Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 yanlış bir şey daha yaptım şimdi buraya ne yazsam diye düşünüyorum. ilk 10 sn de msg'ı delete etmek olmalı aslında. [Bu mesaj nbl_silencer tarafından 29 January 2004 02:01 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… MumChamber Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 player level olarak savaşçılarda anlık bir ekran çıkar ve savaşçının vuracağı noktayı seçmesi gerekir. ama o kadar lag vardır ki savaşçı o ekranı bile göremeden ekran kaybolur. sonra gelsin küfürler. ne güzel iki shard admini yeni bir shard yaratmakla ilgili konuşuyor.[signature][hline]its supersonic Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… MumChamber Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 siz gidin ben onları oyalarım. evet deliyim, evet uykum var, evet uyumaya gidiyorum. [signature][hline]its supersonic [Bu mesaj MumChamber tarafından 29 January 2004 02:04 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… sharky Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 @silencer; e peki bunu nasil buraya uygulayacagiz ? Hadi buyuculer icin dusunulen magic sistemi ile biraz zeki olmalari gerekiyor cidden.. Ama verdigin ornek hem heyecanlandirdi, hem de player level hakkindaki hayallerimi suya dusurdu.. Sanirim uyuyamayacagim bu gece. @mumchamber; bu tur seyleri de dusundum. Ornegin Mage lere bir kac ozellik ile Counter-Spell v.s. X verilmesi.. Bu da nedir, buyu cast etmek biraz da olsa player `a bakacagi icin, player`in daha onceden belirtigi sekillerde, karakterin tepkileri.. Nedir, Counter-Spell vs. Attack ornegin.. Napar, iste sen bir spell hazirlarsin, bu spellin salliyorum paralize ozelligi olur, sana saldirildigi anda X Check atilarak ( ne kadar hizli cevap verebildi karakter ? ), mage tuttugu o counter-spell `i cast eder.. Zaten buyu cast edildikten sonra olaylar dallaniyor budaklaniyor, su kafa ile anlatabilmem imkansiz. Buna benzer seyler yapilabilir. Sadece buyucu icin degil, her turlu sey icin.. Ya kadar guzel fikirler vardi ki kafamda.. Su anda dopdolu ve bombos.. Ben de yatsam iyi olur. Herkese iyi geceler. Unutmayin bu konuyu.[signature][hline]There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.. -EE Unix/Linux Sys. Adm., Security Prov., Programmer, IT Depart. PM Google Search : "Türkiyenin en iyi hosting firması" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… sharky Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Critical Sistemi ne yazik ki Sistem tarafli cozulebilir ancak. Ya da ayni yukardaki ornek gibi, daha onceden bir sonraki vurusunda nereye vuracagi belirtilir.. Combat aninda da 1dX kadar round sonra, oraya vurmaya calisir.. Ya bunlari iyiki de forumda konusuyoruz, o kadar cok fikir var ki su anda.. Uyumaliyim ve uyuyamiyorum.[signature][hline]There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.. -EE Unix/Linux Sys. Adm., Security Prov., Programmer, IT Depart. PM Google Search : "Türkiyenin en iyi hosting firması" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… sharky Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Dayanamadim kafamdaki Critical Sistemini aciklayim ; Her armor`un bir stopping poweri var. Nedir bu. O bolgeye dmg verildiginde belirli bir oranda ( orn 5 ve altini gibi.. veya cok daha farkli bir formul vardi kafamda ama unuttum uykusuzluktan :) ), bolgenin Armor HP sinden yiyecek ve Stopping Power`ini dusurecek.. HP sistemi de boyle zaten.. Bir HP niz var bir de Vital`iniz.. Ofs onu sonra anlatayim, toparlayamayacagim.. Simdi vurdunuz, 1dX lik zar atilarak, Warrior nereye vurdu o belirlenir.. Vurulan yerde giysi var mi ? Var, o zaman stopping poweri geciyor mu ? Evet, guzel HP dmg i ver.. Stopping power i gecmiyor mu ? O zaman armora dmg ver ve armorin yukarda anlattigim olayini calistir. Her neyse.. Attiginiz zara gore, vurdugunuz bolgeye gore, dmga ve X save ine gore ( hepsi ayni if uzerinde gibi :) ) bir critical tablosundan, arkadasa olanlar olur.. Anlatamiyorum, yatiyorum ya. Cumle kuramiyorum artik.[signature][hline]There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.. -EE Unix/Linux Sys. Adm., Security Prov., Programmer, IT Depart. PM Google Search : "Türkiyenin en iyi hosting firması" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… MumChamber Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 mesela aklıma toee den başka birşey daha geldi. "do non-lethal damage" adamı bayıltmaya yönelik saldırıyorsun. böylece şehir içinde saldırma dövüşme şakalaşma, düello yapma durumları filan fıstık artık cümeleleri sonlandıramıyorum.[signature][hline]its supersonic Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… sharky Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Evet evet sub-dual dmg ler.. Bu tur durumlar zaten olmasi gereken seyler.. Ona bakarsan tutup surukleme de lazim, ki neyseki ben onu Ethernass`ta yapmistim :) Soyle bir ortamda bir araya gelip, saatlerce ( belki gunlerce ) yuz yuze konusmamiz lazim. Nasil olacak bilemiyorum. :([signature][hline]There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.. -EE Unix/Linux Sys. Adm., Security Prov., Programmer, IT Depart. PM Google Search : "Türkiyenin en iyi hosting firması" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Önceki 1 2 3 4 5 6 7 Sonraki 2.sayfa (Toplam 7 sayfa) Paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği… Takipçiler 0
MumChamber Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 ben 2nd edition'ın hareketi kısıtlayan tarzındansa 3rd edition'ın gidin bakalım ama nereye kadar? el elden üstündür mantığını seviyorum. aslında benim tam sevdiğim baldur's gate 2 ayarı bir şeyler. orda da oyun durmalı turn-based değildir fakat turn-based'dir. büyücü koştuktan sonra büyüye başlayabilmek için bekler ve büyüyü yapması casting time kadar zaman alır. fakat bunun da çok büyük eksikleri var. mesela warriorlar sadece adamın yanına gidip mouse tuşuna basarlar. bunun yanında temple of elemental evil (toee) oynadınız mı bilemiyorum. ya da pool of radiance (por). bunlar tam 3rd edition olarak hazırlanmış görüntülü masaüstü frplerdir. mesela bg tarzında bir warrior cleave yapamaz. (turnunde birini devirirsen hareket etmeden uzanabileceğin birileri varsa saldırıya devam edersin.) ya da mage bir magic missile ile 3 hedef seçemez. seçebilecekse pre-cast yapabilmiş olur. çünkü oyun o anda devam etmektedir. toee ya da por da bir warrior bgdeki kadar sıkılmaz. attack of opportunityler vardır ve bir büyücü bir warriorun yanına yaklaşınca dezavantajı gerçekten hisseder. fakat bgde bu olamaz. bir mage warrior yanına gelmeden ondan kaçabilir. turn-based mantığında bu olmaz. warrior kovalar mage kaçar olmaz. (bunu çok uzattım ama açıklamak istiyorum. warrior magein yanına geldiğinde attack yapacak vakti olmasa bile mage kendi sırası geldiğinde kaçmak isterse savaşçıya saldırı şansı doğar. büyücü tumble check yapmak zorundadır. başarısız olursa savaşçı tek bir vuruş yapar. ve mage uzaklaşır. mage kaçmak yerine büyü yapmayı seçerse yine aynı şeyler söz konusudur. aynı şeyler okçular için de geçerlidir.) hem turn-based olursa uo'yu zevkli kılan ve uo tabiatında yarım yamalak olan party mantığı da oturacaktır. turn based yapmak area hatta line of sight ile olur diye düşünmüştüm ben. fakat çok güzel bir noktaya değinmişsin sharky, arkadaşlarını çağırırsa ne olur? aklıma ilk gelen dandirikten birşey oldu. mesela battle fielde sonradan giren (girip girmemek seçime bağlıdır.) 3 turn müdahale edemez, müdahaleye karşı muaftır. benim aklımda böyle bir dünya uzun süredir var ve RunUO ile büyücüsüz sadece warriolardan oluşan bir dünya üzerine çalışmak için altyapı çalışmaları yapıyordum. konusu açıldığı iyi oldu :)) gece gece çok saçmaladığımın ve yazılarımın anlaşılmaz, uzun olduğunun farkındayım. ama içimde bir gaz var. ve yarın sabah firma incelemesine gitmem gerekiyor. yani aşağısı bıyık, yukarısı sakal. yoksa tersi miydi. amaaan...[signature][hline]its supersonic Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Alakasiz olacak ama bir Ai sistemi yapilmasi gerekliligi ve her yaratik icin ( Magery Tarzinda ) Ai lar yazilmasi gerektigini dusunmekteyim bir de.. POL de "brain_ai" adli bir paket ( sonradan yukleniyor ) bu islevi goruyor.. O yuzden Ethernass`in Orumcekleri, kurtlari zartlari zurlarti fazlaca zekiydi :) Ya ben uyumaliyim, yarini ruh gibi gecirecegim.[signature][hline]There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.. -EE Unix/Linux Sys. Adm., Security Prov., Programmer, IT Depart. PM Google Search : "Türkiyenin en iyi hosting firması" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nbl_silencer Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 * Koşa koşa kolduğun birisine atlar ve yatar * ikinci kez aynı hatayı yaptım. [Bu mesaj nbl_silencer tarafından 29 January 2004 02:00 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
nbl_silencer Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 yanlış bir şey daha yaptım şimdi buraya ne yazsam diye düşünüyorum. ilk 10 sn de msg'ı delete etmek olmalı aslında. [Bu mesaj nbl_silencer tarafından 29 January 2004 02:01 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MumChamber Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 player level olarak savaşçılarda anlık bir ekran çıkar ve savaşçının vuracağı noktayı seçmesi gerekir. ama o kadar lag vardır ki savaşçı o ekranı bile göremeden ekran kaybolur. sonra gelsin küfürler. ne güzel iki shard admini yeni bir shard yaratmakla ilgili konuşuyor.[signature][hline]its supersonic Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MumChamber Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 siz gidin ben onları oyalarım. evet deliyim, evet uykum var, evet uyumaya gidiyorum. [signature][hline]its supersonic [Bu mesaj MumChamber tarafından 29 January 2004 02:04 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 @silencer; e peki bunu nasil buraya uygulayacagiz ? Hadi buyuculer icin dusunulen magic sistemi ile biraz zeki olmalari gerekiyor cidden.. Ama verdigin ornek hem heyecanlandirdi, hem de player level hakkindaki hayallerimi suya dusurdu.. Sanirim uyuyamayacagim bu gece. @mumchamber; bu tur seyleri de dusundum. Ornegin Mage lere bir kac ozellik ile Counter-Spell v.s. X verilmesi.. Bu da nedir, buyu cast etmek biraz da olsa player `a bakacagi icin, player`in daha onceden belirtigi sekillerde, karakterin tepkileri.. Nedir, Counter-Spell vs. Attack ornegin.. Napar, iste sen bir spell hazirlarsin, bu spellin salliyorum paralize ozelligi olur, sana saldirildigi anda X Check atilarak ( ne kadar hizli cevap verebildi karakter ? ), mage tuttugu o counter-spell `i cast eder.. Zaten buyu cast edildikten sonra olaylar dallaniyor budaklaniyor, su kafa ile anlatabilmem imkansiz. Buna benzer seyler yapilabilir. Sadece buyucu icin degil, her turlu sey icin.. Ya kadar guzel fikirler vardi ki kafamda.. Su anda dopdolu ve bombos.. Ben de yatsam iyi olur. Herkese iyi geceler. Unutmayin bu konuyu.[signature][hline]There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.. -EE Unix/Linux Sys. Adm., Security Prov., Programmer, IT Depart. PM Google Search : "Türkiyenin en iyi hosting firması" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Critical Sistemi ne yazik ki Sistem tarafli cozulebilir ancak. Ya da ayni yukardaki ornek gibi, daha onceden bir sonraki vurusunda nereye vuracagi belirtilir.. Combat aninda da 1dX kadar round sonra, oraya vurmaya calisir.. Ya bunlari iyiki de forumda konusuyoruz, o kadar cok fikir var ki su anda.. Uyumaliyim ve uyuyamiyorum.[signature][hline]There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.. -EE Unix/Linux Sys. Adm., Security Prov., Programmer, IT Depart. PM Google Search : "Türkiyenin en iyi hosting firması" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Dayanamadim kafamdaki Critical Sistemini aciklayim ; Her armor`un bir stopping poweri var. Nedir bu. O bolgeye dmg verildiginde belirli bir oranda ( orn 5 ve altini gibi.. veya cok daha farkli bir formul vardi kafamda ama unuttum uykusuzluktan :) ), bolgenin Armor HP sinden yiyecek ve Stopping Power`ini dusurecek.. HP sistemi de boyle zaten.. Bir HP niz var bir de Vital`iniz.. Ofs onu sonra anlatayim, toparlayamayacagim.. Simdi vurdunuz, 1dX lik zar atilarak, Warrior nereye vurdu o belirlenir.. Vurulan yerde giysi var mi ? Var, o zaman stopping poweri geciyor mu ? Evet, guzel HP dmg i ver.. Stopping power i gecmiyor mu ? O zaman armora dmg ver ve armorin yukarda anlattigim olayini calistir. Her neyse.. Attiginiz zara gore, vurdugunuz bolgeye gore, dmga ve X save ine gore ( hepsi ayni if uzerinde gibi :) ) bir critical tablosundan, arkadasa olanlar olur.. Anlatamiyorum, yatiyorum ya. Cumle kuramiyorum artik.[signature][hline]There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.. -EE Unix/Linux Sys. Adm., Security Prov., Programmer, IT Depart. PM Google Search : "Türkiyenin en iyi hosting firması" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MumChamber Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 mesela aklıma toee den başka birşey daha geldi. "do non-lethal damage" adamı bayıltmaya yönelik saldırıyorsun. böylece şehir içinde saldırma dövüşme şakalaşma, düello yapma durumları filan fıstık artık cümeleleri sonlandıramıyorum.[signature][hline]its supersonic Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
sharky Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 28, 2004 Evet evet sub-dual dmg ler.. Bu tur durumlar zaten olmasi gereken seyler.. Ona bakarsan tutup surukleme de lazim, ki neyseki ben onu Ethernass`ta yapmistim :) Soyle bir ortamda bir araya gelip, saatlerce ( belki gunlerce ) yuz yuze konusmamiz lazim. Nasil olacak bilemiyorum. :([signature][hline]There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't.. -EE Unix/Linux Sys. Adm., Security Prov., Programmer, IT Depart. PM Google Search : "Türkiyenin en iyi hosting firması" Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar