Mayhem Mesaj tarihi: Kasım 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 27, 2007 Merhaba arkadaşlar. 2 gün önce bir dell laptop aldım. Cihazdan memnun değilim, gürültülü ve dvd okuyucusundan gelen garip bir ses beni rahatsız ediyor. Tüm modellerindede bu sorun mevcutmuş. Ben şimdi bu laptopu mağazaya nasıl geri iade edebilirim? Paramı nasıl geri alabilirim bir bilginiz varmı? Bu arada cihazı Bursa Gold Bilgisayar mağazasından aldım. Cevaplarınızı bekliyorum (acil olarak). Teşekkürler. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
aquila Mesaj tarihi: Kasım 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 27, 2007 fisini, faturani alip gidiyosun magazaya, urunden memnun degilim iade etmek istiyorum diyosun, sorun cikarsa tuketici haklari falan filan de. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mayhem Mesaj tarihi: Kasım 27, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 27, 2007 Ben de alırken bunu söyledim. Dedim işte memnun kalmazsam geri iade edebilirmiyim diye, hayır dedi. Dedim tüketici hakları bık bık v.b. Susmuştu. Tabi bunu sorduğum kıytırık stand görevlisi. Müşteri ilişkileri departmanına çıkıp konuşmam gerek. Birde aldığım ürünün orada teşhir ürünü yoktu. Yani cihaz evde kutusundan cıkardığım da bana sürpriz oldu. Orada açık olmayıp, kurcalayamadığım için bir mazaret gösterebilirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
forgiver Mesaj tarihi: Kasım 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 27, 2007 ambalajı başka birini satılmasını sağlayacak kadar düzgün gözüküyorsa sorun çıkarmadan geri alıyorlar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mayhem Mesaj tarihi: Kasım 27, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 27, 2007 Ben hiçbir paketini atmadım. Hatta üzerindeki jelatinleri bile atmadım ayrıca özel biryere koydum. Yapıştırıp, sıfır gibi yaparım. Tüm aksesuarlarınıda sıfır gibi yapıp koyarım kutusuna. Bantlarım. Güvenlik şeridinide yırtmadım. Onuda takarım üstüne tekrar. Belki açılmamış gibi geri alırlar :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MrLevie Mesaj tarihi: Kasım 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 27, 2007 aslında kullanıcı hakları sözleşmesinde benim bildiğim belirli bir kullanıcı memnuniyeti maddesi yok. fakat "müşteri herzaman haklıdır" mantalitesinden çoğu firma geri alıyor satılan malları. aynı şekilde satılabilinecek şekilde tabii ki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Mayhem Mesaj tarihi: Kasım 27, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 27, 2007 Neyse ya vazgeçtim. Böyle iyi :) Maymun iştahlılık yapmayayım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Burax Mesaj tarihi: Kasım 28, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2007 bildiğim kadarıyla çoğu mağazada hiçbir mazeret göstermeksizin 8gün içinde ürünü iade edebiliyorsun ama işte aldığın şekilde olması gerekiyor kutusu fişi faturası vs Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Quadrophenia Mesaj tarihi: Kasım 28, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 28, 2007 Teknosa için konuşuyorum, Eğer üründe magazada görülebilir bir sorun var ise ilk 15 gün içinde magazada stokta mevcut ise direk yenisi ile birebir değişim yapıyorlar. Ama hiçbir çizik vb olmayacak. Ve tüm aparatları mevcut olmalı. 15-30 gün arası ise teknik servise yollayıp değişim işlemi var. Eğer ürünü beğenmediysen ilk gün birebir değişim var. Sonraki 14 gün ise %15 kullanım bedeli kesip paranı veriyorlar. Gold da da bunlara yakın değiştirme hakların vardır büyük ihtimalle bir gidip sor bence. Ama kapalı kutuyu aldığın gibi mağazada denemen lazım böyle şeyler alırken. Eğer çok gürütülü bir şekilde çalışıyorsa bozuk felan de. Ayrıca tüm Dell lerde böyle bir sorun yok benim dizüstüm 1 yılı geçti hala hdd sesini zar zor duyuyorum :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar