rainfall Mesaj tarihi: Mart 3, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 3, 2008 Şu arabayı bıraz acsanız bılgılenelım :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 Selam, Bu yazdığın şey otomobil mi? Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cocacola Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 evet para arkadaşın dediği Colin Mcrae'in tasarladığı bi araba http://www.diseno-art.com/images/mcrae_r4_rear.jpg http://www.diseno-art.com/images/mcrae_r4_front.jpg 2006 model 2.5 litre 4 silindirli bi motora sahip. ayrıca 350 hp güç üretiyor. 2 veya 4 çeker seçenekleri var Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 Selam, O zaman sen biliyorsun, sen aç :P dememe kalmadı, açmışsın zaten ;) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cocacola Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 Ayrıca Colin Mcrae Abimizin toprağı bol olsun. http://www.supercars.net/carpics/3910/2007_McRae_R41.jpg işyerine gidince daha ayrıntılı bilgiler verebilirim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cocacola Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 Şimdik detaylı olarak açıklıyım bu arabayı:) 2007'nin ilk çeyreğinde müşterilerle buluşan bu araba '95 Dünya Ralli Şampiyonu Colin McRae tarafından tasarlanmıştır. Aracın ilk çizgileri 2005 yılında atıldı... Ve tasarımı 6 ay kadar sürdü. 2005 sonunda proje son halini aldı ve başlatıldı. 2007 yılında ilk prototifi insanlarla buluştu ve gelecekteki ralli arabalarının bu şekilde olacağını belirten bir konuşmayla Colin McRae herkesin beyenisine sundu. Tabi tasarımda Colin McRae'nin yanında Dave Plant'ında bu projeye çok büyük katkıları dokundu. Araç DJM Race Preparation tarafından üretildi. Aracın dış görünüşünde ise iki önemli tasarımcı olan Keith Burden ve Tom Webster'in izlerini görebilirsiniz. Motoru 4 silindirli olup 2,5 litre hacminde olan Millington Diamond Motor'u kullanan araç 350 beygir güç üretiyor. Vites kutusu düz veya yarı otomatik olarak üretilecek. Ayrıca ön ve arka difransiyeller sayesinde araba 4x4 veya FWD - RWD olarak kullanılabilecek. Araç 240.000$ 'dan satışa sunulucak Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quibble Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 pepsi said: Araç 240.000$ 'dan satışa sunulucak sakaci :D sanki beetle'in concept ralli versiyonu gibi arac alakasi yokmus nasi sallamisim :) ford ka diim :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dieevil Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 sadece motoru alıp kasayı bıraksak olurmuymus ? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 smarta benziyo be Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CoolRider Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 Benim merak ettiğim harbiden colin mcrae mi tasarlamış yoksa bu terbiyesiz herfiler adamın ölümünden kar mı etmeye çalışıyolar? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
cocacola Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 araç colin McRae ölmeden önce tasarlanmış Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CoolRider Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 İlginç bir tasarım olmuş o zaman ayrıca focus varken nie ford Ka?!? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CaNNi Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 Motoru cidden iyi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CaNNi Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 4, 2008 Ekşi said: bir ralli otomobili uretmek isteyen colin mcrae'nin sonunda urettigi arac. iki ki$ilik bir hatchbak olan arac 2.5 litre hacimli, atmosferik beslemeli motoruyla 350 beygir guc uretebilmekte. ayrica aracin cift turbo beslemeyle donatilmasi beklenen versyonlarinin 750 beygir guc uretebilecegi soyleniyor. 0-dan 100 km/s surate 3 saniyede ula$abilecek olan bu arac 320 km/s surat yapabilecekmi$. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 o motor iyide 100 bini gormez o basincla vs yle zaten 100 bini birak 20 bin gormus ralli arabasi var mi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Selam, Atmosferik motorda en yüksek rakamın F355 ile alındığını hatırlıyorum; 101.8HP/litre yanılmıyorsam. Bu amcamlar aşmışlar. Motor harbiden çekirdek/çerez modeli olmuş. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
h1v Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Honda S2000 biliyorum ben 109 hp/lt ile birinci. Bu seri üretim olmadığı için sayılmaması lazım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Selam, F355 3496 cc 380.2PS (375BHP) 107,2654HP/lt S2000 1997cc 240PS (237BHP) 118,678HP/lt Evet, S2000 yeni rekortmenmiş :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
CaNNi Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 said: Marka Lotus Model Esprit Sport 300 Yıl 1992 Ülke UK Kasa ve Boyutlar Kasa tipi 2S FHC Kapı sayısı 2 Ön-arka tekerlek mesafesi 2458 mm 96.8 in Uzunluk 4331 mm 170.5 in Genişlik 1859 mm 73.2 in Yükseklik 1151 mm 45.3 in Ağırlık 1187 kg 2614.5 lb Ağırlık dağılımı Yakıt deposu Performans 0 - 100 km/h 4.7 0 - 160 km/h 12.3 50 - 70 mph (son viteste) 0 - 400 m hızlanma 0 - 1000 m hızlanma Son sürat 269km/h Motor Özellikleri Motor üreticisi Lotus Motor yeri Ortada Motor yerleşimi Uzunlamasına Çap 95.3 mm 3.75 in Strok 76.2 mm 3 in Silindir adedi ve yerleşimi 4-S Egsantrik DOHC Silindir başına subap adedi 4 ( toplam 16 adet ) Motor hacmi 2174 cc 132.666 cu in Krank ana yatak sayısı 5 Sıkıştırma oranı Yakıt beslemesi Hava beslemesi Turbo Kompresör türü İntercooler Katalitik konvertör Yok Maximum güç 300 HP 223.71 kW Güç / ağırlık oranı 252.74 HP/ton 188.47 W/kg Güç / motor hacmi oranı 137.99 HP/litre 102.9 kW/litre Direksiyon Soldan sağa turu Dönüş çapı Süspansiyon Ön süspansiyon I.CS.DW.ARB. Arka süspansiyon I.RA.TrL.CS.ARB. Frenler Fren türü ( ön / arka ) Fren alanı Şanzıman ve Aktarma Şanzıman türü 5 ileri Son vites dişlisi oranı Son dişli oranı Son viteste 1000d/d'daki sürat Aktarma Arkadan itiş Çekiş tekerleklerindeki ağırlık Tork dağılımı ( ön / arka ) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 5, 2008 atmosferik degilki o, turbo beslemeli f355 ve s2000 atmosferik Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Selam, Ben de merakla okuyordum, altından ne çıkacak diye :) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 f430 4300 motor 490 beygir 110+ Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Yeto Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 gene gecemıyo kı s2000i =) rekor uzun zamandır s2000de geçmesi de biraz zor , geçerse bmw geçer heralde Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sintisyzer Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 bmw de gecemez artik, onlar da turbo, twinturbo kullanmaya basladilar cunku, atmosferik motorlar kullanmazlar artik performans icin herhalde edit: 490/4.30 = 113.95 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Mart 6, 2008 Selam, Aslında daha mantıklı gibi turbo uygulaması. Daha düşük devirde elde edilen tork, daha düşük hacimle yüksek güç elde edilmesiyle daha küçük motor boşluklarına yerleştirilmesi imkânı ve küçük sınıflarda süpriz gelişmeler. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar