MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 10, 2008 Arkansis said: hiçbir testtede pist derecesini göremedik top gear alıyor düz yolda gidiyor kendi pistlerine de çıkarmadılar dönemiyor mu ne ? Baya bi piste çıktı veyron. Top Gear ın pistteki süresine bakmak için izin verilmemiş. Herhalde 1. olamayabilir diye vermediler... Çünkü Nurburgring zamanları veyronun pek iyi değil... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Şubat 10, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 10, 2008 mrmarv cakma degil mekan vw grubunun berlindeki buyuk showroom icerde bentley azure lar falan vardi yani cakma degil Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Şubat 10, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 10, 2008 ya ben tiff needle pist videosunu izlemistim cok iyi donuyor vs geyikleri yapiyordu ancak piste ozellikle nurburingte enzonun gerisindeydi diye biliyorum hos simdi nissan gtr geliyor nurburing testinde enzo dahil hepsini yemis :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 10, 2008 O zaman konsept falan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 10, 2008 matama said: ya ben tiff needle pist videosunu izlemistim cok iyi donuyor vs geyikleri yapiyordu ancak piste ozellikle nurburingte enzonun gerisindeydi diye biliyorum hos simdi nissan gtr geliyor nurburing testinde enzo dahil hepsini yemis :) İyi dönüyor aslında. Ama pist arabası değil veyron. Bi kere 4x4 olması arkadan itişlilere kıyasla işini zorlaştırıyor. 2. ve en önemlisi, 2 tonluk bir araba veyron. Ne kadar iyi dönerse dönsün hafif arabalar kada esnek olamaz ki =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Şubat 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 10, 2008 Hmm baya ağırmış. 2 tonluk bir arabanın daha çok dışa doğru savrulması beklenir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 10, 2008 matama nın fotolarını koyduğu veyron un arkadan fotosu bu da. Baya farklı normal üretim versiyonundan... Bu studie tek bir tane yapılmış. Berlin'deki Bentley/Bugatti showroomunda gösteriliyormuş... özelliği nedir gidip gören arkadaşımız matamadan anlatmasını bekliyoruz =) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Şubat 10, 2008 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 10, 2008 hersey almancaydi bir halt anlamadim tek bildigim 1.5 sene once gittigimdede orada duruyordu yine oradaydi 2 ay once :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arkansis Mesaj tarihi: Şubat 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 11, 2008 yani kısaca veyron dönemiyor pistte elime alıyorum zilyon dolarlık 1001 beygirlik ultra geforcenefix 10020 kartımla ? zomg ... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mojito Mesaj tarihi: Şubat 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 12, 2008 Bu olaya birde şu yonden bakmak lazım, hayatında Şahinden daha iyi bir araba sahibi olamamıs bır ınsana 0 km bır Opel Astra dunyanın en guzel arabası gelır.Goruşlerın belkı bırazda farklılıgının sebebı alım gucunden kaynaklanıyor olabılır, en azından ben oyle dusunuyorum... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quibble Mesaj tarihi: Şubat 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 12, 2008 cirkin veyron yoktur, az vodka vardir. hatta ve hatta, cirkin veyron yoktur, cirkin kadin vardir. fsdfsdf. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RecepIvedik Mesaj tarihi: Şubat 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 12, 2008 bir spor arabaya göre iğrenç bir tasarım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 12, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 12, 2008 İtalyan şıklığı yok evet... Ama heybetli bir tasarımı var. Küçücük boyutuna rağmen epey baskın, tabiri caizse s2ci duruşları var... o motor bölmesi, ön cephesi falan bence harika bi tasarım... ben çok beğeniyorum açıkçası... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RecepIvedik Mesaj tarihi: Şubat 13, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2008 herşey iyi,güzel,hoş ama ben bu arabayı hiç dönerken görmedim :) kendi offical sitesinde bile çölde hızlanıyor bu araba :) Ağırlığı 2ton,nerdeyse s class mercedesle aynı,bu kadar paraya bu araba ? yazık,günah :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Şubat 13, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2008 3 ton olsa ne yazar? araç 1001 beygir Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Namessar Mesaj tarihi: Şubat 13, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2008 tam 1001 degıl aslında. wikipedia oyle dıyor. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fistan Mesaj tarihi: Şubat 13, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2008 tam 2 ton'da değil =P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Arkansis Mesaj tarihi: Şubat 13, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2008 10k beygir olsan ne yazar dönemedikten sonra Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RecepIvedik Mesaj tarihi: Şubat 13, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2008 Abaaaoww hıza bak Hoca beygir beygir diye tutturdunuz,alın size hız ,alın size beygir. Bunları anca çölde sürersiniz. veyron da bunun yandan yemişi... 200 km de dönebiliyormu veyron dediğiniz araba? Açın Carrera Gt nin tasarım ve özelliklerine bakın biraz,gözünüz araba görsün. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quibble Mesaj tarihi: Şubat 13, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2008 Hay yine mi Carrera Gt muabbeti ya.. Nasil kiyaslamayi basarabiliyorsun anlamiyorum gercekten. Renkler ve Zevkler tartisilmaz, tasarimi begenmiyorsan eywallah ama gelip de Carrera Gt solede boylede demek cok komik oluyor. bu kadar para buna verilmezmis, sanki varda veriyonuz. :) olsada verilir yani.. sanki arabayi alip U donusu yapcaniz devamli da donmezmis. Donmesin zaten 400 km e gitsin yeter.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrMarvelous Mesaj tarihi: Şubat 13, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 13, 2008 Carrera GT, Veyron un eline su dökemez... Veyron iyi dönmüyor dediğimiz de yarış arabası kadar iyi dönmüyor anlamında. Yoksa gayette 250yle rahat viraj alabiliyor vw nin kendi pistinde... Nurburgring de carrera gt den yavaş olmasının da sebebi araç değil. Veyron'u piste çıkarıp kullanan dergi muhabiri, carrera gt yi çıkaran ise kaç senelik rallici Walter Röhrl. Veyron u Walter Röhrl e versen sonuç kesinlikle daha farklı olur... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RecepIvedik Mesaj tarihi: Şubat 14, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 14, 2008 Porsche ailesinden birinin boş zamanlarını değerlendirmek amacı ile bu arabanın projesini başlatmış olsa gerek ki sadece 1001 hp den ve iç tasarımdan ibaret. asla bir yarış arabası değil,asla bir carrera gt gibi mükemmel değil. :) zaten patronları porsche,buna izin verceklerini hiç sanmıyorum :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
prozzak Mesaj tarihi: Şubat 14, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 14, 2008 Carrera gt mükemmel? neye göre mükemmel? Yapma gözünü seveyim inatla elma ile armudu topluyorsun. Carrera gt nin kullanilmasi o kadar zorki profesyonel pilotlar ancak bu arabayi düzgün bir şekilde sürebiliyor. Daha öncedende bahsedildigi gibi 2 tane 8v lik motoru birleştirip 1001 beygir elde edeceksin son sürat olarak 407km/saat yapacaksın ve kullanilmasi bir golf kadar basit olacak. Asıl başarı budur. Gerisi yalan. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
RecepIvedik Mesaj tarihi: Şubat 14, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 14, 2008 prozzak said: Carrera gt mükemmel? neye göre mükemmel? Yapma gözünü seveyim inatla elma ile armudu topluyorsun. Carrera gt nin kullanilmasi o kadar zorki profesyonel pilotlar ancak bu arabayi düzgün bir şekilde sürebiliyor. Daha öncedende bahsedildigi gibi 2 tane 8v lik motoru birleştirip 1001 beygir elde edeceksin son sürat olarak 407km/saat yapacaksın ve kullanilmasi bir golf kadar basit olacak. Asıl başarı budur. Gerisi yalan. Şimdi sevgili prozzak,olaya yanlış yönden bakıyosun. neden? Arabanın beygir gücüne bakarak carrera gt den iyi diyosun. golf kadar kullanımı basit diyosun. bu iki cümlende de yanlışsın. üstteki yazımda bir link verdim istersen bir göz at,bi makineya jet motoru takarak 1200 km civarı bir hıza ulaşmışlar. şimdi biz bu arabaya ( her ne kadar şekil itibari ile arabaya benzemesede.. ) veyrondan iyi diyebilirmiyiz? Ayrıca veyron sandığın kadar kullanımı kolay bir arabamı sanıyosun? 2 tonluk bir kütleyi 300km hızla viraja sok bakalım neler oluyor.. Veyron un hiç bir pist te başarı yok şuana kadar. üzerinde kullanılan teknolojilere bakarsan,carrera gt ile karşılaştırılamaz bile.. Porsche sırf carrera Gt de 52 yeni teknoloji kullandı ve bunların hepsini sertifikaladı. en yakın rakibi enzo dan daha kısa sürede durabilme özelliğine sahip bir fren ve disk teknolojisi var. satışa sunulduktan kısa bir süre sonra dünya mükemmellik ödülü alan tek araba.. Ayrıca unutma ki bu projeyi başlatan da Ferdinand Porsche'nin torunu Ferdinand Piech dir. Biliyorsunuzli Porsche,Volkswagen in patronudur. Volkswagen ve bu firmaya ait otomobillerde bir çok Porsche teknolojisi kullanılmaktadır. Güzel bir video koymuşsun,en az 10 defa izledim bu video yu :) sana güzel birkaç alıntı göstereceğim,Video daki Carrera yı test eden Jeremy Clarkson bakın ne demiş ( Top Gear offical sitesinden alıntılardır ) Bugatti Veyron : -Of course, I don't mind changing my opinions about Ferrari and so on. I'm used to it. I spend half my life apologising, and I don't mind finishing up here with another. I'm sorry I laughed at the Bugatti Veyron's gestation. I didn't realise quite what a project it was. James too is bowled over by the scale of what's been achieved - I knew he would be - but sadly, the praise is not universal. I've have read a couple of reports where commentators are still sneering about the problems of making it, and the supposed soulless nature of the finished product. Come on chaps admit it. You were wrong and the Veyron makes you look like a twat. I know how you feel. The McLaren F1 did much the same thing to me. Porsche Carrera GT : -Well, let's ask Mr Clarkson again... 'I thought the Ford GT was fast. I thought the McLaren F1 was fast. I thought the F-15 jet fighter was fast,' he wrote after driving one. 'But none of them even gets close to the fearful savagery of this Porsche. It is utterly mind-blowing.' Just for the record, 'utterly mind-blowing' actually equates to a 0-62mph time of 3.9 seconds and a top speed of 205mph. The amount you'll have to lay out to buy into this level of Porsche performance is utterly mind-blowing too - well over £300,000. But if you want the best, you have to pay for it - and the Porsche Carrera GT is just that. Konu hakkında başka yorum yapmayacağım. Veyron a kötü araba demiyorum. çok şık,çok güçlü... Ama Carrera Gt veya bir Enzo kadar harika değil... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Şubat 14, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Şubat 14, 2008 Selam, Neden göreceli kavramlar üstünde bu kadar çok duruyorsunuz ki? Spor otomobil ruhunu GT daha iyi taşıyor olabilir ama farklı beklentileri olan birine de Veyron daha hoş gelir. Demek ki geneli kapsayan mükemmel otomobil yoktur, kişilerin mükemmel kavramını karşılayan otomobil vardır. Ve yukarıda alıntıları yer alan yorum sahibi kişi de bunlar biridir sonuçta. Ağzından çıkan genele pay edilemez, sadece onun ve onun paralelinde düşünen insanların düşüncelerini gösterir. GT ve Veyron için çalınan istek parça: İkimiz bir fidanın güller açan dalıyız ;) Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar