paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2007 Selam, gerçekten bahsettiğin kadar yavaş şiştiyse sorunlu olduğu aşikar ama işin kötü yanı bunu olup bitmiş bir olay için ispatının oldukça güç olması. Şahitler gerekli ve ayrıca teknik tarafsız bir inceleme raporu şart. Honda kolay kolay kendi arabasına "hatalı" etiketi vuramaz. Gerçi bu tepe yöneticilerin 'müşteri memnuniyeti' ilkesinden ne anladıklarına da bağlı. PS: Mesaj kutusu ak pak yapıldı, gelecek mesajları bekler ;) Saygılar.
Rottweiler Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 6, 2007 e buzx, o zaman bende susurluk kazasındaki zırhlı mercedesın resımlerını koyayım oda saglam araba olmaktan cıksın... her araba sonucta hasar alır, ama bazılarında on ve arka kısım bılerek daha yumusak maddeden yapılıyor, bunun nedenıde ılk carpmadakı etkıyı bırazda olsa absorb etme olayı, yanı bmw lerde falan on ve arka aksam ıclere gıdılmedıgı taktırde ılk darbeyı emmesı ıcın daha yumusak bır metal, plastikten yapılıyor artık dıye bılıyorum. birde euro n cap mı ne vardı sıte, orda her arabanın carpma degerlerı, ıcınde oturan dummy nın nerelerınden hasar aldıgını gormek mumkun. Sadece 1 şey bilirim citroen saxo inanılmaz derecede uyduruk bir araba, nası çarparsan çarp direkt tost
Redogski Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2007 o değilde biraz postları okuyarak bişiler yazın :D.aynı şeyi söyliyip duruyonuz :D
paramecium Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2007 Selam, Yumuşak malzeme azcık teknik dışı oldu gibi :) Biz bunlara şok/darbe emici veya enerji sönümleyici materyal desek ;) Saygılar.
zydar Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2007 geçmiş olsun. honda çok güçlü street fighter'da. sürekli yumruğa basarsan hedehedehedehdehdehede iye yumruk hareketi yapıyo. süper o.
prozzak Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2007 Konuyu açan Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2007 bu üstteki post icin ne desem?
dasaaa Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2007 "ya sabır,ya sabır,ya sabır,ya sabır,ya sabır,ya sabır,ya sabır... " demen işe yarayabilir.. veya arkadaşa arkadan 150km/h hızla vurabilirsin.. bakalım airbagleri açılıyor mu yoksa bunda da fabrika kaynaklı bir üretim hatası var mı? deneysel bir çalışma baabında.. her şey bilim için
kingpin Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 7, 2007 said: zydar üye § 07 Ağustos 2007, Salı - 11:23 [ özel msj ] -------------------------------------------------------------------------------- geçmiş olsun. honda çok güçlü street fighter'da. sürekli yumruğa basarsan hedehedehedehdehdehede iye yumruk hareketi yapıyo. süper o. K.O.
Tyrael Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 performans için capon(makul fiyata) onun dışında direk alman.. bazı arabalarda airbag açılır kemer takılı olmadığı zaman da fakat tehlikeli.. 2.si bu NCAP testleri fln 65 lemi ne yapılıodu(en fazla 70 yanlış hatırlamıosam) onun için zaten 100-120 den sonra allaha emanetiz. 3.sü ise öndeki arabaya sağdan vurmuştur(biraz kayıp yön deiştirmiş demekki araba) airbag lerde belli bir şiddetin altında açılmıyor. yolcunun balon üfler gibi açılan airbag i hakkında yorum yapamicam ilk defa duyuorm böle bişi. ama hondaya özel bi durum yok burda her firmanın bazen banttan problemli çıkan arabası olabiliyor örneğin mercedes A serileride virajda belli bir hızdan sora direk taklayı koyuodu, 2-3 araba deil sadece. bi arkadaşımda eski passat la kaza yaptı airbag daha açılamadan kafayı direksiyona koymuş.. can kaybı yoksa yine iyi, ama üzerine gidilsin tabi.
Apex Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 2 ay önce bostancı-ankara yolunda önümdeki kamyondan düşen ne olduğu belirsiz birşeyin son anda arabamın altına girip herşeyi götürmesinden kurtarıp sol ön lastiğin yanağına çarpması kadar kurtarabilmem neticesinde arabada 3 airbag açıldı. olayda kaportada hiçbirşey olmaması, arabada lastik patlaması dışında hasar olmaması neticesinde verilen airbag paraları koysada bmw bu konuda ne kadar titiz olduğunu gösterdi :)
Mr_Hand Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 Bildiğim kadarıyla o airbagler G sensörüne bağlı, yeterli G kuvveti oluştuğunda patlıyolar. Sen nasıl bi hareket yaptın öyle apex :D
Apex Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 tahmini 140 ile filan giderken önüne birşey düştüğünü düşün, kaçmak için sağa kırıyorsun ama artık sağdaki araba ile ayna ayna gidince daha kaçıcak yerin yok ve futbol topundan biraz büyük kare birşey sol ön lastiğin dışından darbeyi veriyor o süratle giderken. lastiğe gelen şey yerinden oynamayan birşey bu arada. o anda 3 airbag birden açılınca bende şaşırdım. emniyet şeridine zor attım kendimi desem yeridir, allah korudu valla :)
Mr_Hand Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 geçmiş olsun :) wikipediada yazdığına göre sabit engele 20 km civarı hızla önden çarpmak yeteri kadar G kuvvetini yaratarak açılmasını sağlıyomuş. O airbagler açıldığında kontrolü kaybetmemen iyi olmuş valla :)
Apex Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 sağolasın. evet orada kontrolu kaybetmeden hayvan gibi balon yapmış bi lastikle ve bir anda patlamış 3 airbagle birlikte en soldan emniyete güzel bi geçiş oldu. lastiğin orada anında patlamaması ayrıca büyük bir şanstı o darbede nasıl oldu patlamadı direk olarak çözebilmiş değiliz. :)
Redogski Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 geçmiş olsun. apex araba neydi merakımdan soruom
Vodan Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 Bence bu BMW'nin duyarlılığı değil eşekliği. 140 la giderken kafana dan diye bişey çarpıpta güvenle sağa çekebilmen şans olmuş çook tehlikeli bişey ben olsam şikayet ederdim.
Apex Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 sağolun. vodan ne anlamda eşekliği ?
Vodan Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 Sol lastiğin dışını çarpınca neden Airbagler açılsın ki? Artı 140km hızla giderken airbaglerin açılması demek kontrolü kaybetmene yol açabilecek birşey.
Mr_Hand Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 ya hangi airbagli araba olsa olacakmış o olay. sensörlerin çalışma şekli yüzünden olmuş işte. ama sakat olay ayrı...
Half_Cow Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 Mesaj tarihi: Ağustos 13, 2007 said: zydar üye [şikayet et] § 07 Ağustos 2007, Salı - 11:23 [ özel msj ] geçmiş olsun. honda çok güçlü street fighter'da. sürekli yumruğa basarsan hedehedehedehdehdehede iye yumruk hareketi yapıyo. süper o. göthic olmak istiyorum. yüzümü boyicam ağlama efekti yapcam gözlerime. depresif takılıp ankaralı turguta tempo tutcam. oynicam. ^^ kardeş biz burda edmund hondadan değil soichiro honda'dan bahsediyoruz edit: ben bişeyden bahsetmedim gerçi :D [ Mesaj 13 Ağustos 2007, Pazartesi - 22:39 tarihinde, Half_Cow tarafından güncellenmiştir ]
Öne çıkan mesajlar