Quibble Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 ya siz cok teknige kacionuz, isin zevki kacio :P:P off arabaya bak be !! ne ucar ne kacar muabbeti yapin biraz :P evet, anlamiyorum :( Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cocacola Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Sanırım Mazda yeni bir motor üzerinde çalışıyordu hatırladığım kadarıyla düşük hacimde yüksek beygirle alakalı biraz araştırıcam Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 yeni nesil rotary motor o dediin. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cocacola Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Evet fakat biyerde değerlerini görmüştüm gayet iyiydi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 eskisi de az değil zaten :) 1.3 motorla 200 küsur beygir mi ne elde ediliyor. Renesis mi neydi yeni nesil olanın adı. Bikaç değişik yakıtı modifiye olmadan yakabiliyor (hatta dizel de dahil sanırım) tabii sadece prototip daha bu motor, ama capon yapıyor :D Rotary motorlarda daha az hareketli parça olduğu için daha verimli oluyorlar (tabii yüksek gücün asıl sebebi tam olarak bu değil, çalışma şekli), fakat bu çalışma prensibi nedeniyle hareketli parçalardan en önemlileri ciddi aşınma problemlerine sahip :P Tabii Porsche'nin yeni turbo teknolojisinde kullandığı malzeme gibi yeni bi malzeme geliştiriyorlarsa -ki eminim yapıyolardır- çok acaip bi motor olacak hehe. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 7, 2008 Selam, Seramik pistonlarla karşımıza çıkarlarsa düşüp bayılırım :P Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar