Jump to content
Forumu Destekleyenlere Katılın ×
Paticik Forumları
2000 lerden beri faal olan, çok şukela bir paylaşım platformuyuz. Hoşgeldiniz.

full armor


keyn

Öne çıkan mesajlar

ben bir tane events eklemek istiyorum ama bunu playerın bu eventsi yazanabilmesi icin butun platelerini giymesini istiyorum mesela defense platemail setin hepsini giydimi kalvas yememesi icin bir events eklemek istiyorum peki bu eventsi kazandırmak icin playera nasıl bir equip kullanmam gerekiyor her platemail giydimide memory atmak istemiyorum.Yardimlarinizi bekliyorum.[hline]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Eğer plate mail set'in tamamını giymiş mi diye kontrol etmek istiyorsan, epey kapsamlı bir Layer Check yapman gerekli event'in içinde.

Layer'lar ile daha fazla bilgi için :

httP://www.ithycaworld.com

Taran'ın sayfasında istemediğiniz kadar bilgi var.

Türkçe istiyorsanız eminim ki Paticik'te de bu konu hakkında bilgi vardır.[hline]Admin Mystery
Erethar Roleplay Shard Yöneticisi
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

benim anlatmak istedigimi anlamadınız beyler soyle dusunun bir tane armor cesidi yaptım ve bu armora bir events eklemek istiyorum mesela flame strike yemesin ama adam tek bir parcasını giydimide olmaz ondan butun parcalarını giymesini istiyorum soyle birsey yani events atıp adamın o set parcalarını kullanıp kullanmamasına bakmak istiyorum.[hline]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

Aslında değil...

Biraz uğraştırır ama şöyle yapılabilir.

Zırhın herhangi bir parçasını giydiğinde bir tane memory object yaratırsın ve buna bir tane timer verirsin. Bu timer tüm zırhı giymek için verilen zaman olur. Aşağıdaki script parçasını bir fikir versin diye yazıyorum. Bunu her zırh parçasına eklersen yukarıda dediğim kısım hallolur sanırım.

ON=@EQUIP

IF !(RESTEST 1 i_armor_memory_item)
SRC.NEWITEM i_armor_memory_item
SRC.ACT.EQUIP
SRC.EVENTS +e_flame_strike_bana_hic_koymaz

ELSE
RETURN 1

Memory object'i yarattığında kullanıcıya "Zırhın tamamını giymelisiniz" şeklinde bir tane uyarı verirsin. Timer = 0 olduğunda zırhlara ait bütün layer'ları kontrol edersin. Eğer adam zırhın tüm parçalarını giymişse, memory object'i silersin. Eğer adam uyarıyı kaale almamışsa, Timer = 0 olduğunda zırhlara ait tüm layer'lardaki item'ları unequip edersin.

Sanırım bu yardımcı olacaktır.[hline]Admin Mystery
Erethar Roleplay Shard Yöneticisi


[Bu mesaj Moonlight tarafından 04 October 2003 13:24 tarihinde değiştirilmiştir]
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

bilgisayarı uğraştırmasından bahsediyor sanırım..

her bir item için ayrı event ver. e_antikalvas_kolluk filan gibi.

daha sonra da kontrol ettir.

ama bu her büyü atıldığında kontrol demek olacaktır. yani boşver :P (fireimmunity filan gibi bişey vardı sanırım. unu yaparsan da benzer bir etkiyi daha az bellek ile yapabilirsin.)[hline]its supersonic
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

  • 1 ay sonra ...
said:
kaan0489, 02 October 2003 19:41 tarihinde demiş ki:
ben bir tane events eklemek istiyorum ama bunu playerın bu eventsi yazanabilmesi icin butun platelerini giymesini istiyorum mesela defense platemail setin hepsini giydimi kalvas yememesi icin bir events eklemek istiyorum peki bu eventsi kazandırmak icin playera nasıl bir equip kullanmam gerekiyor her platemail giydimide memory atmak istemiyorum.Yardimlarinizi bekliyorum.[hline]



baq sana kısaca boole anlatiim;
setin parcalarının tamamladıgını ogrenmek için tagla saydır..

[itemdef i_armor_chest] //her neyse

on=@equip
if ( >= 6)
src.events +e_koru_beni_fsden
src.tag.settam 7
elseif ( <= 0)
src.tag.settam 1
else
src.tag.settam = + 1
endif

on=@unequip
src.events -e_koru_beni_fsden
src.tag.settam = +(-1)

//bu sadece bir parcasında olanı
//bunu setin her parcasına (toplam 7 heater dahil) ekle

//events;
[events e_koru beni_fsden]
on=@Spelleffect
if (==51 ))
src.say *Flame Strike Buyusune karsi korundu*
return 1
endif

hah bu kadar işte calısır... aman allahım korkarım yine hallettim bu kadar da olmazki harikayım ben ... :rock:
Link to comment
Sosyal ağlarda paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...