patara Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 src.anim 0B ben bu animasyonun bir kere değil üst üste 20 defa veya ne bilim 30 sn kadar sürmesini istiyorum. Ne yapmam gerekir. Saygılar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zgrw Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 20 defa alt alta yazarsın :) en basit yöntem[signature][hline]Lütfen Yerler Çöp Atmayın! İmza:Kat Temizlikçisi [Bu imza zgrw tarafından 11 December 2003 14:47 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
patara Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 espiri olarak algılıyorum , bilmiyenleri de aydınlatalım 20 defa alt alta yazınca olmuyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ultrAslan Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 said: patara, 12 January 2004 16:36 tarihinde demiş ki: espiri olarak algılıyorum , bilmiyenleri de aydınlatalım 20 defa alt alta yazınca olmuyor olmasi lzm mesela bir item stone gibi bir scpde fiyati fazla ise alt alta yazinca olmasi gibi.. :)[signature][hline]Icq =224455507 Mail = Xharloan Ba$arI AyrIntIlarda GizLidiR.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
zgrw Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 programlama mantığında compiler satır satır okur ve satır satır çalıştırır bu yüzden çalışması gerekeceğine inanıyorum[signature][hline]Lütfen Yerler Çöp Atmayın! İmza:Kat Temizlikçisi [Bu imza zgrw tarafından 11 December 2003 14:47 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Nookie Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 Doğru söylüyo adam Olması Lazım Bencede..[signature][hline]I did it all for the nookie, c'mon The nookie, c'mon So you can take that cookie And stick it up your yeah! Stick it up your yeah! Stick it up your yeah! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MumChamber Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 mevzu bahis animasyonu bilmiyorum ama alt alta koyarsanız animasyon bitmeden bir sonrakine başlar. yoksa başlamaz mı?[signature][hline]its supersonic Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 12, 2004 denemeden etmeden iddia etmeyin ya.. olmaz tabii ki.. bakın stuck sisteminden aldım bunu [ITEMDEF i_teleport_delay] // Create an object that just is an equipped timer. // src.newitem i_teleport_delay // src.act.equip // We must equip this on the char we want to effect. // src.act.timer 100 // if we want to change the time // NAME=Delay Teleport ID=i_handr_1 TYPE=T_EQ_SCRIPT WEIGHT=0 LAYER=layer_special ON=@Create ATTR=attr_invis|attr_decay MORE1=90 MOREP=a_helpdesk ON=@Equip TIMER=1 ON=@Timer // Take the effect we would like. if ( ) if ( ) cont.sysmessage )> more1=-1 TIMER=1 return 1 else cont.GOPLACE cont.flags=&~04 endif endif // normal timer fall through is to delete the item remove return 1 editlemek sana kalmış, bu her saniyede bi tagi kontrol eder 0 değilse devam eder. burdaki more1 değerini istediğin saniye kadar yap. timer'da anim xx yaptır anlaman lazım bu kadar yardımdan sonra :p p.s: smiley vardı onu düzelttim [Bu mesaj TaZmAnYaK tarafından 12 January 2004 20:23 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
patara Mesaj tarihi: Ocak 13, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2004 Tazmanyak olayın mantığını gösterdiğin için çok sağol.. [Bu mesaj patara tarafından 13 January 2004 11:20 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
patara Mesaj tarihi: Ocak 13, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2004 Ya ben nerede hata yapıyorum. ? MORE1=5 TIMER=1 ON=@Timer if ( ) if ( ) cont.anim 0B more1=-1 TIMER=1 return 1 else cont.newitem=i_katana cont.act.bounce endif endif remove return 1 cont.bounce'yi her tülü şekilde yazdım , src.cont.bounce cont.bounce src.act.bounce vs... Ama sürekli bounce'yi sphere ekranında hata olarak gösteriyor ve haliyle katana çantaya düşmüyor Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
patara Mesaj tarihi: Ocak 13, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 13, 2004 Ne alaka ama , cont.act.cont şeklinde yapınca item çantaya düştü. Belki lazım olur diyede yazayım dedim Saygılar Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar