berkinyum Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 elinde memory kullanan sistem scpsi bulunan arkadaşım varmı? (paradarbe hariç) ayrıca dismount scpsi olanlara bir soru, nightmare üstündeki biri dismount olunca indiği at nasıl gene nightmare oluyor? her atta bi kontrolermı var yoksa başka birşeymi. göndermek istediğiniz paylaşmak istediğiniz scpleri [email protected] a e-mail atınız. şimdiden teşekkür ediyorum. ayrıca bende sorunları olan arkdaşlara elimden geleni yaparım. her türlü bilgi için mail atmanız yeterlidir.
Dozer Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 [CHARDEF 01039] DEFNAME=c_m_nightmare NAME=Nightmare ID=c_horse_brown_dk SOUND=snd_ANIMALS_HORSE1 ICON=i_pet_horse_brown_dk //TEVENTS=e_exp5 // level sistemi kullananlar için DAM=9,29 ARMOR=30 RESOURCES=25 i_ribs_raw,10 i_hide //ALIGNMENT=EVIL CAN=MT_WALK FOODTYPE=5 t_meat_raw SHELTER=r_caves,r_dungeon DESIRES=i_gold AVERSIONS=r_civilization,r_water ON=@Create COLOR=colors_black STR={995 1020} DEX={86 105} INT={385 425} PARRYING={55.0 95.0} MAGICRESISTANCE={99.0 100.0} TACTICS={98.0 100.0} WRESTLING={90.0 93.0} TAMING=100.0 NPC=brain_monster FAME={100 2000} KARMA={-5000 -5999} ON=@NPCRestock ITEM=loot_NIGHTMARE CATEGORY=Dozer_Monsters SUBSECTION=Hayvanserisi DESCRIPTION=Nightmare BU scriptte senin dediğin gibi herhangi bir trig yok. Nightmare nightmare doğar nightmare ölür. Bozmayın hayvanı...[hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin || Developer || Old Man || Good Guy [Bu mesaj Dozer tarafından 31 December 2003 17:27 tarihinde değiştirilmiştir]
Dozer Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 [Bu mesaj Dozer tarafından 31 December 2003 17:26 tarihinde değiştirilmiştir]
Öne çıkan mesajlar