paramecium Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Selam, MTM de sonunda kendi R8 yorumunu yaptı :) Motor Hacmi: 4.163 cc Yakıt: 98+ Şanzıman: R-tronic Güç: 888 bhp Tork: 827 Nm 0-100km/h: 3 sec Son sürat: 360 km/h (sınırlandırılmış) Ağırlık: 1860 kg Güç/Ağırlık oranı: 2.18 kg/bhp Fiyat: 280.000 EUR Saygılar.
ivan Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 off fena olmus tech spec. tmm hersey iyi güzelde krom jant niye?
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Selam, Kroluk ayrı birşey :P Saygılar.
phoebe Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 ben begendım ama jantlar da sıyah olsa tam kamıkaze olurmus..:D
nuwanda Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Redogski said: bu çok yakar mı acaba? içer bu benzini içer =)
Tyrael Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 arabanın rengi nedir?!?muhteşem bi renk
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Selam, Mat siyah ve koyu yeşim rengi karışımı birşey sanki. Saygılar.
Sintisyzer Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 tabi yurtdısı fiyat, turkiyeye getirsen 450€ min
Quibble Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Fistan said: mat siyah M5 i tercih ederim. bal damliyor bal !! :P
Quibble Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 888 bhp yi tutturmak icin kasmislar mi onu merak ettim :P bide yanlis anlasilmasin muhtesem yapmislarda cakma veyrona benzio
kertenkel Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 boyası çok güzel metalik boya değil parlamıyor metalik olmayan mat siyah =)
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Selam, günahkar Quibble demiş ki; said: cakma veyrona benzio Kazığı getirin...ateşi yakın... :P Renk, MTM tarafından, yine modifiye edilmiş bir Audi TT için -ilk çıktığı zamanlar- kullanılmıştı. Ama o zaman jantlar da aynı mat renkteydi : Saygılar.
Quibble Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 sende beni yalanlion 2 topictir gece gece :) ole iste :P gunah cikarmaya gidiyorum ben.. †anri sizi korusun.
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Selam, Yok canım, nereden çıkartıyorsun :) *Ateş nerede kaldı?!?* Saygılar.
MrMarvelous Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 güzeell... ama orijinalini tercih ederim
matama Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 benim hicbir zaman cozemedigim bu adamlar modifiye edecek aleti nereden buluyourlar r8 dedigin arabayi almak istesen 1.5 sene diyor audi almaya kalksan
Mr_Hand Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 17, 2007 köklü mod firmalarında araba piyasaya çıkmadan ellerine geçiyodur bence. tabi çalışma için bikaç tane.
MrMarvelous Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 matama said: benim hicbir zaman cozemedigim bu adamlar modifiye edecek aleti nereden buluyourlar r8 dedigin arabayi almak istesen 1.5 sene diyor audi almaya kalksan o 1.5 seneyi sana bana diyorlar =) böyle modifiye firmalarına, basına falan belli üretim kotaları var; onların talepleri son kullanıcıdan ayrı değerlendiriliyor.
matama Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 biraz karistirdim bu modifiyeci amcalar premium oduyorlar, yani 50 60k fazla verip milletin sirasini aliyorlar
paramecium Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 18, 2007 Selam, Matama, mtm yani Motoren Technik Mayer GmbH, Audi ile çokf arklı ilişkileri olan bir firma. Buyur firma tarihi :) mtm said: It all started in 1985 with the first Quattro, unleashing a fascination for vehicles that has remained with us ever since. It’s no surprise, after all, as a young engineer in the mid 80s I was involved in the development of the now legendary five-cylinder in-line Audi Quattro engine. In 1990 I established the company mtm, today our product range covers models form Audi, Seat, Skoda, VW, Ferrari, Lamborghini, Porsche and Bentley. Back then no one could envision the company’s potential, but we possessed a unique devotion and enthusiasm. In 1992 we further developed the Audi five-cylinder in-line Quattro engine, with the mtm–upgrades it achieved well over 400 HP and was the first street licensed Audi worldwide, to brake the 300 km/h sound barrier. We are still as passionate in tending to this and other classic models today as we were back then. Some highlights from our company are projects like the Aztec designed by Giorgetto Giugiaro, the Apollo and the development of the supercharger for the Spyker and the Venturi GT3. It’s this know how that we have applied to the V8- supercharger for street use. The latest example of our passion is our ongoing mtm-bimoto-project, a 2 engine vehicle based on the Audi TT. This extraordinary vehicle which confirmed a speed of 374 km/h in "auto motor und sport" magazine’s test on the Italian Nardo in 2003, marking it the fastest ever street licensed vehicle tested by this highly reputable technical magazine. In July 2007 the now more than 1000bhp strong mtm TT bimoto driven by Florian Gruber hit a new top speed of 393km/h setting a new official record for the top speed on the test track in Papenburg. We share a passion and bonding with you as customer and don’t build cars to satisfy our personal vanity, instead we offer sensible, discreetly packaged individualised reconstructions. We not only promise you more performance and torque, but a completely personalised vehicle concept. All our developments are carried out in-house or at our affiliated development company Wetec Engineering. By the series transformation we apply products from original equipment manufacturers, exclusive suppliers and our partners Michelin, Continental, KW and Performance Friction, in order to guaranty maximum driving fun, safety and stability irrespective of if we reprogramme the engine management system for an Audi A3 or performed a complete reconstruction of an Audi RS6. All our vehicles and developments are meticulously tested at our mtm-test centre and mtm vehicles are frequently pushed to extremes by race motor sport masters like Walter Röhrl, Armin Schwarz or Florian Gruber on the North Curve at the Hockenheimring as well as at the High Speed Oval in Nardo. We are particularly proud of our two fully air refrigerated rolling roads. I wish you continued fun with cars powered by mtm. Yours Roland Mayer and the mtm team bimoto TT'i yapacak kadar konuya hakim kişiler :P Saygılar.
Öne çıkan mesajlar