matama Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 birde bu konusma seysi sadece radio ac kapa yapiyor bende baska ne desem anlamiyor siz anlasabiliyonuz mu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Selam Matama, O ses olayı yalan sanırım, sen yine ilerleme kaydetmişsin. "Elle en iyisidir" düsturunu benimsedik. Ön cam resistansı gösteriş amaçlı dediğin gibi, sadece şekil duruyor. Mesela yazın nemliyken soğuk klima falan vurduğunda hayvan gibi buğu yapıyor, resistansın ben hiç iş yaptığını görmedim, illa havalandırmayı cama verip öyle temizliyorsun. Babamın direksiyonu verdiği toplam 4 kerenin 2 keresinde başıma gelen sorundur, "Bu mu lan RR Sport bu mu?" diye isyan ettirmiştir (bir yandan yolcu koltuğundan da yiyorsun lafları "kaç yıllık şoförsün bir camı temizleyemedin çarpıcan arabamı sana direksiyonu verende kabahaat bıdı bıdı bıdı"). Ben en çok yükseklik ayarını kurcalamayı seviyorum durduğu yerde, böyle pıss pıss yukarı pıss pıss aşağı... babam da deliriyor çok eğlenceli, hohohoyt (görmemiş Cafein cipe binmiş tutmuş amörtisörleri bozmuş şeklindeyiz). Bizde bir de Bluetooth telefon çok sorun yaratmıştı, Kosifler servis epey güreştikten sonra düzgün çalışır hale geldi, arada hala kafayı çiziyor ama. Daha detaylı sorundur şudur budur bilmiyorum çünkü babam titizlikle beni arabadan uzak tutuyor, son yıllarda da çok saldırgan kullanır olduğu için yolcu tarafında giderken de çok geriliyorum binmiyorum. Otobanda üzerinize E 5792 plaka RR Sport kaptırıp gelirse ve sürücü asabi görünüyorsa hiç dalaşmayın yol verin gitsin kısacası. Bu arada RR'yi TATA mı almış öyle bir şey duydum? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 http://www.otokritik.com/haber/113-Tata-resmen-Jaguar-ve-Land-Roverin-sahibi-oldu.html Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Tata Sportumuz var yani artık, bomba :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 heheh :D servisten döndükten sora arabada eksik parça görürsen şaşırma. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Eksik parçaya şaşmam ama bagajdan Hintli falan çıkabilir. Veya arabaya sinmiş bir körü sosu kokusu:D Matama, ön camın sorununu buldum, şakraları açılmamış arabanın! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 stepne yuvasından çıkar diyosan -ki orası en uygun yer- bence 3 hintli sığar oraya. bi tane çıkarırsan "aha buldum" diye sevinme, daha da var mı diye ara :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
leoneo5 Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Almanlar jip piyasasına girince dengeler değişti ya. Artık jip arazide gitme taşıtı olmaktan çıktı. Range rover eskiden alabileceğin en iyi jipti. Şimdi arazi performansı konusunda olmasa bile diğer tüm konularda eline verecek çok jip var. Bİr audi q7 ya da x5 üretim kalitesi, yol tutuş, donanım vs. konularda rangelerden çok daha iyi. şimdi de bi tata aldı range rover ı, elinizdeki rr yi imajı yerlere düşmeden önce satın derim :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 leoneo5 said: Almanlar jip piyasasına girince dengeler değişti ya. Artık jip arazide gitme taşıtı olmaktan çıktı. yoo cayenne ve touareg var. M serisi de bunlar kadar olmasa da bi derece idare edebilir. Hele G serisi zaten olayı bitirir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
leoneo5 Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 lada nivalar bile daha iyi tırmanır cayenne den Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xærø Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Cayenne kadar mal bi 4x4 olamaz. Piknik tarzı bi yerde arkadasın dayısının vardı bindik şöle az bi offroad yapalım dedik araba ufacık cukurda zorlanıyor gecerken. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Syn Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 cayennemiş,x5miş,q7ymiş bunlar şehir suvsi.bunlarla offroad yapılmaz.offroad için--->Range Rover Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 http://video.google.com/videoplay?docid=7128543057844465641&q=touareg+off+road&ei=Y1l2SN6KJJza2wLU3cnRBA http://video.google.com/videoplay?docid=584459383993113588&q=top+gear+cayenne&ei=Elt2SKCXM4z42gLotsi1Cw&hl=en Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 X5 ve X3 rezil bu konuda tabii. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 leoneo5 said: lada nivalar bile daha iyi tırmanır cayenne den Lada Niva'yı küçümsemeyin, basitliği sayesinde Renault 12 Toros'dan sonra en sağlam ve rahat tırmanış araçlarından biridir. Eskirse de atar yenisini alırsınız o derece :D X5-X3-Cheyenne gibi araçlar şehir içi kullanımda hız yapabilmek için ve lüks sunabilmek için yapılmış, arazide bir halta yaramaz. Benzer şekilde Rover sülalesinin en kütük araçları olan Defender ile Freelander konu arazi olunca daha lüks akranları Discovery ve Range Rover'dan çok daha iyidirler. Zaten BMW bir yere kadar da, Porsche firmasının ürettiği bir araçtan arazi aracı çıkacağını aklınız kesiyor mu? "Hööö otobanda 250 basayım, 2 dakika sonra da arazide eseyim breh breh". "Oldu canım biz sizi ararız" derler adama. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mr_Hand Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 yukardaki videoya baksan? topgear olmasın diye kastım da tüm videolar youtube olunca googledan anca bu kadar oldu :P Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Syn Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 10, 2008 bir gün ben de jeremy clarkson gibi konuşacağım Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 Selam, Porşşşş amca neden arazi aracı yapamasın ki? Sağlam bir gövde kontrol yazılımı ile süspansiyon sistemi tasarladın mı, bir de bunları alıp yüksek ve rijid bir şaseye monte ettin mi, al sana güzel bir arazi aracı. 4x4 sisteme sahip zaten Porsche, olmasa bile grup firmaları Audi ve VW bu konuda yalnız bırakmaz onu. Süspansiyon ve gövde kontrol yazılımlarını zaten kendi Bosch firması ile birlikte geliştiriyor. Güç ve tork zaten çepte. Niva'da başarılan ama Porsche'de başarılamayacak olan nedir? Satılan araçlar asfalt lastikleriyle sunulduğu için, maceraperest ruhlu insanımız alıp araziye çıktığında üzülecek sonuçlar alıyor. Nasıl otomatik şanzımanın yapısal tasarımının önemi yanında yazılımı da önemliyse, 4x4 sistemin de yapısal tasarımı yanında yazılım kısmı o derece önemli. Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
elaidi Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 Sizin kadar anlamak isterdim arabalardan. Güzel bişey olsa gerek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 Lada Niva'da bildiğimiz ATV teknolojili 4x4 sistemi var ama Porsche falan gibileri daha sofistike sistemler geliştirmeye çalışıyor nihayetinde. Sonuçta arabanın hem asfaltta daha az yakıt tüketmesi, zora gelince mümkünse tek tekerleğe gücün büyük bölümünü iletmesi fln gerektiğinden e alıp Quattro'yu da direk kullanamadığından biraz daha geride kalıyor ister istemez bir Audi'den. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Vodan Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 Para yakında kurs açacakmış ama önce Calculus I, II, III Physics I, II ve Differential Equations verecekmiş. Şimdiden kayıt yaptırana %20 indirim diyodu geçenlerde :p Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 Selam, Ama kayıt için ön koşul var; sonlu elemanlar analizi, hidrodinamik, dinamik. *geyik alır başını gider* Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
matama Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 cafein bluetooth olayi cok basit aslinda ama standartlardan farkli :) onun disinda konusma olayina sinirim, bendeki diger butun arabalarda var, iyi kotu beni anliyorlar bu RR bir turlu anlamadi beni. Cok dertliyim, bende yolda giderken power fm ac deyip, telefon listemdeki mankenleri aramak istiyorum :D aslinda saka bir yana bmw ve ferrariye nazaran en sofistike ses sistemi RR sportta, istersen not al diyorsun, konustuklarini not aliyor, ajanda falan yapiyor ama biz yapamiyoruz :) Sanirim bloody bir english accent istiyor :) gerci artik hintli aksani ister tatamda var arazide yaparim kariyerde ooooo :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
paramecium Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 Selam, *kopar* Saygılar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Cafein Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 11, 2008 Matama sen komutları yanlış vermişsin ondan olmuş... "Open radio for your sahib" diye Hintli aksanıyla söylemen lazım, o zaman anlar :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar