casher Mesaj tarihi: Aralık 30, 2003 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2003 Yıgılıo ust uste yanı kes kes baya bırıkıor hemde sphere.ini de npc lerın olunce cesetlerının kaybolma suresını 1 yaptım ama hala ole acaba dıorum su real saat oyunda nekdr zmana denk gelıor yerıne 60 deılde 10-20 yazsam yanı acaba ordan mı kaynaklanıor kı ?
Exorcize Mesaj tarihi: Aralık 30, 2003 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2003 oyundaki zaman kavrami ile alakalı degil sen bence sphere.ini yi tekara kontrol et...
casher Mesaj tarihi: Aralık 30, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 30, 2003 vallaha yok dogur yanı Scrıpt sayfamızdan Kurulmda O acıklamalarda cesetlerın kaybolma surelerının ayarlandıgı dızını buluorum onu 1 yapıorum save yapıps ervera reset atıorum ı ıh yaratık tam sıtedıgım surelerde yenılenıor ancak cesedı cok sonra kayboluor
Exorcize Mesaj tarihi: Aralık 30, 2003 Mesaj tarihi: Aralık 30, 2003 su an makinede sphere.ini yok gosteremicem ama sureyi iki tarafa yazdıgına eminmisin...
casher Mesaj tarihi: Aralık 30, 2003 Konuyu açan Mesaj tarihi: Aralık 30, 2003 İki taraf mı? ben sadece shere ini de yapıorumb aska bi taraf daha mı var
Dozer Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 Mesaj tarihi: Aralık 31, 2003 // CORPSENPCDECAY=x // Time in minutes it takes for an NPC's corpse to decay CORPSENPCDECAY=5 // CORPSEPLAYERDECAY=x // Time in minutes it takes for a player's corpse to decay CORPSEPLAYERDECAY=10 // DECAYTIMER=x // Time in minutes for items to decay DECAYTIMER=10 Burdaki rakamlar reel timedir. Yani olen playerin cesedi gercek zamanda 10 dakikada NPC cesedi 5 dakikada yok olur. Sphere .ini icinde bu degerleri bulup istedigin gibi ayarlayabilirsin.[hline]Bluemark a.k.a Dozer Dragon' s Tail Shard Admin || Developer || Old Man || Good Guy
Öne çıkan mesajlar