Kojiroh Mesaj tarihi: Ekim 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2007 Bu konuyu açmadan önce biraz düşündüm çünkü saçma bi konu gibi sanki. Ama içim içimi yemeden açayım dedim. İstanbul Acıbadem'deyim ve kablo internet kullanıyorum. Bikaç gündür internet felaketti, aşırı yavaştı ama dün eve geldim bi baktım bağlantı yok. Milyonlarca defa modemi kapayıp açtım ama düzelmedi. Üstelik gecenin bi yarısı olduğu için arıza kaydı bırakmadım ve şu an bağlantı hala yok. Modemi kapayıp açınca cable uzun bi süre yanıp sönüyo ve sonra tamamen sönüyo. Bu yanıp sönme ve ardından tamamen sönme olayı uzun aralıklarla periyodik olarak devam ediyo. Modemin bilgi sayfasına girdiimde loglarda şunlar var: sdfasd (buraya kadar normal) No Ranging Response received T3 time-out Ranging Request Retries exhausted UCD invalid or channel unusable CM fails to find any usable upstream - Try another downstream DHCP: back to initial state Unicast Ranging Received Abort Response - Re-initiaizing MAC Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out Never Found the Downstream from CMTS Cable Lost FEC lock Şimdi, tahminimce sorun modemde diil. Ödenmemiş fatura, vs de yok. Yine Acıbadem'de oturan bi arkadaşımın bağlantısı açık. Olayın aslını öğrenmek için Turksat'ı arayacam da, arıza kaydı mı bıraksam daha iyi yoksa telefondan teknik destekle mi görüşsem daha iyi? Bi de bugün cumartesi olduğundan, arıza kaydı bıraktığımda gelirler mi diye merak ettim. Hani evde herkes uyuyo şimdi arayamam belki bi saat sonra :P edit: imla Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Stream Mesaj tarihi: Ekim 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2007 Arayıp teknik destekle görüş ilk önce. Onlar halledemezlerse zaten arıza kaydını alırlar yollarlar bir ekip. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
fir3blad3 Mesaj tarihi: Ekim 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2007 Sinyallle alakalı bir problemdir. Arkaşında dediği gibi ara konuş zaten onlar tel ile halledemiyorlarsa arıza kaydı alıp ekip yolluyorlar. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Kojiroh Mesaj tarihi: Ekim 27, 2007 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2007 Evet dediğiniz gibi arayıp konuştum (zaten konuyu da sabırsızlıktan açmıştım :P), oturduğumuz bölgede sinyal çalışması varmış. İnternetin bir haftadır çok yavaş olmasının sebebi de, dün tamamen kesilmesinin sebebi de bu sinyal çalışmasıymış. Çalışma sonlanınca bağlantı düzelir dedi. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dev Mesaj tarihi: Ekim 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2007 Bende kablocuyum; internet göstergeleri full ama sitelere girmiyordu dün. Net te baya yavaşladı. Sonumuz hayıra çıka Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Enyalios Mesaj tarihi: Ekim 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 27, 2007 dün benimde bağlıydı ama veri gidip gelmedi kitlendi hattım veya tüm izmir bilmiyorum sanırım kapadım modemi sonra 1 saat sonra gittim açtım düzeldi (Sanırım kabloda bi bok vardı çünkü ilk 15 dakka 21301091 kere aradım sürekli meşguldü) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar