-Joker- Mesaj tarihi: Ocak 7, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 7, 2004 Merhaba. Ben dungeonların içinin marklanmasını istemiyorum.Bunun için yeni bi script bulmammı gerekli yoksa daha değişik bir işlemmi yapmam gerekli.forumları vede script sitesine baktım fakat bu konu hakkında bişey bulamadım.yardımlarınızı bekliyorum. bide unutmadan sitede new bie binek scp si bulamadım elinde olan varsa bana göndermesi mümkünmü. teşekkür ederim[hline]icq:55676059 Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Todesengel Mesaj tarihi: Ocak 7, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 7, 2004 Newbie binek ? EtheraL gibi bi $ey mi istiyorsun[hline]icQ=135954330 Ema apLadan iyi Quote Ema apLadan iyi İmza Ema apladan iyi konu açma Sypro, 02 January 2004 23:30 tarihinde demiş ki: alayinizi operek uyandirayim Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Todesengel Mesaj tarihi: Ocak 7, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 7, 2004 EtheraL oLarak istersen Nebula'nın scriptini c/p yaptIm buyur // ---------------------------- // NEWITEMS.SCP - YENI ITEM TANIMLAMALARI // SON GUNCELLENME TARIHI: 17 Ocak 2001 // ---------------------------- VERSION=0.55 [itemdef i_v1_ticket] defname i_v1_ticket name 1st veteran award ticket weight 0 type t_script layer layer_special id i_deed On=@Create attr 04 color 066d On=@Click message 1st veteran award ticket message [.name>] return 1 On=@DClick if !( == ) src.sysmessage Bunu kullanabilmeniz icin uzerinizde olmali. else dialog d_veteran endif return 1 [dialog d_veteran] 0,40 nodispose resizepic 50 10 5120 495 360 resizepic 60 20 3000 475 340 resizepic 80 55 3000 435 290 htmlgump 82 30 200 20 0 0 0 button 485 27 4018 4019 1 0 0 htmlgump 90 60 420 180 1 0 0 text 90 180 560 2 htmlgump 90 200 420 60 3 0 0 htmlgump 133 270 200 20 4 0 0 htmlgump 133 290 200 20 5 0 0 htmlgump 133 310 200 20 6 0 0 button 110 270 2714 2715 1 0 1 button 110 290 2714 2715 1 0 2 button 110 310 2714 2715 1 0 3 [dialog d_veteran text] NEBULA VETERAN ODULLERI Tebrikler! / 60)> saat baglanma suresiyle, bir Nebula veteran'i olarak odul almaya hak kazanmissiniz. Asagidan odulunuzu secebilirsiniz. Fakat unutmayin ki, hesap basina bir odul alabilirsiniz. Bu karakterinizle odulunuzu aldiktan sonra baska karakterinizde bu menu cikmayacaktir, eger odulunuzu bu hesaptaki baska bir karakterinizle almak istiyorsaniz, bu menuyu simdi kapatip o karakterinizle giris yapiniz. Ethereal Binek Cantanizda [newbified] olarak duran calinmasi veya loot'lanmasi imkansiz bir binek. Cantanizdaki simgesine cift tikladiginizda altinizde transparan olarak belirecektir, indiginizde ise tekrar cantaniza duser. Ethereal Horse Ethereal Llama Ethereal Ostard [dialog d_veteran button] On=1 src.newitem i_ethereal_horse src.act.bounce src.sayua 045f,0,0,0 * veteran odulu kazanir * remove On=2 src.newitem i_ethereal_llama src.act.bounce src.sayua 045f,0,0,0 * veteran odulu kazanir * remove On=3 src.newitem i_ethereal_ostard src.act.bounce src.sayua 045f,0,0,0 * veteran odulu kazanir * remove [itemdef i_ethereal_ostard] name ethereal ostard id i_pet_ostard_forest type t_normal weight 0 On=@Create attr attr_newbie color 045f On=@DClick if !( == ) src.sysmessage Bu binegi kullanabilmeniz icin cantanizda olmali. elseif !( == c_man) && !( == c_woman) src.sysmessage Bu binege sadece insan seklindeyken binebilirsiniz. else if () src.dclick endif src.newitem i_et_ostard_eq src.act.more1 c_ethereal_mount src.act.more2 src.act.link src.act.cont src.act.color 07fff src.update remove endif return 1 [itemdef i_ethereal_llama] name ethereal llama id i_pet_llama type t_normal weight 0 On=@Create attr attr_newbie color 045f On=@DClick if !( == ) src.sysmessage Bu binegi kullanabilmeniz icin cantanizda olmali. elseif !( == c_man) && !( == c_woman) src.sysmessage Bu binege sadece insan seklindeyken binebilirsiniz. else if () src.dclick endif src.newitem i_et_llama_eq src.act.more1 c_ethereal_mount src.act.more2 src.act.link src.act.cont src.act.color 07fff src.update remove endif return 1 [itemdef i_ethereal_horse] name ethereal horse id i_pet_horse_brown_lt type t_normal weight 0 On=@Create attr attr_newbie color 045f On=@DClick if !( == ) src.sysmessage Bu binegi kullanabilmeniz icin cantanizda olmali. elseif !( == c_man_brnx) && !( == c_man) && !( == c_woman) src.sysmessage Bu binege sadece insan seklindeyken binebilirsiniz. else if () src.dclick endif src.newitem i_et_horse_eq src.act.more1 c_ethereal_mount src.act.more2 src.act.link src.act.cont src.act.color 07fff src.update remove endif return 1 [itemdef i_et_ostard_eq] name ethereal ostard id i_mt_ostard_desert type t_eq_horse layer 25 tdata3 c_ethereal_mount On=@UnEquip cont.newitem i_ethereal_ostard if !( > 250) || !( > ) cont.act.bounce else cont.act.cont cont.act.update cont.sysmessage Cantanizda asiri esya bulundugu icin ethereal bineginiz bankaniza yerlestirildi. endif return 1 [itemdef i_et_llama_eq] name ethereal llama id i_mt_llama type t_eq_horse layer 25 tdata3 c_ethereal_mount On=@UnEquip cont.newitem i_ethereal_llama if !( > 250) || !( > ) cont.act.bounce else cont.act.cont cont.act.update cont.sysmessage Cantanizda asiri es Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
-Joker- Mesaj tarihi: Ocak 7, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 7, 2004 Eyw Bu Tamam bide dungeonoların marklanmaması hususunda yardımcı olursan sevinirim[hline]icq:55676059 msg:[email protected] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
keyn Mesaj tarihi: Ocak 7, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 7, 2004 onu map.scp den ayarlıcaksın kordinatlari verilmis alanlar olcak mesela fire dungeon level 2 gibi onun altına On=@Enter dongusu altında istedigini yaptırabilirsin denemedim ama On=@Exit tende veridigin seyleri geri alabilirsin mesela mark yapmasın diye ayarladıgın event gibi :D ama bunlarin hicbirini denemedim kolay gelsin[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar