axedice Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 Age of Conanda kullanılan karakter sistemi D&D'ye benziyor. Neverwinter 1,2 yada icewind dale 2 oynayan arkadaşlar hatırlayacaktır : * Attributelar (strenght, intelligence vs.) * Skilller (climb, hide, bandaging vs.) * Featler (aslında bu wowun talent sistemine benziyor) * Abilityler (lvl atladıkça aldığınız yeni büyüler, yeni vuruşlar vs.) Questlerden yada öldürdüğünüz moblardan xp alıp lvl atlıyorsunuz, oyunda 60 normal level ve sadece pvp yapılarak alınabilecek 20 pvp levelı var. Pvp levellarla ilgili fazla bilgi yok elimizde, büyük ihtimalle hp, mana vs. artmayacak, sadece pvpde kullanılabilen yeni özellikler alacağız. Karakterimiz Lvl atladıkça değişen özellikleri şunlar : Attributes : Karakterin güç, zeka gibi temel özellikleri. Her lvlda otomatik olarak artıyorlar, biz müdahele edemiyoruz. * Strength : Meleeye bonus verme dışında knockback attacklara karşı direncinizi de arttırıyor. * Dexterity : Ranged attack, dagger attack, defense vs. * Constitution : Hp ve stamina veriyor. AoC'da Shadowbanedekine benzer bir stamina mantığı var. Combolar, yaptığınız vuruşlar ve koşmak staminadan yiyor. Uzun süre savaşabilmek için çok yorulmamak gerekli. * Intelligence : Magelerin manasını ve büyü gücünü arttırıyor. * Wisdom : Priestlerin manasını ve büyü gücünü arttırıyor. * Charisma : Karizma hakkında fazla bir bilgi yok, npc fiyatları vs. gibi şeyleri belirler heralde. Combatta kullanılmadığı için ne işe yarayacak, charisma veren itemlar olacak mı belli değil. Belki kaldırılır yada değiştirilir. [hr]Skills : Yetenekler. Ne kadar iyi tırmanıyorsunuz, ne kadar iyi saklanıyorsunuz vs. Lvl atladıkça puan alıp dağıtıyorsunuz, büyük ihtimalle her class lvl başına aynı miktarda skill puanı alacak. Puanları istediğiniz gibi dağıtmakta özgürsünüz. Gencon 2007de öğrendiğimiz bazı classların skillleri şunlar : Bear Shaman Demonologist Herald of Xotli Assassin Guardian Mana Attractor Mana Attractor Mana Attractor PickPocket Fast Healing Bandaging Bandaging Bandaging Bandaging Bandaging Casting Conc. Casting Conc. Casting Conc. Trap Disarm Taunt Climbing Climbing Climbing Climbing Climbing Hiding Hiding Hiding Hiding Hiding Perception Perception Perception Perception Perception Renew Mana Renew Mana Renew Mana Lockpicking Görüldüğü üzere her classa ortak olan skilller gibi classa yada archtypea özel skilller de var. Her classın banko gideceği skilller vardır tabi (tüm casterlar için casting concencration mesela), ama geriye kalan puanların perceptiona mı hidinge mi gideceği pvpde yapabileceklerinizi değiştiriyor. Bazı skilllerin açıklamaları : * Perception : Hide olan karakterleri ve tuzakları görmeye yarıyor. * Bandaging : Bildiğimiz first aid * Renew mana : Bu da first aidin mana getireni. * Casting Concentration : Damage aldığınızda yaptığınız büyünün bozulmasını engelliyor. * Hiding : AoC'da hiding wowdaki gibi değil, gündüz gözüyle invisible olmak yok. Ortama ve aydınlatmaya göre bonus yada penaltı gelebiliyor. * Climbing : Hayır, battlekeep duvarlarına tırmanamıyorsunuz. Daha çok tepe vs. ye tırmanmak için ama statik olan nesnelere de tırmanılabilir (quest mekanındaki duvar mesela..) * Taunt : Tank sınıflarının kullandığı mobların başkasına değil de size saldırmasına yarayan skill. Pvpde işe yarayacak mı bilmiyorum. WARdaki gibi bi debuff verse güzel olurdu. Ama daha çok pve skilli gibi. [hr]Feats : Aynı classtaki karakterlerin temel farkı burda yatıyor. Feat sistemi wowdaki talent tree sistemine benziyor. Her classın 3 tane feat ağacı var. Archtypetan gelen featler (örneğin tüm soldierların "soldier" diye bi feat ağacı olacak) ve farklı alanlara yönelik 2 ağaç daha. Resimde gördüğünüz dark tempların depravity feat ağacı. Bu arada feat sayısı wowa göre çok daha fazla, her ağaçta gidebileceğiniz 2 ayrı yol var. Örnek olsun diye bi kaç feat yazalım : * Ravenous Eater : Dark Templar. Life tap kombolarının damage ı arttırıyor. * Overcome the Odds : Conqueror. Ne kadar fazla düşmanla savaşıyorsanız defansif invulnerability ratingleriniz (böyle de bişey var oyunda, mesela piercing yada slashingden hiç damage yememenizi sağlıyor) o kadar artıyor. * Nature's Revenge : Bear Shaman. Düşmana her vurduğunuzda bi kombo puanı(counter deniyor buna, oyundaki combo sistemiyle alakası yok) yazılma ihtimali var. 10 puan olduğunda gruptaki herkes heallanıyor. [hr]Abilities : Bunlar da lvl atladıça öğrenilen combolar, büyüler vs. Combolar ve stanceler level atladıkça otomatik olarak öğreniliyor, para vermeye gerek yok. * Combo : Arka arkaya yapılan belli vuruşlardan sonra bir kombo yapabiliyorsunuz. Stun gibi çeşitli debufflar yada yüksek miktarda damage vermenizi sağlıyor. Ayrıca npclere yapılan damage kombosu eğer mobu öldürüyorsa kafa/kol/bacak kopma animasyonları var. * Spell : Büyü öğrenmek için gerekli scrolllar npc shoplardan yada loot olarak bulunabilir. Yani diğerleri gibi beleşe gelmiyor. * Stance : Ofansif yada defansif stanceler var, sanırım her classta olacak. Bütün bunların dışında genel karakter özellikleri olarak offensive/magical/defensive ratingler var. Bunlar için skill yok, tamamen karakterin levelına bağlı. Yani 2 handed mace 1 handed mace ve 2 handed sword kullanabilen bi karakterin bunlar için ayrı ayrı skilli olmayacak. Bir de resistler ve daha önce değindiğim invulnerability ratingler var. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Bassist Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 1, 2007 Bilgiler için teşekkürler.Attributes dark age of camelottaki gibi düzenlenmiş. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
pentus Mesaj tarihi: Aralık 21, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 21, 2007 walla emegine saglık.. merak ettigim cogu seyi yazilmis Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Udinen Mesaj tarihi: Aralık 22, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 22, 2007 eline sağlık axe güzel olmuş... (tu) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Guru Mesaj tarihi: Aralık 23, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2007 bu oyunda NDA yokmu ya? catir catir yaziliyor hersey ilginc yani.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Soulless Mesaj tarihi: Aralık 23, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2007 Bu bilgilerin hemen hepsi Funcom tarafindan aciklandi farkli zamanlarda.Axe ugrasip biraraya getirmis. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Udinen Mesaj tarihi: Aralık 23, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2007 Bu arada charisma olayını eve online daki gibi olursa sadece pve ve yada ekonomik aksiyonlarda işe yarayabilir. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
tunch Mesaj tarihi: Aralık 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 25, 2007 knights of the old republic ile neredeyse aynı en azından konu başlıkları ve ilerleme sistemi.. çok hoşuma gitti bu olay.. ayrıca eline sağlık :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
THARKAS Mesaj tarihi: Aralık 25, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 25, 2007 tesekur ettim axe. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar