synorin Mesaj tarihi: Nisan 23, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2008 Öncelikle herkese merhaba... Arkadaşlar ekranda bulanıklık nedeniyle garanti kapsamında tamire yolladığım Samsung monitörüm dün akşam gelmiş ancak bugün deneme şansım oldu ve sorunun devam ettiğini gözlemledim.Şu an tam olarak yapmam gereken nedir? Tamir olduğu halde düzelmediği için yeni monitör talep etme hakkım var mı? Bu sefer uzun sürmemesini istiyorum tavsiye ve yardımlara açığım...şimdiden teşekkürler Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
roket adam Mesaj tarihi: Nisan 23, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2008 3 sefer aynı arıza tekrarlanırsa yenisini vermek zorundalar diye hatırlıyorm. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Burax Mesaj tarihi: Nisan 23, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2008 1 yıl içerisinde aynı hatadan 3 kez, farklı hatalardan 5 kez cihazında sorun olursa -bozulursa kısaca- yenisini ya da daha iyisini vermek zorundalar +servise verince 15 gün içinde yapamazlarsa cihazına eş bir cihaz vermeleri lazım işini görsün diye 30 gün içerisinde yapamazlarsa para iadesi ya da cihazın aynısından ya da daha iyisinden vermek zorundalar +serviste geçen süre toplam garanti süresine ekleniyor atıyorum 10 nisanda telefon aldın 2 yıl garantili bozuldu servise verdin 10 günde yaptılar. 2 yıl sonra 10 nisan yerine 20 nisanda doluyor garanti süresi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
synorin Mesaj tarihi: Nisan 23, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Nisan 23, 2008 Yeterince açıklayıcı oldu arkadaşlar çok teşekkürler... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar