noface Mesaj tarihi: Ocak 5, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 5, 2004 Oyunda kac kisi online ogrenmek icin ise Loginstats.cs yi degistirmeniz gerekiyor bunuda su sekilde degistirebilirsiniz -------------------------------------------------------------------------------- m.SendMessage( "Merhaba, {0}! Su anda {1} kisi online.", // {0} = Giren kisinin nicki args.Mobile.Name, // {1} = Oyunda olan kisi sayisi userCount ); denmıs ama burada hata var ve nerede acaba[hline][b]-Arkadaşını tanımanın en iyi yolu ya onunla tatile çık ,yada Beraber bir oyun oyna demişler !!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
noface Mesaj tarihi: Ocak 5, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 5, 2004 using System; using Server.Network; namespace Server.Misc { public class LoginStats { public static void Initialize() { // Register our event handler EventSink.Login += new LoginEventHandler( EventSink_Login ); } private static void EventSink_Login( LoginEventArgs args ) { int userCount = NetState.Instances.Count; int itemCount = World.Items.Count; int mobileCount = World.Mobiles.Count; int spellCount = Spells.SpellRegistry.Count; Mobile m = args.Mobile; m.SendMessage( "Şu anda oyunda {0} kisi online", userCount ); userCount, userCount == 1 ? "" : "s", itemCount, itemCount == 1 ? "" : "s", mobileCount, mobileCount == 1 ? "" : "s" ); } } } ?????[hline][b]-Arkadaşını tanımanın en iyi yolu ya onunla tatile çık ,yada Beraber bir oyun oyna demişler !!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Ocak 5, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 5, 2004 o tutorial bosuna hazırlanmadı demi? yanlıs olsa bugune kadar gören olurdu. ordaki gibi yapsana sen.. calısıyor ben denedim hepsini.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dozer Mesaj tarihi: Ocak 5, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 5, 2004 m.SendMessage( "Şu anda oyunda {0} kisi online", userCount ); userCount, userCount == 1 ? "" : "s", itemCount, itemCount == 1 ? "" : "s", mobileCount, mobileCount == 1 ? "" : "s" ); şekilindeki satiri m.SendMessage( "{0} Shardimiza hosgeldin. Su anda {1} kişi online.Iyi Oyunlar.",m.Name,userCount); ile değiştir... Runuo da dikkat edilecek en ama en önemli sey buyuk küçük harfine dikkat etmek Name ile name ayrı değişkenlerdir.... Name name nAme naMe hepsi ayrı değişkenler olarak kullanilabilir.....[hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy [Bu mesaj Dozer tarafından 05 January 2004 21:47 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
noface Mesaj tarihi: Ocak 5, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 5, 2004 Ok tamamdır[hline][b]-Arkadaşını tanımanın en iyi yolu ya onunla tatile çık ,yada Beraber bir oyun oyna demişler !!! Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Ocak 6, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 6, 2004 exploit ne alaka :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Ocak 6, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 6, 2004 coder görmüş.. (ya da duymuş biryerden işte.. lol) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Ocak 6, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 6, 2004 abi onun adı exploit deil bi kere :) ayrıca yukardaki code'un orijinal hali.. m.SendMessage( "Welcome, {0}! There {1} currently {2} user{3} online, with {4} item{5} and {6} mobile{7} in the world.", args.Mobile.Name, userCount == 1 ? "is" : "are", userCount, userCount == 1 ? "" : "s", itemCount, itemCount == 1 ? "" : "s", mobileCount, mobileCount == 1 ? "" : "s" ); orda userCount u stringe eşitlemio. {} arasındaki değişkene ?: deger veriyor.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Ocak 6, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 6, 2004 abi ram de falan yer ayırmayı bırak o code senin dedigin gibi compile dahi etmez. o yüzden runtime error da vermez :) Dozerın yazdıgı code calısır ama.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ceday Mesaj tarihi: Ocak 6, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 6, 2004 abi syntax error onlar, exploit deil :) ram le de alakaları yok, ram de oluşan hatalar runtime'da olusur. o code compile dahi etmeyeceginden run da etmez :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Dozer Mesaj tarihi: Ocak 6, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 6, 2004 Olaya soyle bir açıklama getireyim. No face'in ilk kodu şu şekilde m.SendMessage( "Şu anda oyunda {0} kisi online", userCount ); userCount, userCount == 1 ? "" : "s", itemCount, itemCount == 1 ? "" : "s", mobileCount, mobileCount == 1 ? "" : "s" ); bunu compile sırasında ( bekleniyor diye hata verir ve server durur ama m.SendMessage( "Şu anda oyunda {0} kisi online", userCount , userCount, userCount == 1 ? "" : "s", itemCount, itemCount == 1 ? "" : "s", mobileCount, mobileCount == 1 ? "" : "s" ); şeklinde olsaydı server durmaz ve hata vermezdi. Kullanılmayan değişkenleri gözardı ederdi. Aynı satırı 2 farklı şekilde yazmak mumkun... m.SendMessage( "{0} Shardimiza hosgeldin. Su anda {1} kişi online.Iyi Oyunlar.",m.Name,userCount); ile m.SendMessage( m.Name + " Shardimiza hosgeldin. Su anda " +userCount.ToString() + " kişi online.Iyi Oyunlar."); ikiside aynı işi gorur. String dizi içindeki {} arasındaki numaralar dizi sonuna koyacağınız değişkenlerin sıra numarasıdır. Dize içinde kullanırsanız yazılır kullanmazsanız göz ardı edilir. Bellekte yer kaplamaz. Server derleme sırasında herhangi bir hata nedeniyle durursa bu kullanmadığınız değişkenlerde hata listesinde yer alır. ...scriptinde Line ... column... userCount değişkeni tanımlanmış ama kullanılmamış diye bir hata kodu üretir. başkaca bir sakıncası yoktur. Yani başka bir hata sırasında listenizde bir suru hata gorursunuz ve gerçek hatayı bulmak için debelenirsiniz. En iyisi kullanılmayan değişkenler tanımlamamak... İyi oyunlar[hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy [Bu mesaj Dozer tarafından 07 January 2004 01:05 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar