Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Ford Mondeo vs. Volkswagen Passat


Öne çıkan mesajlar

Mesaj tarihi:
Tabi cnm Alfa'nın arka tasarımı bence çok iyi. Mitsubishi sanki almış stopları paint'e paste edip ucundan tutup büyütmüş ucube hale geldiğine kanaat getirince print edip yeni arabaya takmış.
Mesaj tarihi:
CoolRider said:
Abi motoru nasıl sevmezsin ya! Çocukken bisiklet değilde akulu arabaylamı takılıyordun! :) :P

Motora karşı tepki iki şekilde oluşuyor genelde: Ya korku yada kötü bir tecrube. İkisinide yenmek için yollar var. Hadi seni motorcu yapalım bu forumda :)


Not: Konuyu açan arkadaştan özür diliyorum konuyu saptırdığım için!



ahahahahahaaaaaaaaaa koptummm

çünkü espri yapiim derken tutturdun :D

Çocukken bisikletim hiç olmadı şehir içinde yaşadığımdan, ama yazlıkta peg pregom vardı akülü jip onunla gezerdim millet hayran hayran bakardı...

motorda kötü tecrübem ya da binince korkum yok ama motor hata affetmeyen bir taşıma aracı. ayrıca rüzgara maruz kaldığından 40-50 bile acayip yüksek bi hızmış gibi geliyor =)
Mesaj tarihi:
MrMarvelous said:
CoolRider said:
Abi motoru nasıl sevmezsin ya! Çocukken bisiklet değilde akulu arabaylamı takılıyordun! :) :P

Motora karşı tepki iki şekilde oluşuyor genelde: Ya korku yada kötü bir tecrube. İkisinide yenmek için yollar var. Hadi seni motorcu yapalım bu forumda :)


Not: Konuyu açan arkadaştan özür diliyorum konuyu saptırdığım için!



ahahahahahaaaaaaaaaa koptummm

çünkü espri yapiim derken tutturdun :D

Çocukken bisikletim hiç olmadı şehir içinde yaşadığımdan, ama yazlıkta peg pregom vardı akülü jip onunla gezerdim millet hayran hayran bakardı...

motorda kötü tecrübem ya da binince korkum yok ama motor hata affetmeyen bir taşıma aracı. ayrıca rüzgara maruz kaldığından 40-50 bile acayip yüksek bi hızmış gibi geliyor =)


Sezerim bunları ben :) Sorunun kaynağına indik hocam! :) Motor sevgisi aşılamaya başlıyoruz. :P
Mesaj tarihi:
ncap lerine bakayım dedım, 2007 mondeo

adult 35

chıld 39

pedestrıan 18

almıs. su ncap lerın bır elden gecmesı lazım, 2004 ve oncesınde yarı yarıya zaten 5 yıldızdı adult, sımdı 2005 sonrası modellerde adult ta 30 ustu almayan kalmadı zaten.
Mesaj tarihi:
ya ncap zaten iyice sacma olmaya basladi, isin en kotu sirketler arabalarin designlarinin icine etmeye basladilar sirf ncapten iyi puan alsin diye, en guzel ornegi scirocco(bolemi yaziliyordu) jaguar xf falan

prototiple gerceginin haline bakin tamamen on taraflar degismis. Birde hile olmaya basladigina inaniyorum ben, tek amac arabayi ole bir yapip bu testlerden gecmez, testlerdemi onemli carpisma noktalarini saglamlastirmak .
Mesaj tarihi:
Ben güvenlikte önemli faktor dizayndan çok şasi diye biliyorum. Motor bölmesi ve ana kafesin rijitliğini koruması deformasyona girmemesi. Dizaynı keskin çizgiler ile yapmamlarını nedeni herkese hitap etmek diye tahmin edeiyorum çünkü mesela konsept arabaları direk uçlarda olduğu için seveni kadar nefret edenide oluyor, hattaları ve çizimleri yumuşatarak, aşık olunucak değil ama herkesin gönlünü çalabilcek birşeyler çıkarmaya çalışıyorlar.
Mesaj tarihi:
kesinlikle passat.

Mondeo elinde kalır satamazsın sürüş keyfi alamazsın hep göstermelik şeler yapıolar artık bu tip araçlara..

Alman arabasından şaşma bence, hele mondeo gibi bi arabayla kıyaslamak bile yannış mondeoyu ;)
Mesaj tarihi:
Selam,
MrMarvelous said:
Yok dizaynın güvenlikte çok etkisi var...

özellikle yay güvenliğinde ana faktör dizayn


Doğru.

Kaputu şişkin tutarak yayaların kafasını kaputa çarpması halinde kaputun esneyerek darbeyi yumuşatması ve bu aşamada motor bölümünde tehlikeli sivri parçalara başını çarpmamasını sağlayabiliyorlar.

Ayrıca tamponun yumuşak hatları da ayak sağlığını etkilerken, ön burun dizaynı çarpma anında yayayı aracın altına değil de kaputun üstüne doğru çekebiliyor.

Saygılar.
×
×
  • Yeni Oluştur...