Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Runuo da player sayısını gorme >>


noface

Öne çıkan mesajlar

Oyunda kac kisi online ogrenmek icin ise
Loginstats.cs yi degistirmeniz gerekiyor
bunuda su sekilde degistirebilirsiniz



--------------------------------------------------------------------------------

m.SendMessage( "Merhaba, {0}! Su anda {1} kisi online.", // {0} = Giren kisinin nicki
args.Mobile.Name, // {1} = Oyunda olan kisi sayisi
userCount );


denmıs ama burada hata var ve nerede acaba[hline][b]-Arkadaşını tanımanın en iyi yolu ya onunla tatile çık ,yada Beraber bir oyun oyna demişler !!!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

using System;
using Server.Network;

namespace Server.Misc
{
public class LoginStats
{
public static void Initialize()
{
// Register our event handler
EventSink.Login += new LoginEventHandler( EventSink_Login );
}

private static void EventSink_Login( LoginEventArgs args )
{
int userCount = NetState.Instances.Count;
int itemCount = World.Items.Count;
int mobileCount = World.Mobiles.Count;
int spellCount = Spells.SpellRegistry.Count;

Mobile m = args.Mobile;

m.SendMessage( "Şu anda oyunda {0} kisi online", userCount );
userCount, userCount == 1 ? "" : "s",
itemCount, itemCount == 1 ? "" : "s",
mobileCount, mobileCount == 1 ? "" : "s" );
}
}
}

?????[hline][b]-Arkadaşını tanımanın en iyi yolu ya onunla tatile çık ,yada Beraber bir oyun oyna demişler !!!
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

m.SendMessage( "Şu anda oyunda {0} kisi online", userCount );
userCount, userCount == 1 ? "" : "s",
itemCount, itemCount == 1 ? "" : "s",
mobileCount, mobileCount == 1 ? "" : "s" );

şekilindeki satiri

m.SendMessage( "{0} Shardimiza hosgeldin. Su anda {1} kişi online.Iyi Oyunlar.",m.Name,userCount);

ile değiştir...

Runuo da dikkat edilecek en ama en önemli sey buyuk küçük harfine dikkat etmek

Name ile name ayrı değişkenlerdir....

Name name nAme naMe hepsi ayrı değişkenler olarak kullanilabilir.....[hline]Bluemark a.k.a Dozer
Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy

[Bu mesaj Dozer tarafından 05 January 2004 21:47 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

abi onun adı exploit deil bi kere :)

ayrıca yukardaki code'un orijinal hali..

m.SendMessage( "Welcome, {0}! There {1} currently {2} user{3} online, with {4} item{5} and {6} mobile{7} in the world.",
args.Mobile.Name,
userCount == 1 ? "is" : "are",
userCount, userCount == 1 ? "" : "s",
itemCount, itemCount == 1 ? "" : "s",
mobileCount, mobileCount == 1 ? "" : "s" );

orda userCount u stringe eşitlemio. {} arasındaki değişkene ?: deger veriyor..
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Olaya soyle bir açıklama getireyim. No face'in ilk kodu şu şekilde
m.SendMessage( "Şu anda oyunda {0} kisi online", userCount );
userCount, userCount == 1 ? "" : "s",
itemCount, itemCount == 1 ? "" : "s",
mobileCount, mobileCount == 1 ? "" : "s" );

bunu compile sırasında ( bekleniyor diye hata verir ve server durur ama

m.SendMessage( "Şu anda oyunda {0} kisi online", userCount ,
userCount, userCount == 1 ? "" : "s",
itemCount, itemCount == 1 ? "" : "s",
mobileCount, mobileCount == 1 ? "" : "s" );

şeklinde olsaydı server durmaz ve hata vermezdi. Kullanılmayan değişkenleri gözardı ederdi. Aynı satırı 2 farklı şekilde yazmak mumkun...

m.SendMessage( "{0} Shardimiza hosgeldin. Su anda {1} kişi online.Iyi Oyunlar.",m.Name,userCount);

ile

m.SendMessage( m.Name + " Shardimiza hosgeldin. Su anda " +userCount.ToString() + " kişi online.Iyi Oyunlar.");

ikiside aynı işi gorur. String dizi içindeki {} arasındaki numaralar dizi sonuna koyacağınız değişkenlerin sıra numarasıdır. Dize içinde kullanırsanız yazılır kullanmazsanız göz ardı edilir. Bellekte yer kaplamaz. Server derleme sırasında herhangi bir hata nedeniyle durursa bu kullanmadığınız değişkenlerde hata listesinde yer alır.
...scriptinde Line ... column... userCount değişkeni tanımlanmış ama kullanılmamış diye bir hata kodu üretir.
başkaca bir sakıncası yoktur. Yani başka bir hata sırasında listenizde bir suru hata gorursunuz ve gerçek hatayı bulmak için debelenirsiniz. En iyisi kullanılmayan değişkenler tanımlamamak...

İyi oyunlar[hline]Bluemark a.k.a Dozer
Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy

[Bu mesaj Dozer tarafından 07 January 2004 01:05 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...