Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

manifolt ayarı ?!?


WaNTeD

Öne çıkan mesajlar

şimcik önce bu konuyu oyuna deil buraya açtım çünkü gerçekte böle bişi warsa buraya bakanların anlama ihtimali daha yüksek
street legal 2 die bi oyuna dadandım bu aralar
intake ve egzos (z herneyyse) camsaft mıdır nedir orasının derece ayarı war - + 15 arası gerçekte böle bişi warmıdır neye yarar neye göre ayarlanır ?
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Açılma süresini ayarlarsın. +-15 ayarlanabilen egzantrikler mevcuttur. Daha fazla açılması daha fazla güç anlamına gelir ama motoru da zorlar... Yarış motorlarının egzantrikleri 50-60 beygir (daha fazlaları da var) verirken bunun acısını motordan çıkarır...
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

cam shaft dereceli ekzantirik değildir.
motorda iki adet mil yani (shaft vardır)
birisi eksantrik diğeri kranktır
eksantirik emme ile eş zamanlı krank ise eksoz la eş zamanlıdır.
oyundaki olayda emme yani eksantirik milinin sente noktasında bağlayan cam dişlisinin üzerinde yapıla bilen maxi + 15 dereceye olanak sağlayan eksantrik milini yapay + derecelendirme işlemidir derece nekadar yükselirse performans ve yakıt tüketimide o ölçüde artar
yani sübap ların açılış açık kalış ve kapanış zamanlarını değiştirir.
+ dereceli eksantriklerle max olarak %35 oranınıda güç artışı elde edilir öylew 50 60 hp tamammen bir rüyadan ibarettir

eksantrik standartları

a 250 265 derece yunuşak ve cadde tipleri
b 270 derece modifiyeli cadde
c 285 derece hem cadde hem yarış araçları
d 300 derece ilk ciddi aşamalı araçlar
e 320 derece grup a yarış araçları

eksantrik terimleri

lift : eksantrik milinini sübapları nakadar bastırdığını gösteriri
duration : sübaplarını yataklarında çıktıkları zamanki derece ölçümüdür.
overlap : giriş ve çıkış sübaplarının aynı anda açık olduğu süredir.
power band :eksantriğin gücünü verimli bir şekilde verdiği devir aralığıdır.

[Bu mesaj Ragnar tarafından 18 January 2004 12:19 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Her seyı ıyı hos Serkancım ama sole bı yanlıs var duzelteyım ınsanlar aydınlansın;

Egzantrik hem emme egzoz zamanlıdır krank sadece yanma odası içindeki patlama sonrası pistonların aşağı hareketi sırasında düşey hareketi dairesel harekete çevirmeye yarar cnm kardesım.

Motor sistemi dünya üzerinde düşey hareketi dairesel harekete çeviren tek sistemdir bu yüzdendir ki arabalar ve motorlarına hayranım.

www.dragger.org ownz[signature][hline]I'M LIKE A LEGEND OR
SOME KIND OF PROPHECY
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
  • Yeni Oluştur...