keyn Mesaj tarihi: Ekim 2, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2003 ben bir tane events eklemek istiyorum ama bunu playerın bu eventsi yazanabilmesi icin butun platelerini giymesini istiyorum mesela defense platemail setin hepsini giydimi kalvas yememesi icin bir events eklemek istiyorum peki bu eventsi kazandırmak icin playera nasıl bir equip kullanmam gerekiyor her platemail giydimide memory atmak istemiyorum.Yardimlarinizi bekliyorum.[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorj Mesaj tarihi: Ekim 2, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2003 memory nedir nasıl cekiliyor?[hline]Water'n Roll - Food'n Roll - Wood'n Roll anlamadınız dimi? eheh anlamazsınız tabi ROCK'N ROLL dinleseydiniz anlardınız Frp-tr.net Aysikyu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
taz Mesaj tarihi: Ekim 2, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2003 bi event yazarsın itemın on=@equip'ine src.events +e_cart dersin eventin on=@spelleffectine kal vas durumunda return 1 dersin Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Moonlight Mesaj tarihi: Ekim 2, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 2, 2003 Eğer plate mail set'in tamamını giymiş mi diye kontrol etmek istiyorsan, epey kapsamlı bir Layer Check yapman gerekli event'in içinde. Layer'lar ile daha fazla bilgi için : httP://www.ithycaworld.com Taran'ın sayfasında istemediğiniz kadar bilgi var. Türkçe istiyorsanız eminim ki Paticik'te de bu konu hakkında bilgi vardır.[hline]Admin Mystery Erethar Roleplay Shard Yöneticisi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
keyn Mesaj tarihi: Ekim 4, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2003 benim anlatmak istedigimi anlamadınız beyler soyle dusunun bir tane armor cesidi yaptım ve bu armora bir events eklemek istiyorum mesela flame strike yemesin ama adam tek bir parcasını giydimide olmaz ondan butun parcalarını giymesini istiyorum soyle birsey yani events atıp adamın o set parcalarını kullanıp kullanmamasına bakmak istiyorum.[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sorj Mesaj tarihi: Ekim 4, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2003 dediğin şey cok zor kaan[hline]Water'n Roll - Food'n Roll - Wood'n Roll anlamadınız dimi? eheh anlamazsınız tabi ROCK'N ROLL dinleseydiniz anlardınız Frp-tr.net Aysikyu Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Moonlight Mesaj tarihi: Ekim 4, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2003 Aslında değil... Biraz uğraştırır ama şöyle yapılabilir. Zırhın herhangi bir parçasını giydiğinde bir tane memory object yaratırsın ve buna bir tane timer verirsin. Bu timer tüm zırhı giymek için verilen zaman olur. Aşağıdaki script parçasını bir fikir versin diye yazıyorum. Bunu her zırh parçasına eklersen yukarıda dediğim kısım hallolur sanırım. ON=@EQUIP IF !(RESTEST 1 i_armor_memory_item) SRC.NEWITEM i_armor_memory_item SRC.ACT.EQUIP SRC.EVENTS +e_flame_strike_bana_hic_koymaz ELSE RETURN 1 Memory object'i yarattığında kullanıcıya "Zırhın tamamını giymelisiniz" şeklinde bir tane uyarı verirsin. Timer = 0 olduğunda zırhlara ait bütün layer'ları kontrol edersin. Eğer adam zırhın tüm parçalarını giymişse, memory object'i silersin. Eğer adam uyarıyı kaale almamışsa, Timer = 0 olduğunda zırhlara ait tüm layer'lardaki item'ları unequip edersin. Sanırım bu yardımcı olacaktır.[hline]Admin Mystery Erethar Roleplay Shard Yöneticisi [Bu mesaj Moonlight tarafından 04 October 2003 13:24 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
keyn Mesaj tarihi: Ekim 4, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2003 oda olurda mesela bir sey daha sorucam hangisi daha cok kastırır memorylermi yoksa eventslermi?[hline] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Moonlight Mesaj tarihi: Ekim 4, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2003 Kastırmaktan kastın ? :) Event'lerin genelde karmaşıklığı daha fazladır... Ama prensip olarak genelde karmaşık olan şeylerle daha faydalı işler üretilebilir. Amacına göre event veya item kullan...[hline]Admin Mystery Erethar Roleplay Shard Yöneticisi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
MumChamber Mesaj tarihi: Ekim 4, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2003 bilgisayarı uğraştırmasından bahsediyor sanırım.. her bir item için ayrı event ver. e_antikalvas_kolluk filan gibi. daha sonra da kontrol ettir. ama bu her büyü atıldığında kontrol demek olacaktır. yani boşver :P (fireimmunity filan gibi bişey vardı sanırım. unu yaparsan da benzer bir etkiyi daha az bellek ile yapabilirsin.)[hline]its supersonic Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
malmsteen Mesaj tarihi: Kasım 22, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 22, 2003 said: kaan0489, 02 October 2003 19:41 tarihinde demiş ki: ben bir tane events eklemek istiyorum ama bunu playerın bu eventsi yazanabilmesi icin butun platelerini giymesini istiyorum mesela defense platemail setin hepsini giydimi kalvas yememesi icin bir events eklemek istiyorum peki bu eventsi kazandırmak icin playera nasıl bir equip kullanmam gerekiyor her platemail giydimide memory atmak istemiyorum.Yardimlarinizi bekliyorum.[hline] baq sana kısaca boole anlatiim; setin parcalarının tamamladıgını ogrenmek için tagla saydır.. [itemdef i_armor_chest] //her neyse on=@equip if ( >= 6) src.events +e_koru_beni_fsden src.tag.settam 7 elseif ( <= 0) src.tag.settam 1 else src.tag.settam = + 1 endif on=@unequip src.events -e_koru_beni_fsden src.tag.settam = +(-1) //bu sadece bir parcasında olanı //bunu setin her parcasına (toplam 7 heater dahil) ekle //events; [events e_koru beni_fsden] on=@Spelleffect if (==51 )) src.say *Flame Strike Buyusune karsi korundu* return 1 endif hah bu kadar işte calısır... aman allahım korkarım yine hallettim bu kadar da olmazki harikayım ben ... :rock: Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mami Mesaj tarihi: Kasım 24, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Kasım 24, 2003 Çalıştığına eminmisin? Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar