Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Bağlantı yok?


Kojiroh

Öne çıkan mesajlar

Bu konuyu açmadan önce biraz düşündüm çünkü saçma bi konu gibi sanki. Ama içim içimi yemeden açayım dedim.
İstanbul Acıbadem'deyim ve kablo internet kullanıyorum. Bikaç gündür internet felaketti, aşırı yavaştı ama dün eve geldim bi baktım bağlantı yok. Milyonlarca defa modemi kapayıp açtım ama düzelmedi. Üstelik gecenin bi yarısı olduğu için arıza kaydı bırakmadım ve şu an bağlantı hala yok.
Modemi kapayıp açınca cable uzun bi süre yanıp sönüyo ve sonra tamamen sönüyo. Bu yanıp sönme ve ardından tamamen sönme olayı uzun aralıklarla periyodik olarak devam ediyo. Modemin bilgi sayfasına girdiimde loglarda şunlar var:

sdfasd

(buraya kadar normal)
No Ranging Response received T3 time-out
Ranging Request Retries exhausted
UCD invalid or channel unusable
CM fails to find any usable upstream - Try another downstream
DHCP: back to initial state
Unicast Ranging Received Abort Response - Re-initiaizing MAC
Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out
Never Found the Downstream from CMTS
Cable Lost FEC lock


Şimdi, tahminimce sorun modemde diil. Ödenmemiş fatura, vs de yok. Yine Acıbadem'de oturan bi arkadaşımın bağlantısı açık. Olayın aslını öğrenmek için Turksat'ı arayacam da, arıza kaydı mı bıraksam daha iyi yoksa telefondan teknik destekle mi görüşsem daha iyi? Bi de bugün cumartesi olduğundan, arıza kaydı bıraktığımda gelirler mi diye merak ettim. Hani evde herkes uyuyo şimdi arayamam belki bi saat sonra :P

edit: imla
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Evet dediğiniz gibi arayıp konuştum (zaten konuyu da sabırsızlıktan açmıştım :P), oturduğumuz bölgede sinyal çalışması varmış. İnternetin bir haftadır çok yavaş olmasının sebebi de, dün tamamen kesilmesinin sebebi de bu sinyal çalışmasıymış. Çalışma sonlanınca bağlantı düzelir dedi.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...