mami Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Selam yine; refresh potion içmeye çalıştığım zaman bazen içiyor bazen içmiyor ve magicresistance scriptindeki sysmessage söylüyor.Sebebi ne olabilir? [ITEMDEF i_potion_Refresh] NAME=refresh potion ID=i_bottle_RED TYPE=T_POTION TDATA1=i_bottle_empty RESOURCES=i_reag_black_pearl, i_bottle_EMPTY SKILLMAKE=ALCHEMY 0 ON=@Create MORE1=s_Refresh MORE2=30.0 //ON=@DCLICK //SRC.FINDLAYER(2).UNEQUIP [ITEMDEF i_potion_RefreshTotal] ID=i_bottle_RED NAME=total refresh potion TYPE=T_POTION TDATA1=i_bottle_empty RESOURCES=i_reag_black_pearl 5, i_bottle_EMPTY SKILLMAKE=ALCHEMY 25.1 ON=@Create MORE1=s_Refresh MORE2=60.0 Magicresist scripti de şu: [EVENTS e_magicres] ON=@SpellEffect IF == 4 RETURN 0 ELSEIF == 6 RETURN 0 ELSEIF == 7 RETURN 0 ELSEIF == 9 RETURN 0 ELSEIF == 10 RETURN 0 ELSEIF == 11 RETURN 0 ELSEIF == 15 RETURN 0 ELSEIF == 16 RETURN 0 ELSEIF == 17 RETURN 0 ELSEIF == 22 RETURN 0 ELSEIF == 25 RETURN 0 ELSEIF == 26 RETURN 0 ELSEIF == 29 RETURN 0 ELSEIF == 34 RETURN 0 ELSEIF == 35 RETURN 0 ELSEIF == 36 RETURN 0 ELSEIF == 41 RETURN 0 ELSEIF == 44 RETURN 0 ELSEIF == 48 RETURN 0 ELSEIF == 52 RETURN 0 ELSEIF == 54 RETURN 0 ELSEIF == 56 RETURN 0 ELSEIF == 59 RETURN 0 ELSEIF == 67 RETURN 0 ELSEIF == 68 RETURN 0 ELSEIF !(RAND(9)) && (>=100.0) sayua 020,0,0,0 Magicresistance bosuna mi kastik! CheckSkillMagicResistance RETURN 1 ELSEIF !(RAND(10)) && (>=90.0) sayua 020,0,0,0 Magicresistance bosuna mi kastik! CheckSkillMagicResistance RETURN 1 ELSEIF !(RAND(11)) && (>=80.0) sayua 020,0,0,0 Magicresistance bosuna mi kastik! CheckSkillMagicResistance RETURN 1 ELSEIF !(RAND(12)) && (>=70.0) sayua 020,0,0,0 Magicresistance bosuna mi kastik! CheckSkillMagicResistance RETURN 1 ELSEIF !(RAND(13)) && (>=60.0) sayua 020,0,0,0 Magicresistance bosuna mi kastik! CheckSkillMagicResistance RETURN 1 ELSEIF !(RAND(14)) && (>=50.0) sayua 020,0,0,0 Magicresistance bosuna mi kastik! CheckSkillMagicResistance RETURN 1 ELSEIF !(RAND(15)) && (>=40.0) sayua 020,0,0,0 Magicresistance bosuna mi kastik! CheckSkillMagicResistance RETURN 1 ELSEIF !(RAND(16)) && (>=30.0) sayua 020,0,0,0 Magicresistance bosuna mi kastik! CheckSkillMagicResistance RETURN 1 ELSEIF !(RAND(17)) && (>=20.0) sayua 020,0,0,0 Magicresistance bosuna mi kastik! CheckSkillMagicResistance RETURN 1 ELSEIF !(RAND(18)) && (>=10.0) sayua 020,0,0,0 Magicresistance bosuna mi kastik! CheckSkillMagicResistance RETURN 1 ELSE RETURN 0 ENDIF [EOF] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mami Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Coder, if (strmach('','')) return 0 endif bunu yazdıktan sonra magic scriptindeki saymessage dememeye başladı ve her zaman içiyor sorun yok gibi.Ancak şu sorun var;totalfreshi hiç içmiyor ve normal freshde de 70 civarı stam veriyor.Ben totalin 60 normalin 30 vermesini istiyorum.Bu konularda da yardımcı olabilirsen sevinirim. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mami Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Tamam totalfreshi içti ancak normali ve totali kafalarına göre stam veriyor..... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mami Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Yok olmuyor yine ve magicresistance olayına yine girdi.Senin söylediğin şu ikinci olayı bir deneyeyim ama eventsi nereye koyacağım onu belirtmemişsin.Ayrıca normalin ve totalrefreshin morex leri aynı S_Refresh;dolayısıyla bunları birbirinden ayırıp farklı değerler nasıl veririm?Basedid ile yapmaya çalıştım total içiliyor şişe boşalıyor ama stamina vermiyor.Normali ise 70 kusur veriyor ortalama olarak.Yani öncelikle şu sysmessage olayını yapmak için senin söylediğin eventi nereye yazacağımı bilmeliyim,refreshlerin değerlerini belirlemek ise ayrı bir ihtisas konusu olacak sanırım.Bunun üzerine master yapacağım.:) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar