Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

Bir de şu konularda yardımcı olursanız sevinirim...


mami

Öne çıkan mesajlar

Selam yine;
refresh potion içmeye çalıştığım zaman bazen içiyor bazen içmiyor ve magicresistance scriptindeki sysmessage söylüyor.Sebebi ne olabilir?
[ITEMDEF i_potion_Refresh]
NAME=refresh potion
ID=i_bottle_RED
TYPE=T_POTION
TDATA1=i_bottle_empty
RESOURCES=i_reag_black_pearl, i_bottle_EMPTY
SKILLMAKE=ALCHEMY 0

ON=@Create
MORE1=s_Refresh
MORE2=30.0

//ON=@DCLICK
//SRC.FINDLAYER(2).UNEQUIP



[ITEMDEF i_potion_RefreshTotal]
ID=i_bottle_RED
NAME=total refresh potion
TYPE=T_POTION
TDATA1=i_bottle_empty
RESOURCES=i_reag_black_pearl 5, i_bottle_EMPTY
SKILLMAKE=ALCHEMY 25.1

ON=@Create
MORE1=s_Refresh
MORE2=60.0

Magicresist scripti de şu:
[EVENTS e_magicres]

ON=@SpellEffect
IF == 4
RETURN 0
ELSEIF == 6
RETURN 0
ELSEIF == 7
RETURN 0
ELSEIF == 9
RETURN 0
ELSEIF == 10
RETURN 0
ELSEIF == 11
RETURN 0
ELSEIF == 15
RETURN 0
ELSEIF == 16
RETURN 0
ELSEIF == 17
RETURN 0
ELSEIF == 22
RETURN 0
ELSEIF == 25
RETURN 0
ELSEIF == 26
RETURN 0
ELSEIF == 29
RETURN 0
ELSEIF == 34
RETURN 0
ELSEIF == 35
RETURN 0
ELSEIF == 36
RETURN 0
ELSEIF == 41
RETURN 0
ELSEIF == 44
RETURN 0
ELSEIF == 48
RETURN 0
ELSEIF == 52
RETURN 0
ELSEIF == 54
RETURN 0
ELSEIF == 56
RETURN 0
ELSEIF == 59
RETURN 0
ELSEIF == 67
RETURN 0
ELSEIF == 68
RETURN 0
ELSEIF !(RAND(9)) && (>=100.0)
sayua 020,0,0,0 Magicresistance bosuna mi kastik!
CheckSkillMagicResistance
RETURN 1
ELSEIF !(RAND(10)) && (>=90.0)
sayua 020,0,0,0 Magicresistance bosuna mi kastik!
CheckSkillMagicResistance
RETURN 1
ELSEIF !(RAND(11)) && (>=80.0)
sayua 020,0,0,0 Magicresistance bosuna mi kastik!
CheckSkillMagicResistance
RETURN 1
ELSEIF !(RAND(12)) && (>=70.0)
sayua 020,0,0,0 Magicresistance bosuna mi kastik!
CheckSkillMagicResistance
RETURN 1
ELSEIF !(RAND(13)) && (>=60.0)
sayua 020,0,0,0 Magicresistance bosuna mi kastik!
CheckSkillMagicResistance
RETURN 1
ELSEIF !(RAND(14)) && (>=50.0)
sayua 020,0,0,0 Magicresistance bosuna mi kastik!
CheckSkillMagicResistance
RETURN 1
ELSEIF !(RAND(15)) && (>=40.0)
sayua 020,0,0,0 Magicresistance bosuna mi kastik!
CheckSkillMagicResistance
RETURN 1
ELSEIF !(RAND(16)) && (>=30.0)
sayua 020,0,0,0 Magicresistance bosuna mi kastik!
CheckSkillMagicResistance
RETURN 1
ELSEIF !(RAND(17)) && (>=20.0)
sayua 020,0,0,0 Magicresistance bosuna mi kastik!
CheckSkillMagicResistance
RETURN 1
ELSEIF !(RAND(18)) && (>=10.0)
sayua 020,0,0,0 Magicresistance bosuna mi kastik!
CheckSkillMagicResistance
RETURN 1
ELSE
RETURN 0
ENDIF

[EOF]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Coder,
if (strmach('',''))
return 0
endif
bunu yazdıktan sonra magic scriptindeki saymessage dememeye başladı ve her zaman içiyor sorun yok gibi.Ancak şu sorun var;totalfreshi hiç içmiyor ve normal freshde de 70 civarı stam veriyor.Ben totalin 60 normalin 30 vermesini istiyorum.Bu konularda da yardımcı olabilirsen sevinirim.
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Yok olmuyor yine ve magicresistance olayına yine girdi.Senin söylediğin şu ikinci olayı bir deneyeyim ama eventsi nereye koyacağım onu belirtmemişsin.Ayrıca normalin ve totalrefreshin morex leri aynı S_Refresh;dolayısıyla bunları birbirinden ayırıp farklı değerler nasıl veririm?Basedid ile yapmaya çalıştım total içiliyor şişe boşalıyor ama stamina vermiyor.Normali ise 70 kusur veriyor ortalama olarak.Yani öncelikle şu sysmessage olayını yapmak için senin söylediğin eventi nereye yazacağımı bilmeliyim,refreshlerin değerlerini belirlemek ise ayrı bir ihtisas konusu olacak sanırım.Bunun üzerine master yapacağım.:)
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...