Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Ford Mondeo vs. Volkswagen Passat


Redogski

Öne çıkan mesajlar

CoolRider said:
Abi motoru nasıl sevmezsin ya! Çocukken bisiklet değilde akulu arabaylamı takılıyordun! :) :P

Motora karşı tepki iki şekilde oluşuyor genelde: Ya korku yada kötü bir tecrube. İkisinide yenmek için yollar var. Hadi seni motorcu yapalım bu forumda :)


Not: Konuyu açan arkadaştan özür diliyorum konuyu saptırdığım için!



ahahahahahaaaaaaaaaa koptummm

çünkü espri yapiim derken tutturdun :D

Çocukken bisikletim hiç olmadı şehir içinde yaşadığımdan, ama yazlıkta peg pregom vardı akülü jip onunla gezerdim millet hayran hayran bakardı...

motorda kötü tecrübem ya da binince korkum yok ama motor hata affetmeyen bir taşıma aracı. ayrıca rüzgara maruz kaldığından 40-50 bile acayip yüksek bi hızmış gibi geliyor =)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

MrMarvelous said:
CoolRider said:
Abi motoru nasıl sevmezsin ya! Çocukken bisiklet değilde akulu arabaylamı takılıyordun! :) :P

Motora karşı tepki iki şekilde oluşuyor genelde: Ya korku yada kötü bir tecrube. İkisinide yenmek için yollar var. Hadi seni motorcu yapalım bu forumda :)


Not: Konuyu açan arkadaştan özür diliyorum konuyu saptırdığım için!



ahahahahahaaaaaaaaaa koptummm

çünkü espri yapiim derken tutturdun :D

Çocukken bisikletim hiç olmadı şehir içinde yaşadığımdan, ama yazlıkta peg pregom vardı akülü jip onunla gezerdim millet hayran hayran bakardı...

motorda kötü tecrübem ya da binince korkum yok ama motor hata affetmeyen bir taşıma aracı. ayrıca rüzgara maruz kaldığından 40-50 bile acayip yüksek bi hızmış gibi geliyor =)


Sezerim bunları ben :) Sorunun kaynağına indik hocam! :) Motor sevgisi aşılamaya başlıyoruz. :P
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ya ncap zaten iyice sacma olmaya basladi, isin en kotu sirketler arabalarin designlarinin icine etmeye basladilar sirf ncapten iyi puan alsin diye, en guzel ornegi scirocco(bolemi yaziliyordu) jaguar xf falan

prototiple gerceginin haline bakin tamamen on taraflar degismis. Birde hile olmaya basladigina inaniyorum ben, tek amac arabayi ole bir yapip bu testlerden gecmez, testlerdemi onemli carpisma noktalarini saglamlastirmak .
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Ben güvenlikte önemli faktor dizayndan çok şasi diye biliyorum. Motor bölmesi ve ana kafesin rijitliğini koruması deformasyona girmemesi. Dizaynı keskin çizgiler ile yapmamlarını nedeni herkese hitap etmek diye tahmin edeiyorum çünkü mesela konsept arabaları direk uçlarda olduğu için seveni kadar nefret edenide oluyor, hattaları ve çizimleri yumuşatarak, aşık olunucak değil ama herkesin gönlünü çalabilcek birşeyler çıkarmaya çalışıyorlar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Selam,
MrMarvelous said:
Yok dizaynın güvenlikte çok etkisi var...

özellikle yay güvenliğinde ana faktör dizayn


Doğru.

Kaputu şişkin tutarak yayaların kafasını kaputa çarpması halinde kaputun esneyerek darbeyi yumuşatması ve bu aşamada motor bölümünde tehlikeli sivri parçalara başını çarpmamasını sağlayabiliyorlar.

Ayrıca tamponun yumuşak hatları da ayak sağlığını etkilerken, ön burun dizaynı çarpma anında yayayı aracın altına değil de kaputun üstüne doğru çekebiliyor.

Saygılar.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...