Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Lucasarts - Bioware ortak basın açıklaması - MAY THE FORCE BE WITH US ALL


solaris777

Öne çıkan mesajlar

http://www.lucasartsbioware.com/

2 yıllık bekleyiş sona erdi. Kotor Online olacaktır tahminimce

Lucasarts and Bioware Corp. To Develop Ground-Breaking Interactive Entertainment Product
SAN FRANCISCO, CA and EDMONTON, CANADA — October 30, 2007 — LucasArts and BioWare Corp. today announced that they have entered into an agreement to create an interactive entertainment product. The product, details of which will be unveiled at a later date, will be developed and published by BioWare and LucasArts, and will push the boundaries of the gaming market by utilizing the strengths of both companies to deliver an innovative, high-quality experience.

“LucasArts has a deep commitment to developing compelling stories and characters for the unique medium of interactive entertainment, and we have been searching for a developer that shares this value. We found this in BioWare,” said Jim Ward, president of LucasArts. “Through our previous collaborations, we know that BioWare has an impressive ability to blend gripping stories with technological advancements, and we believe that our upcoming product will deliver an experience that will span the traditional boundaries of video game entertainment.”

“BioWare’s mission is to deliver the best story and character-driven games in the world, delivering powerful emotional experiences to our fans.” said Ray Muzyka, chief executive officer, BioWare Corp. Added Greg Zeschuk, president of BioWare Corp., “The collaboration with LucasArts allows us to combine our passion for creating high quality and innovative experiences with those of a company dedicated to bringing only the finest games to market.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Umarım herkes için hayırlı olur. Uzun zamandır beklenen starwars evreninde geçen güzel bir mmorpg ihtiyacını karşılar :). Şimdi projenin açıklanmasını beklemekten başka birşey kalmadı, umarım EA nin Bioware i satın almış olması projeyi kötü etkilemez.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

ea korkutmamalı bizi bnce sevindircek bisi olmalı. tamam ea tekel olma yolunda ilerlio ama ea baba firmadır, kalitesi bilinir. soenin yaptıgı islerin butun dunya farkında heriflerin her oyunu batırdıgını bilmeyen kalmadı.

ea madem tekel olmak istio, her alanda nerdeyse tekel bi mmorpg piyasası kaldı onun icin. napıcak, blizzard ı kulvar dısına atmalı bi sekilde, bunun icin de bol testisli bi mmorpg ye ihtiyacı var. ea bu projenin onunu tıkamaz tam tersine bu proje icin cok daha iyi olur diye dusunuyorum, ama mmorpg piyasasında cok tecrube sahibi olmamaları da bi soru isareti brakmıo degil tabi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

PreCu superdi. Grind mrind yapıyorduk ama ev geçindirmek için, kıyafet almak için, resources toplamak için, araçları tamir etmek için yapıyorduk. Ha baymıyordu çünkü amaçlar birden fazla idi ve grind yapması o kadar zor da degildi hele birde grup oldumu hem muhabbet hem iş :)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

lucas arts in fan man umrunda degil. lucas arts para istiyor. lucas arts para gelecekse her seye izin verir, kendimizi kandirmayalim. tarihin en kotu bazi SW oyunlarinin da lucas arts in halt yemesi oldugu akla gelince buyutmeyin firmayi gozunuzde bu kadar. sonucta lucas arts, george lucas degil. para geldigi surece idealist yaklasmayacaktir.

blizzard in pastadan aldigi payi gorduler, gozleri acildi. dogal olarak en cok satacagini dusundukleri formulleri talep edecekler bioware den. pre-cu swg gibi yenilikci ve alisilmis disinda bir sistem beklemeyin. buyuk risktir oyle bir sistem. tutarsa cok guzel tutar, hastalari olur falan, ama tutmazsa patlar. ayrica genis kitlelere ulasamaz. gunumuzde artik milyonlarla olculuyor oyuncu sayisi, kimse 100k subscriberla tatmin olmaz. bu da swg gibi bir sistemi unutun demek. swg 2003 te cikarken tum online mmorpg oyunculari kuzey amerika ve avrupa da toplasan 1.5 milyon anca ediyordu. bunlarinda cogunlugu eq1 ve yaninda 2. bir oyun oynuyorlardi zaten. sonucta 300k hesap sayisina ulastin mi pazarda saglam bir yerin oluyordu. artik sadece wow 10 milyon aktif hesap.

full grind ve pvp si bol bir mmorpg yolda, eger yapiliyorsa. sonucta nge de lucas baskisi ile geldi, neden subscriber az diye hesap sordular cunku.

mmorpg yapmak rpg yapip icini 3-5 ask hikayesi ile suslemeye benzemez. bioware den babam ciksa yerim rpg olarak, cunku win-win bir formul uzerinde insaa ediyorlar oyunlarini, her oyun aslinda biraz daha makyajli ayni sey, kotor dan ne farki vardi jade empire in temelde? ama oynattiriyor namussuzlar. ama mmorpg yapmak ayni sey degil. singleplayer hikaye yok burda.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

swg ye en buyuk zarari ne verdi? lucas arts verdi gene. ben 2003 ekim ayinda basladim oyuna.

oyun jtl dahil olduktan, binek hayvanlari ve vehicle lar eklendikten sonra cikacakti. class balance henuz yapilmamisti. jedi sistemi oyuna entegre edilecekti ama henuz dizayn edilmemisti, uzerinde dusunulmemisti. fanlar bastirdi. lucas arts sicak parayi gordu ve soe yi zorladi. sonuc? erken cikmis yarim yamalak bir swg.

ayrica kandirmayin kendinizi. pre-cu superdi falan diye. super falan degildi. 3. ayinda butun content tuketilmisti, millet bon bon evinin duvarina bakiyordu. oyle bir cancel account basladi ki , dunyanin tonla bug i duzeltilmek icin dururken, tam bir combat balance cekilmesi gerekirken, basladilar yeni content eklemeye insanlar cikmasin oyundan diye. ve combat sistemi ile ilgilenemedikleri icin gecici pvp cozumleri tabi balance i daha da yamultan.

bunlara ek olarak jedi hologrind sacmaligi basladi sirf accountlar cancel edilmesin yeni paket gelene kadar diye.

millet oyundan sikilmasin diye dev ler yeni content uretimi pesinde kosmaya basladilar ve bu sirada zaten bir de jtl in yapimi ile ugrastiklari icin, sonunda duzeltilmeyen buglar cildirtti, cildirtti, cildirtti. ornegin bh droid buginin ki duzeltmesi inanilmaz basit bir bugdi, duzeltilmesi tam 12 ay sonra oldu cikistan. tek publishte halledilebilecek bir cok bug tam 9-10 publishe yayildi bu sebeplerden.


lucas isin icindeyse iyi olur falan diye kandirmayin kendinizi. lucas isin icinde diye yamuldu zaten swg bir cok kere.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

SW içerikli mmo olsun. SW sevdiğim için oynarım.. En azından birkaç ay bakarım. Orası kesin.

SWG 2003 de SWG oynayan 1.5 milyon kişi olması. Şimdiki 10 milyon wow a göre kıyaslamamalı. Bence toplam internet oyuncusu sayısı o zaman daha azdı. Avrupa ve amerika teknoloji olarak daha iyi kesin ama yinede şu an ki kadar değildi.

En azından 2003 de türkiyede kimlerin interneti şimdiki hızında idi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 2 hafta sonra ...
×
×
  • Yeni Oluştur...