Sorj Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Arkadaşlar mesela bir item stonedan bişey aldı tekrar almamasını ve olundükten sonra almasını nası sağlarım?[hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu
Kerhuzad Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 çok engin olmayan newbie scp bilgilerime dayanarak sana stuck sistemi gibi bir yola başvurmanı öneririm eğer yapabilirsen*
Dozer Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 1-once item stonedan alışveriş yapıldıgında playera bir tag ekliyoruz. bunu item stone gumpundaki tum vazgec haricindeki alışveriş butonlarına koyman lazım src.tag.alver=1 2- item stone'un dclick triggerinde bu tagı kontrol ettiriyoruz.. on=@dclick if (=1) SRC.SYSMESSAGE Daha once alisveris yapmissiniz! else dialog alver//buraya item stone için kullandıgın gump'u ekle end if 3- sonra bir event olustur [event e_alisveris] on=@death tag.alver=0 4- son olarak bu eventi spheretables içinde kullanıcıya ekle. spheretablesin en altında bir yerlerde on=@login olucak onun hemen altına src.events +e_alisveris bu kadar...[hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin | Developer | Old Man | Good Guy
taz Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 öncelikle baslıkta sorununu belirtirsen daha iyi olur. cevaba gelince tasa tıkladıgında (on=@dclick) bir tag check ettir. eger 1 ise aldırma, 0 ise aldır ve tagi 1 yap; ölünce tagi 0la. (on=@death)
keyn Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 [itemdef i_stone_weapon] defname=i_stone_weapon name=Weapon stone id=i_gravestone_17 type=t_eq_script On=@Dclick if () src.sysmessage Bunu kullanmisiniz. return 1 else src.newitem i_katana src.act.bounce src.events=+e_stone return 1 endif [events e_stone] On=@Death src.events=-e_stone[hline]
Sorj Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ocak 1, 2004 saolun cevaplar icin[hline]morning morning where are you going? Sabah sabah nereye gidiyorsun? Frp-tr.net Aysikyu
Öne çıkan mesajlar