Volfied Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 52- Cift karakterli biri DM olmamali, herkes geyikteyken ciddi olun lan sacmalamayin erse bi DM, kafa goz dalarim, ya da herkesciddi onayalim diyince surekli espri yapan biri olursa 53- usttekine dolayli, oyuncularla uyum icinde olmali 54- RP ye puan vermeli, ama RPyi sadece savaslarda yapanlara degil, questin idisatindaki degisikliklerle de vermeli[hline]Dark-dr adli adminimiz zamaninda demiski... kadin erkek demedim eglendim bunca zaman darkim dereyim demedim ibnelestim muntazaman... sonra ne oldu ise oldu u donuslerinde seni bekler oldum x kisisiyim artik isci problemlerinin... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Xasf Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 48 den 50 ye atlamışız, bundan sonra atan 1 numara eksik yazsın da telafi edelim ..[hline]"Only then They shall return, for That is Not Dead, which can Eternal Lie, yet with Strange Aeons, Even Death may Die.." Arab, Abdul Alhazred; Necronomicon Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Basibozuk Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Mayıs 31, 2003 Bürünmesi gereken farklı karakterlerin kişilik özelliklerini uygun bir biçimde yansıtabilmeli (Bunun içine ses tonu, vurgu, konuşma sürati, üslup, aksan vb. özellikler girebilir...) Ayrıntılara dikkat etmeli ve gözden kaçırmamalı (gözden kaçırmayan diğer oyuncuların da dikkatini dağıtabilmeli...) Kafasındaki düşüncelere dalıp oyuncuların hareketlerini, sözlerini vs. gözden kaçırmamalı... Oyuncuların özgeçmişlerini vb. karakter özelliklerini oyun içinde mevcut durumlarının tespitinde göz önünde bulundurmalı... Savaş taktik ve teknikleri konusunda bilgi sahibi olmalı... Belki de en önemlisi içinde bulunulan ortamın ayrıntılarını oyunculara yaşatmalı... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DiaBoLiC Mesaj tarihi: Haziran 6, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 6, 2003 -Hafızası güçlü olmalı -Oyun oynatacağı zaman aklında başka bir şey olmamalı, kafası bi şeylere takılmamalı -Otoriteyi sağlayabilecek ve bunu fiziksel ve görünüş açısından illa playerları bi kere dövmesine gerek kalmadan belli, edebilecek biri olmalı -Ağzı sıkı olmalı. Session sonlarında bazı playerlara bi sonraki sessionın başında ne olacak anlatmamalı.Tamam kardeşim iyi güzel de söyleme de zevki çıksın![hline]Serve no one but Bane Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
neo_88 Mesaj tarihi: Haziran 8, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 8, 2003 Her aradiğinda işim war dememeli 2 ay boyunca oyun oynatmamazlik yapmamali oynatacaği zmnda işkence yapmamali playera![hline]hayat felsefem=HeBeeeeeeeee Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grudge Mesaj tarihi: Haziran 8, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 8, 2003 müdahale etcem artık bundan sonra yazanlar 65 yazarak başlasınlar lütfen. ya da kaçsa işte :p[hline]Pain is weakness leaving your body... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
horacegoesskiing Mesaj tarihi: Haziran 9, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2003 61-Sağlam müzik arşivi ve ses sistemi olmalı. Kaleye girerken ascension çalabilmeli[hline]Ben akıllıyım. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
shapshal Mesaj tarihi: Haziran 9, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2003 benim gibi olsun yeter :D Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Grudge Mesaj tarihi: Haziran 9, 2003 Konuyu açan Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2003 shapshal olsun yani? neden ki :D[hline]Pain is weakness leaving your body... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Peka Mesaj tarihi: Haziran 9, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2003 kimse neden en önemli maddeyi yazmadı ? -bana iyi edit yapabilmeli[hline]Beni ,paso paticik gezerken gören bi arkadaş dedi ki ; Paticiğin sahibinin kızı warmı ? versinler sana bende dedimki ; lan imzaya quote'li bişiler koyulmuyo yoksa yazardım bunu haha Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Ractamainus Mesaj tarihi: Haziran 9, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 9, 2003 hayatımda en zevkli oynattığım oyun (dm olarak) kuralsız, sadece 20'lik zarla ve doğaçlama oynattığım oyundu. hayatımda en zevkli oynadığım oyunda (player olarak) kuralsız, sadece 10'luk zarla ve doğaçlama oynadığımız oyundu :) bence iyi doğaçlama yapan bir dm ve altından kalkabilecek oyuncular varsa, doğaçlama ve sadece bir zarla ve her olay üzerine 235456754 tane kurala başvurmadan oynanan oyun en iyi oyun olur. - yarattığı her npc karaktere aynı ölçüde, bağlanabilecek ver dm olmalı - kendi npc lerini oynatırken charlarına kendini kaptırıp, oyuncuların charlarını arka plana itmeyen, olaylara objektif bakabilen bi dm olabilmeli[hline]Uzak diye bir yer yoktur... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eraqrest Mesaj tarihi: Haziran 10, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2003 questi uygulamak adına oyuncuları yönlendirmemeli (bi keresinde dl'lde çingenenin teki bizim fighter'a acayip bi büyü yapmıştı. bi cleric'e götürdüümüzde büyünün ne olduunu bilmediini ama bozmak için ruhlarla bağlantı kurabileceğini söylemişti. (ilk oyununu oynayan) pc: ııghh hadi yap napıcaksan ölüorum acıdan. [fighter] dm: olm bak istersen yaptırma. şimdi bu cleric'in ne isticei bilinmez. ruhunu fln ister aman diyim.. lanetle yaşa daha iyi bence --- bi kaç gün sonra ormanda ogre'ler bizi çembere alır. grubun okçuları ağaçlara gizlenip ogreleri beklerken fighter'lar da girişmeye hazırlanır. sözkonusu pc'nin hpsi azalınca rage olur vee... dm: *rage tasfiri yapar* gruba döner: *oyuncunun werebear olmasını* anlatır sora da ayıcığımız bi vuruşta ogreleri çatır çutur yemeye başlar... meğer çingene bizimkine bi çeşit likantropi büyüsü yapmış :P [Bu mesaj Eraq tarafından 10 June 2003 21:43 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
TheSilver Mesaj tarihi: Haziran 10, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2003 etrafa iyi itemler koymalı karakterlerin yararlana bileceği güzel zırhlar büyülü eşyalar falan altın tercihtir :) karakterlere item sıkıntısı çektirmemeli 3 boş sandıktan sonra kafasına yiyeceği yumruğa hazırlıklı olmalı [Bu mesaj TheSilver tarafından 10 June 2003 21:48 tarihinde değiştirilmiştir] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Eraqrest Mesaj tarihi: Haziran 10, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2003 ha bi de durup dururken gruba zar attırıp, 1 gelince "nihohohua bittiniz lem" fln dememeli :)[hline]Heroes are born, not made. -Eraqrest, The Orc Hunter Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
DiaBoLiC Mesaj tarihi: Haziran 10, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 10, 2003 Hehehe şunu hatırlıyorum: (dm henüz pek bi tecrübesizdir ve D&D denen olaya Hereos III ten girmiştir) evet arkadaşlar büyük uğraşlar sonucu yendiğiniz ogrenin arkasında bir kasa olduğunu hatırladınız. Playerlar kasayı açar: DM:eh evet 2000 altın mı yoksa 1500xp mi? -Alıntı yapmalı ama bu kadar da abartma be adam Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
mountaindew Mesaj tarihi: Haziran 14, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2003 DND den mezun olmus daha iyi sistemlere gecmis olmali. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Solonor Mesaj tarihi: Haziran 14, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Haziran 14, 2003 ya adam gibi adam olsun, kıllık yapmasın yeter :P[hline]White_Rakkad,the Tikky ( :lol: ) 04 June 2003 16:31 tarihinde demiş ki: Ben Tommy giyiyoruuum sen ex-port giyiyosuuun benim tişörtüm senin tişörtünü döveeeeer Gallant, the Macho 14 June 2003 01:20 tarihinde demiş ki: Kadın dediğin istanbul gibi olmalı, fethi zor fatihi tek Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wulfgar Mesaj tarihi: Ekim 4, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 4, 2003 Diyarların kitaplarını okumalı Hem az da olsa genel kültürü oluyo diyar ve diyardaki yerler hakkında. Ayrıca çok kitap okudukça tasvirleri daha gelişiyo ve oyuncunun oyuna girmesini daha kolaylaştırıyor.[hline]Fierce is my blade fierce is my hate born to die in battle, I laugh at my fate Avatar of Thor Felsefe Yapmaya Çalışan Aptal Kızlara Hayır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Selocan Mesaj tarihi: Ekim 5, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2003 playerlar büyücü ile savaşırken "büyücü sana magic missile atıyor" diyip elindeki d20 yi hedef oyununcunun kafasına atmamalı oyun sırasında sessizlik olduğunda cep telini kurcalayıp sonra playerların suratına bakıp " ee napıyosunuz ? " dememeli.[hline]If only I could breathe to see the sun of May... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Draven Mesaj tarihi: Ekim 5, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2003 * ortaya cikip diger oyuncularla, tamamiyle duz tiyatro gibi oyun cikartmali ortaya, konusmalarda sisko blacksmith boyle diyor demek yerine, oyuncularla arasi konusmalar dumduz olmali. * ortam ev ise, atmosfer olmali, gereginde mum yakmali, gereginde arka fonda gerekli muzikler calinmali. * pizza ismarlamali[hline]If we die, we all die together. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wulfgar Mesaj tarihi: Ekim 5, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2003 said: Selocan, 05 October 2003 15:19 tarihinde demiş ki: playerlar büyücü ile savaşırken "büyücü sana magic missile atıyor" diyip elindeki d20 yi hedef oyununcunun kafasına atmamalı D20 ne alaka orda anlayamadım? Hani magic missle ın hem save i yok save için olamaz. Hemde neresine attın diyede 20 lik atılmaz heryerde aynı etkiyi gösterir çünkü büyü olduğundan dolayı[hline]Fierce is my blade fierce is my hate born to die in battle, I laugh at my fate Avatar of Thor Felsefe Yapmaya Çalışan Aptal Kızlara Hayır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Selocan Mesaj tarihi: Ekim 5, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2003 elinde olma sebebi zaten büyüyle alakasız elinde bulundurmak için yani zarlar sadece kullanılacağı zaman mı ele alınmak zorunda ? neyse oyuncuya atma mantığı ise şu kafasına atınca kafana büyü yedin hesabı değil kötü şaka olarak söyledim bunu bunları yapmamalıdır diyorum zaten[hline]If only I could breathe to see the sun of May... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Draven Mesaj tarihi: Ekim 5, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2003 wulfgar, bu konunun d&d bilgilerimizi gosteri$ yapmak icin degil, biraz geyik olmasi icin acildigi kanisindayim[hline]If we die, we all die together. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Wulfgar Mesaj tarihi: Ekim 5, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 5, 2003 Bende hava atma çabası içinde değilim zaten. Yazarkende defalarca okuyup düşünüp yazmadım. O an aklıma geldi ve yazdım sadece.[hline]Fierce is my blade fierce is my hate born to die in battle, I laugh at my fate Avatar of Thor Felsefe Yapmaya Çalışan Aptal Kızlara Hayır Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Golge-i_Khan Mesaj tarihi: Ekim 7, 2003 Paylaş Mesaj tarihi: Ekim 7, 2003 bir ortami anlatirkene tum hislerden yararlanmali (koku ses goruntu bla bla) hayvan gibi dogaclama yapmali (ben hic bir setting imi kagida yazmam o zaman beni daraltiyor yani deistirmek zor oluyor her setting in icimde yarattigi bi his vardir ona gore oynatirim) Olaylari dusunurum ama detayina kadar dusunmem kirik bi masa koyarim cekmecesini dusunmem zaten oyuncu bakinca cikarabiliyorsun Oyuncularla tartismaya girmemeli (-abi benim ok nie carpmadi ?) gibisinden sorulara cevap vermekle ugrasmamali Oyuncularin salak suluk sakalarina gerekirse kizmali, bi isine yaramadigi icin zar atmali onlari sonra akabinde kaybetmeli :)[hline]Buraya yakında imzamı yazacağım bilginize Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar