Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Metroproject - A1 Quattro


Charsi

Öne çıkan mesajlar

KHaRoN said:

a1 quatro epic ama dort ceker polo gti olmus o da ayri bir mevzu. Boylesi bir kizgin yumurtaya 100k istemek... bilemiyorum bi turlu kafamda olduramadim.

Daha cok yeni, bir arkadasim a3 sportback tfsi aldi, 74500 gibi birseye; a1 in icini biraz doldurunca 69-73 arasi birsey cikiyor. yazik.


a1 Quattro 0-100 5.7
Polo gti 0-100 6.9

o 1.2 sn muazzam bir fark esasında.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

8 saniye alti icin 1sn lik o fark muazzam ona katiliyorum.
Ama bu siniftaki bir arac icin o 1 saniyenin bir 50k daha ettigine katilamiyorum.
yoksa bu boyda bir arabanin quattro olmasi, sub 6 cikarmasi falan muthis o ayri.

ozellikle sanziman 4 ceker aktarim, motoru zorunlu olarak one uzatmalari gibi seyleri dusunursek 135i falan dururken kufur gibi. Sportif kullanimdan bahsederken bu fiyatta bunlari goz ardi edemeyiz sonucta.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

KHaRoN said:

8 saniye alti icin 1sn lik o fark muazzam ona katiliyorum.
Ama bu siniftaki bir arac icin o 1 saniyenin bir 50k daha ettigine katilamiyorum.
yoksa bu boyda bir arabanin quattro olmasi, sub 6 cikarmasi falan muthis o ayri.

ozellikle sanziman 4 ceker aktarim, motoru zorunlu olarak one uzatmalari gibi seyleri dusunursek 135i falan dururken kufur gibi. Sportif kullanimdan bahsederken bu fiyatta bunlari goz ardi edemeyiz sonucta.


A1 Quattro vs Polo gti vs 1.35i = elma vs armut vs ayva

Hepsinin çekiş biçimi motor hacmi birbirinden farklı.

1 saniye senin için 50k etmeyebilir fakat 0 - 100 6.0 - 7.0 sn bandındaki araçlarn bedelleri ortada. Burada polo gti yi istisna olarak kabul etmek lazım.

Türkiye de götü başı oynayan bir 1.35i den ziyade ( aracın bedeli, mtv sini de kat içine ) 4 çeker bir a1 quattro benim tercihimdir.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

aynen demek istedigim de oydu, hepsi elma armut ayva kiyasi ama turkiyedeki fiyatlari ve hedef kitleleri goz onunde bulunduruldugunda en bastan sinif farki var, o fiyata dahasini sunan araclar var.
a1 fiyati makul olsa inanilmaz bir araba, ama a3 e kafa tutan fiyatlariyla birde quattro limited premium fiyatini goz onune alinca cok da makul olmuyor insani mantiksiz kiyaslamalar yapmaya zorluyor.

0-100 daha iyisi var.
konfor daha iyisi var.
drivetrain daha iyisi var.
yol tutusu daha iyisi var.
fiyat daha makulu var.

falan derken a1 i fanatizm disinda secilmeye deger tek unsuru kalmiyor. imho
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...