Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Bleeding Script Yardım


mastermage

Öne çıkan mesajlar

:D tabi olm
al sana bleeding yazdim

[events e_bleed]
On=@Hit
if (&statf_stone) || ()
return 0
elseif ( == i_katana) || == i_kryss) || == i_spear_short) && ( >= 90.0) || ( >= 90.0)
if (rand(100) <= / 40)>) && !()
if (=1)
events -e_bleed
src.damage {24 36}
src.skill fail
var.act
src.newitem i_bleeding
src.act.equip
src.events e_bleeds
src.act
src.sayua 100,0,0,0 * yarasi acilir *
return 1
endif
endif
endif

[itemdef i_bleeding]
name=bleeding
id=i_gold
type=t_eq_script
weight=0
layer=layer_special

on=@create
ATTR=attr_invis|attr_decay
MORE1={4 6}
more2={4 5}

On=@Equip
src.hits=+(-6)>
src.events +e_bleeds
timer 6

On=@UnEquip
cont.events -e_bleeds

On=@Timer
attr attr_decay
if ()
more1=-1
cont.sysmessage Kan kaybediyorsunuz!!
cont.sayua 44 6 6 6 * kan kaybeder *
cont.anim 12
cont.hits=+(-*>)>
cont.action=-1
timer 5
return 1
else
cont.sysmessage Yaraniz iyilesti..
remove
return 1
endif

[events e_bleeds]
On=@Death
findid.i_bleeding.remove

(smileylere ölüm!)

[Bu mesaj TaZmAnYaK tarafından 31 December 2003 21:54 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Al benden de bi guzellik;

[Events e_sw]
ON=@Hit
IF ( >= 98.0) && !() && !()

IF (==t_weapon_sword)
IF (rand(4)==1)
IF ()
return 1
endif

var.oldact
src.newitem i_kanci
src.act.equip
src.act
sysmessage uzerinde derin bir yaraya sebep oldunuz.
endif
endif
elseif ( < 98.0)
events -e_sw
endif

[Itemdef i_kanci]
Name Kanci
ID i_handr_1
Type t_eq_Script

ON=@Create
attr attr_decay

ON=@equip
src.sysmessage Kan kaybetmeye ba$ladiniz.
src.damage {3 5}
Timer {3 6}
more1 {1 4}
src.events +e_kan

If ( <= 0)
src.hits 0
src.say * Kan kaybindan olur *
src.events -e_kan
remove
endif

ON=@Timer
If ( > 0)}
cont.damage

IF ( >= 1)
cont.say * Kan kaybeder *

var.oldact
cont.newitem {i_blood_pool_large i_blood_smear}
cont.act.p =
cont.act.timer ={5 15}
cont.act.attr = attr_decay
cont.act
elseif (&statf_dead)
cont.events -e_kan
remove
else
cont.hits 0
cont.say * Kan kaybindan olur *
cont.events -e_kan
remove
endif

more1 ( - 1)
timer {5 9}
else
cont.sysmessage Kan kaybi durur.
cont.events -e_kan
remove
endif
attr attr_decay
return 1

[Events e_kan]
ON=@Skillstart
If (rand(10)==1)
skill fail
flags |statf_war
endif

ON=@login
IF
findid.i_kanci.timer 1
else
events -e_kan
endif

[Function kan]

IF ()
return 1
endif

var.oldact
newitem i_kanci
act.equip
act

yalniz healing'e bunu uyarlaman lazım.[hline]Icq : 162015742
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

BEnce bu eventleri herbir weapona eklettirirsek daha iyi olur.Biraz uzun olur ancak sphere yönetceksen,katlanacaksın.Hemde zaman geçer bu aradada sphere bilgin artar bence hepsine dağıtmayı dene...[hline]Ne olursa olsun kazanan hep iyiler ve RP olsun...
_________________
Mytheron UO Shard I www.thelastmage.com
_-_-_-_-_-_-_-_-_-I
Saygılarımla...


http://www.kingsofchaos.com/page.php?id=162872
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...