unity100 Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 said: unity100, 23 December 2003 17:38 tarihinde demiş ki: said: DA2019, 23 December 2003 17:14 tarihinde demiş ki: Alamıyorum diyosun ama yılbaşı hediyen holoyu alınca da dört köşe oluyosun ne iş?? son 2 aydir star warsa en yakin olay o holo[hline].~:&:* Let the sunshine in *:&:~. horas bile oyuna girmeden mevzuya hakim oldu. giren ne yapsin.[hline].~:&:* Let the sunshine in *:&:~. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
codmaster Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Zaten verirsen SW yi SOE nin eline olacağı buydu yani..Lucas büyük hata yaptı.Kendi yapıp,kendi serverlarını kurup pazarlasaydı,hiç olmazsa kendi online artistlerini kullanıp Darth Vader,Palpatine,Luke gibi karakterleri buglu birer npc olarak değil yaşayan kişiler olarak görebilirdik ama malesef SOE için herşey para.. Middle Earth Online,WoW gibi yeni çıkacak oyunların forumlarına da bakarsanız,tüm mmolarda olduğu gibi herkes 3 e bölünmüş Carebearlar,PvPciler,RPciler.Kimse tamam ortada buluşalım demiyor.Carebearlar pvp sux diye bağrışıyor,pvpciler carebearlara laf sokuyor,RPciler de RP olmazsa ben yokum diyor.Eh hal böyle olunca oyunu üretirken,rp öğesi koyalım,pvp öğesi koyalım,carebearlar mutlu olsun bol bol crafting yapıp paraya para demesinler diyorlar,sonuçta ortaya feci buglu,saçma sapan oyunlar çıkıyor.Ki bu olay UO un başarısının sırrı,kimse Origin e çıkıp pvp olmasın bilmemne demedi.Adamlar kendi mantıkları dahilinde gerçeğe mümkün olduğunca yakın bir oyun yaptılar.Ayrıca Originin bu projeden pek beklentisi olduğuna da inanmıyorum,çünkü ilk kez deneniyordu böyle bir tür.Neyse uzun lafın kısası,sorun bir oyun yapılıyorkenki testerların,oynayan oyuncuların uzlaşamayıp yapımcılara hatalı bilgiler vermesidir.Bunun örneği de swgde var,CH mesleği,ki bence bu meslek tamamen çıkarılmalıydı oyundan.Onun yerine vehicle engineer filan olmalıydı. Tabi dediğim gibi SOE nin de paraya oyundan daha çok önem vermesi de SOE nin suçu.[hline]Eaglef Ifock of Eclipse,TR (Retired) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
unity100 Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 said: hilikus, 23 December 2003 17:51 tarihinde demiş ki: son2 aydir? en yakin olay? yapma lutfen[hline]*curiosity res-kills* ...mono evet son 2 aydir. bir tane olay soyle bana ne kadar starwarssi diyebilcegim son iki aydir.[hline].~:&:* Let the sunshine in *:&:~. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mono Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 e pardonda oyunu oynamadan bu threadi okuyan buyuk kesim horace beyle ayni yorumu yapacaktir ki? hehe kontrol grubu olarak horace i gostermek gereksiz bence...ama merak ettigim nasil olsa daha iyi olurdu unit? yani starwars beklentin nedir lucas arts amcadan bu oyun icin? 300bin kisi faktorunu de unutmayalim[hline]*curiosity res-kills* ...mono Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mono Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 darth vader in tez zamanda görülen ilk jedinin kellesi vurula emrini vermesi 2 ay olmadi sanirim? yada oyuncularin player citylerle imperial guclerini uzak gezegenlere yaymasi ve orada guclu savunma hatlari kurmasi? act lerden bahsetmedim bile.. herkese gökten holo dusmesini nasil swg ye bagladik ki?[hline]*curiosity res-kills* ...mono Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
codmaster Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Unity yazarken ben de yazayım beklentimi :) Ben ilk baştan beri BH olmak istiyordum ancak,BH görevlerini şöyle bekliyordum: Önce görevini böyle karanlık bir köşedeki,paslı terminalden alırsın,görev mesela bir rebel generali öldürmek.. (npc general olursa..) Koordinatlara uzay gemisiyle gizlice yaklaşırsın,etrafta bir çok asker vardır,stealth generator u çalıştırıp yavaş yavaş base e doğru yaklaşmaya başlarsın,o sırada içeriden dışarıya bir çok asker girip çıkmaktadır.Tam kapı aralıkken yavaşça içeri süzülürsün.Steath generator bittiğinden kendini hemen bir odaya atarsın.Şansa o odada bir temizlikçi vardır,ağzını bile açamadan blasterla öldürürsün.Sesi bir kaç kişi duymuştur,o yüzden hızla havalandırmaya tırmanıp dikkatlice generalin odasına ulaşırsın,içeriye yavaşça bir termal detonator bırakıp hemen geriye kaçarsın.Daha sonra herkes seni ararken power generatoru havaya uçurup,açtığı delikten hemen speederına binip gemine doğru zaferle ilerlersin :) (pc ise..) O bölgedeki imparatorluk baseine gidip,komutanla bir görüşme yaparsın ve zaten generalin ölümü,imparatorluğun o bölgeyi ele geçirmesi demek olduğundan yardım etmeyi kabul eder.Savaş olurken,kargaşadan yararlanıp command centera sızarsın ve etrafta tek bir canlı bırakmadan dumanlar tüten kapıdan dışarı çıkarsın. Bunu sağlayabilecek bir oyuna ben SWG derim işte :)[hline]Eaglef Ifock of Eclipse,TR (Retired) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 said: hilikus, 23 December 2003 17:59 tarihinde demiş ki: herkese gökten holo dusmesini nasil swg ye bagladik ki?[hline]*curiosity res-kills* ...mono Aynen...[hline]Devvo Ki'yyst Master Sharpshooter Teras Kasi Novice Ex-Master Creature Handler Ex-Master Ranger (R.I.P.), Eclipse Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 said: codmaster, 23 December 2003 18:10 tarihinde demiş ki: Unity yazarken ben de yazayım beklentimi :) Ben ilk baştan beri BH olmak istiyordum ancak,BH görevlerini şöyle bekliyordum: Önce görevini böyle karanlık bir köşedeki,paslı terminalden alırsın,görev mesela bir rebel generali öldürmek.. (npc general olursa..) Koordinatlara uzay gemisiyle gizlice yaklaşırsın,etrafta bir çok asker vardır,stealth generator u çalıştırıp yavaş yavaş base e doğru yaklaşmaya başlarsın,o sırada içeriden dışarıya bir çok asker girip çıkmaktadır.Tam kapı aralıkken yavaşça içeri süzülürsün.Steath generator bittiğinden kendini hemen bir odaya atarsın.Şansa o odada bir temizlikçi vardır,ağzını bile açamadan blasterla öldürürsün.Sesi bir kaç kişi duymuştur,o yüzden hızla havalandırmaya tırmanıp dikkatlice generalin odasına ulaşırsın,içeriye yavaşça bir termal detonator bırakıp hemen geriye kaçarsın.Daha sonra herkes seni ararken power generatoru havaya uçurup,açtığı delikten hemen speederına binip gemine doğru zaferle ilerlersin :) (pc ise..) O bölgedeki imparatorluk baseine gidip,komutanla bir görüşme yaparsın ve zaten generalin ölümü,imparatorluğun o bölgeyi ele geçirmesi demek olduğundan yardım etmeyi kabul eder.Savaş olurken,kargaşadan yararlanıp command centera sızarsın ve etrafta tek bir canlı bırakmadan dumanlar tüten kapıdan dışarı çıkarsın. Bunu sağlayabilecek bir oyuna ben SWG derim işte :)[hline]Eaglef Ifock of Eclipse,TR (Retired) Senin bu dediklerin assassin olmuş be abi :lol: Kelle avcısı olarak zannetmiyorum ki böyle sneak falan görevleri yapasın. Kelle avcısı dediğin vahşi batıdaki ödül avcısı hesabı, başına ödül konan kanunsuzları öldürüp ya da hapsedip ödülü almak...[hline]Devvo Ki'yyst Master Sharpshooter Teras Kasi Novice Ex-Master Creature Handler Ex-Master Ranger (R.I.P.), Eclipse Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
codmaster Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Zaten Bounty Hunter bi çeşit assasin..Gerçi her eline silah alan BH olabiliyor SW evreninde ama benim dediğim profession olarak BH.[hline]Eaglef Ifock of Eclipse,TR (Retired) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
unity100 Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 galaktik cumhuriyet yikildi, imparatorluk cikti. gcw var. imparatorluk oyle bir noktadan yayilan bir oge degil, gcwyi devraldi bircok yerde. dolayisiyla galaksinin cok az kismi gcw den uzak kalabilir, ki uzak kalsalar dahi bu yine de neutral bir taraf secicilik olur. bu realizm acisindan. yani dusunun, abd ic savasi var, ben burda lay lay lom ben neutralim denebilmis mi ? - yemezler. ya onlardansindir ya bizdensindir denir. neutral monster misyonlari bu kadar xp ve para vermemeli. nedir monster ? neticede monsterdir. zekasi sinirlidir. ISTEDIGIN kadar zeki olsun insan eninde sonunda zekasiyla galip gelir. tuzak kurar, vurur kacar vesaire. eger monster insani alt edicek kadar zeki ise, o zaman monster olmaz, oyundaki bir tur, bir npc olur. her npc einstein olacak demiyorum. ama diyorum ki hicbir sekilde monster misyonu npcden, factiondan daha cok para vermemeli. neticede sentient alien bunlar. kaldi ki, neyin getirisi yuksek olursa insanlar ona gider. 1 - neutral misyonlarin getirileri faction misyonlari yaninda azaltilmali ya da esitlenmeli. 2 - monster tipi misyonlarin paranormal xp ve para getirisi npc tarzi misyonlarla esitlenmeli ya da azaltilmali. 3 - faction puaniyla alinan seyler sadece varyete cesni olmaktan cikarilip ise yarar seyler haline getirilmeli. 4 - ileri seviye misyonlarda pet mecburiyeti de kalkmali. bu gun en ileri seviye misyonu yapacaksaniz pet mecbur hala. ama 20 kisi toplanip yapabilmeli bu misyonlari pet kullanmak zorunda kalmadan.mecburiyet olmamali. 5 - her bi halt icin mecburi olan bazi sacmaliklar kalkmali. bu gun pet cikarmak icin, droid cikarmak icin, vehicle cikarmak icin camp acabilmek zorundasiniz. her daim yaninizda kamp accak arkadasiniz olmayacagina gore mecburen alacaksin 15 puani heder edip scoutu. boyle sacmaliklar kalkmali. 6 - gcw de ilerleme ve gerileme gorulebilir hedeflerle olabilmeli. su an kim daha cok faction base elinde tutarsa gcwde avantajli sayiliyor. o da bir rakam. nedir bu ? hicbisi. faction baseleri ele gecirme ve elde tutma olabilmeli. daha aklima gelirse yazarim.[hline].~:&:* Let the sunshine in *:&:~. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
unity100 Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 said: hilikus, 23 December 2003 17:59 tarihinde demiş ki: darth vader in tez zamanda görülen ilk jedinin kellesi vurula emrini vermesi 2 ay olmadi sanirim? yada oyuncularin player citylerle imperial guclerini uzak gezegenlere yaymasi ve orada guclu savunma hatlari kurmasi? act lerden bahsetmedim bile.. herkese gökten holo dusmesini nasil swg ye bagladik ki?[hline]*curiosity res-kills* ...mono ya isterse 10 ay onceden versin oyuncularin yuzde kacina yansidi bu ? kac kisi var daha bu gune kadar jedi bh misyon almis ? ki zaten sadec bhler alabiliyor. birak bunu kac tane jedi var ? graul mauler yerine holocron bana cok daha swg geliyor.[hline].~:&:* Let the sunshine in *:&:~. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
unity100 Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 odul avcisi katil aslinda oyunda cunku caresi yok. mission npc invul yapilarak cozulebilir.[hline].~:&:* Let the sunshine in *:&:~. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
codmaster Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Unity ye ek olarak territory sistemi olmalı ki gcw nin belli bi amacı olsun.[hline]Eaglef Ifock of Eclipse,TR (Retired) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
unity100 Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 oyunculariin player citylerle guclerini uzak gezegenlere yaymasi hicbisi degil. her bir cityde 10 tane adami bir arada gorursen mucize olmasini bi yana birak, cityler kurulunca ah, bestine gibi yogunluk olup hareket olan yerlerde de hareket duruldu. eskiden 50 kisi bri arada olurdu bi yerde simdi 10 kisi bir arada. ah bestin arasi her gece en az 2 spontane olay olurdu en az 15 kisinin katildigi. garantisi vardir bir seyin olacagi. simdi hersey ittirmece kaktirmaca zorla.[hline].~:&:* Let the sunshine in *:&:~. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
unity100 Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 evet. ama territory sisteminin cok buyuk zorluklari var. cok kisitlama koyar. cunku galaksini buyuk kisminin su an imp kontrolunde olmasi lazim. oyle olmasa dahi, yani playerlere bagli olsa dahi ustunluk saglayan taraf digerlerinin oyun alanini kisitlar yanlis olur. makul bi sekilde uygulanirsa gayet iyi olur.[hline].~:&:* Let the sunshine in *:&:~. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
codmaster Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Mesela şöyle bi taraf alır bölgeyi,o bölgedeki harvester ev vs vs nin vergilerinin bi kısmını orayı ele geçiren birliğin command centerına gelir olarak verilir otomatik.Ve o bölgede belli yerlerde guard postlar filan olur,overtler biraz daha zorlanarak gezer oralarda.[hline]Eaglef Ifock of Eclipse,TR (Retired) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
unity100 Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 para direk olmaz be cok lame olur.[hline].~:&:* Let the sunshine in *:&:~. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Lion_Strimple Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Gorunen o ki 3-2-0-0 CH yi birakicam bu durumda... yihu investigationa puan vermek icin sebep :) 0-4-4-4 bh baymisti zaten. (inv 2 alacak kadar xp de birikmisti sanirim) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Gulay Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Cok Dogru Hilikus, zaten o yuzden Gulay BE, Tulay Tailor oluyor :-) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mono Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 23, 2003 heheh bende tailorken cok dusunmustum ama iki gerekli sinifi birbirne zincirlemenin tek acc ile mumkun olmadigini anlamistim, da 2ci acc yemedi :)[hline]*curiosity res-kills* ...mono Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Aralık 24, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2003 said: unity100, 23 December 2003 18:48 tarihinde demiş ki: oyunculariin player citylerle guclerini uzak gezegenlere yaymasi hicbisi degil. her bir cityde 10 tane adami bir arada gorursen mucize olmasini bi yana birak, cityler kurulunca ah, bestine gibi yogunluk olup hareket olan yerlerde de hareket duruldu. eskiden 50 kisi bri arada olurdu bi yerde simdi 10 kisi bir arada. ah bestin arasi her gece en az 2 spontane olay olurdu en az 15 kisinin katildigi. garantisi vardir bir seyin olacagi. simdi hersey ittirmece kaktirmaca zorla.[hline].~:&:* Let the sunshine in *:&:~. Enako dostum nerden biliyosun o Bestine de olan hareketlerin başka yerlere taşınmadığını? Belki şu an iki komşu şehir birbiriyle savaşıyor, dantooinede haritayı açarsan görürsün, birbirine çok yakın şehirler var...[hline]Devvo Ki'yyst Master Sharpshooter Teras Kasi Novice Ex-Master Creature Handler Ex-Master Ranger (R.I.P.), Eclipse Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Aralık 24, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2003 said: unity100, 23 December 2003 18:43 tarihinde demiş ki: 1 - neutral misyonlarin getirileri faction misyonlari yaninda azaltilmali ya da esitlenmeli. ** Faction görevlerinin en büyük özelliği FACTION puan vermesi... Yani sen factionunda ilerlemek için o görevi yapıyorsun, para için diil. Dediğin gibi bir eşitleme söz konusu olsa, neutral kalmak isteyen playerlara haksızlık olur.** 2 - monster tipi misyonlarin paranormal xp ve para getirisi npc tarzi misyonlarla esitlenmeli ya da azaltilmali. **Monster tipi görevlere dikkat edersen lairden 2 defa spawn olma durumu var, npc görevlerinde bu yok. Sonuç olarak bu görevler daha zorlu ve daha çok xp ve para alman doğal. Keza birbirine eşit değerdeki görevleri karşılaştırırsak monster görevleri daha zorlu olacaktır. ** 3 - faction puaniyla alinan seyler sadece varyete cesni olmaktan cikarilip ise yarar seyler haline getirilmeli. **Bunda haklısın ama faction puanı ile alınan silahlar ve zırhlar playerların yaptıklarından iyi olmamalı, sonuçta standart olmalı. Ama daha çok çeşit olabilir, rütbe belirtecek üniformalar, rütbelere göre özel gereçler falan... Ayrıca faction rütbeleri de bir şekilde gösterilmeli, faction işaretinin yanına rütbe işareti olabilir ya da infoda gözükebilir...** 4 - ileri seviye misyonlarda pet mecburiyeti de kalkmali. bu gun en ileri seviye misyonu yapacaksaniz pet mecbur hala. ama 20 kisi toplanip yapabilmeli bu misyonlari pet kullanmak zorunda kalmadan.mecburiyet olmamali. **İleri seviye görevlerde pet zorunluluğu diye bir olay yok. Benim duyduğum vanthoi arkadaşımız TKA Master ve voritor görevini bitirmesi gayet kısa sürüyormuş. Ben de rifleman olarak faction görevlerini yaparken hiç pet kullanmıyorum, çünkü genel olarak 10-20 sn arası sürüyo. Pet olayı senin karakterinin savaş yeteneklerine bağlı...** 5 - her bi halt icin mecburi olan bazi sacmaliklar kalkmali. bu gun pet cikarmak icin, droid cikarmak icin, vehicle cikarmak icin camp acabilmek zorundasiniz. her daim yaninizda kamp accak arkadasiniz olmayacagina gore mecburen alacaksin 15 puani heder edip scoutu. boyle sacmaliklar kalkmali. **Bu da doğru ama buna bi sınırlama getirmek istemeleri haklı. Bu konu biraz karışık, daha ayrıntılı konuşmak lazım.** 6 - gcw de ilerleme ve gerileme gorulebilir hedeflerle olabilmeli. su an kim daha cok faction base elinde tutarsa gcwde avantajli sayiliyor. o da bir rakam. nedir bu ? hicbisi. faction baseleri ele gecirme ve elde tutma olabilmeli. **Bu tip bir olay olursa işler iyice çorba olur kanaatindeyim, bence şu anki sistem gayet düzgün işliyor. Keza filmlerden yola çıkıp bunu SWGye bağlarsak, Rebel baselerin çoğu hideout olarak geçiyor ve in cin oynamayan mekanlarda oluyor. Bunun sebebi imparatorluğun içinde bulunduğumuz zaman diliminde çok güçlü olması ve rebelların devamlı bir kaçış ve saklanış içinde olması.** daha aklima gelirse yazarim. **Yaz abi yaz da konuşalım... [hline].~:&:* Let the sunshine in *:&:~. [hline]Devvo Ki'yyst Master Sharpshooter Teras Kasi Novice Ex-Master Creature Handler Ex-Master Ranger (R.I.P.), Eclipse Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Popeye Mesaj tarihi: Aralık 24, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2003 4 - ileri seviye misyonlarda pet mecburiyeti de kalkmali. bu gun en ileri seviye misyonu yapacaksaniz pet mecbur hala. ama 20 kisi toplanip yapabilmeli bu misyonlari pet kullanmak zorunda kalmadan.mecburiyet olmamali. --------------------------------------------- şu anda pet gerekebilicek yaratık çok az mission olanlarda ise yok diyebilirim ileri seviye missiona bi örnek alayım unity çünkü petsiz bi şekilde saglam skilli olan 2-3 kişi şu anda her missionı yapabilir bana göre[hline]dark-dr, 14 May 2001 05:10 tarihinde demiş ki: osi de rp=soytarılık diyorum. [Bu mesaj Popeye tarafından 24 December 2003 11:27 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Guru Mesaj tarihi: Aralık 24, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2003 bazı questleri ileri mission diye sınıflandırabiliriz, mesela Jedi Temple Ruins deki "The Last Jedi" questi petsiz çok zor yapılır, 28k ham li npc ler çıkıyor..[hline]Why do the bad so ruin the GOOD? is there a man who takes me upon the stars?.. or am i alone till the end? life is bitch .. time to DIE.. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DA2019 Mesaj tarihi: Aralık 24, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Aralık 24, 2003 Ben o untrained padawanı petle öldürmüştüm ama ozaman ch/ranger idim. Ama tahminimce sağlam bufflı, iyi armor ve silahlı bi combat karakteri o npcyi öldürebilir. Yoksa o quest sadece chlere özgü olurdu. Tahminimce bir çok arkadaş da o görevi petsiz yaptı.[hline]Devvo Ki'yyst Master Sharpshooter Teras Kasi Novice Ex-Master Creature Handler Ex-Master Ranger (R.I.P.), Eclipse Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar