Murtaza Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2007 4 ay önce "hocam o zaman horde açıp sıfırdan başlıyo muyuz" diye 3 kişi kurduğumuz guild bi semirdi, güzelleşti. Neredeyse herkes RL'den arkadaş olduğu için bugüne kadar DKP düşünmemiştik - kaldı ki karazhan dropları için dkp kullanan pek guild de yok - 25man raidler için yeterli sayıda oyuncuyu elde etmeye başladığımızı düşünerek artıkın DKP sistemine geçmemiz gerekiyor. Şimdi sizden ricam, ister guild leader olun ya da olmayın, guildinizdeki DKP sistemini paylaşmanız. Yani örnek olarak; *Hocam, biz raidde saat başı 5 DKP alıyoruz. veya *Kesitğimiz boss başına belli bi DKP alıyoruz. şeklinde... Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Phlox Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2007 raidde saat başı 4.2 dkp, 5 dkp full attendance, first killer 15 dkp, min bid 30 dkp. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dEaThMooN Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2007 Bu bizimki umarım bir fikir oluşturmana yardımcı olur .. -------------------------------------------------------------------------------- DKP kuralları Raid’e sign olmak zorunludur. (SIGN/UNSIGN) Zamanında belirtilen yerde olmamanın cezası -5 dkp Karazhan (FULL) 0 dkp Gruul's Lair +10 dkp Magtheridon's Lair +10 dkp Progress Raid (SSC/TE şimdilik) +5 dkp/saat First kill bonus +10 dkp Raide sign olup gelmemek (Haber vermeden) -20 dkp ( Haber vermek : msn, sms ve ingame mail gibi yeterli imkanlar yaratılmış Kahkaha Ne kadar gecikilecegi belirtilmelidir, "Gec kalıcam" yazıp bırakmayınız. ) Ara verildiğinde geç gelmek -10 dkp raid için gerekli olan malzemeleri getirmemek CL insiyatifinde (5-25) Dikkatsizlikten dolayı raide wipe yedirmek -15 dkp Raide sign olup raide giremeyen kişiler raide sign olan karakterleri ile instance'a 5dakikalık mesafede olmak üzere, altchara geçtilerse yetkili officere bildirmek ve ventte olmak şartıyla, ihtiyaç olduğunda raide çağırabilecek şekilde raid sonuna kadar online olurlarsa raidde kazanılan dkp’yi (bonuslar hariç) alırlar. Bid sistemi 50ye kadar olan bidler min 1er 50-100 arası 5er 100den sonra 10ar 200den sonra 20şer Bid ler set olmayan itemler min 5dkp T4 itemları min 15dkp T5 itemları min 25dkp resist itemler min 1dkp den açılır. Bir item ikinci kez düştüğünde o item'a bir önce verilen dkp miktarının yarısından Bid e açılır. MT ve OT itemleri öncelikli olarak alır min dkp öder ** Üzerinde class yazmayan veya belirli bi classın ability sine bonus vermeyen her item isteyen herkes tarafından bidlenebilir (Örn: bir priest üzerinde class yazmayan bir dmg up itemına bidleyebilir). Lütfen bu kuralı bizim için sorun yaratmayacak şekilde kullanalım. Edit : Update ** Edit : Item ın kaç dkpden bid e açılacagını içeren kural degişmiştir. ** Edit : T1 instance degerleri düşürülmüştür. ** Edit : Karazhan'dan dkp kazanımı kalkmıştır. Bidler aynen devam edicek. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
dEaThMooN Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 27, 2007 Bence her dkp sisteminin belli dezavantajları vardır. Mesela kimi dkp sistemi oyuncuları raid yapmaya çekmez veya spot bulamayanlar için sorun eşgal edebilir fln... Bizim kullandığımız sistemin de en belirgin açığı prot warrior'larımızın en yüksek dkp'ye sahip olmaları.. Biz çok tartıştık bu çıktı ortaya :) İnşallah güzel öneriler gelir de mükemmel bir dkp sistemi çıkar bu topic'den :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sin Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2007 Benim EU executus serveri horeda DAWN guild masteri olarak uyguladigim dkp su sekilde Lootlanan item basina itemi seviyesine gore raiddeki herkese dkp veriyoruz , disenchant edilen itemlar dkp vermiyor ayrica raid attendanceda tutuyoruz 70% attendance item almak icin zorunlu on time bonus +1 dkp arda 1 bonus vericegim zaman max 1 dkp gene Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sin Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2007 ayrica en yuksek dkp si olan kisi o itemi istiyosa item min degerinden alabiliyor bid olayi kullanmiyoruz istiyen itemi whisper atiyor en yuksek dkp si olana yada harbiden ihtiyaci olana veriyoruz itemi Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ssj4songoku Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2007 said: We don't use a bidding system. Every drop has a fixed price set by the officers. How to earn DKP? You gain DKP in 3 ways: a - killing a boss for the 1st time gives you a 10dkp bonus b - killing a boss gives you the dkp out of the "0 sum" of drops we get from that boss. What does this mean? I believe an example is easier to understand: e.g. Maulgar drops 2x T4 shoulders tokens and the Belt of Divine Inspiration. Now the T4 shoulders token has a fixed price of 30 dkp, the belt costs 25 dkp. If you do the math Maulgar drops items for 30 + 30 + 25 = 85 dkp. Ok now we have the sum of the dkp the "raid" is spending. How much do we earn? easy! the same quantity spread among all the people in the raid, so everyone will get 85 /25 = 3.4 dkp c - exceptional bonuses decided by the officers for particular events. As you see the 1st time kill is a huge bonus, that's why we want to keep up the progress Wink now let's make a thing clear: complains like "I have been wiping on that boss for a week and the 1st raid I couldn't join you killed it and I've lost the bonus" are by no means acceptable. Two reasons: 1 - Usually we tend to invite the same people when we are learning an encounter due to the fact that people that wiped already with us have higher chances to know what to do in the encounter over people who never experienced it. So if you spent a week on that encounter you will probably be invited for the next tries too (and hopefully for the 1st kill) 2 - Shit happens! If you can't join a raid for your personal reasons we can't do anything to help you, and let's take the thing easy, ok? It's 10 dkp.. It just means that you will pass an item once, or maybe never, or you just have to kill a couple more bosses to catch up the others.. Not that much, right? Additional rule: on tier tokens we have tank priority, that means that the 5 MTs of the guild will receive the tokens 1st, no matter if they have less dkp than someone else. This is of course done to keep up the progress, since no tank = no boss. Bu da bizimki. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
scorch Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2007 said: Looting system Our loot distribution system is a combination of Need before Greed and DKP. The need determines who is eligible for an item and the DKP determines who then gets the item. The Need before Greed decision is made by the loot manager but raid members must actively "bid in" to be considered. Bidding in: The loot manager will announce items up for distribution in the raid chat. To bid in, please use the following syntax: "NEED - Will replace [item link]". This allows the loot manager to easily determine who has the bigger need. Winning: After one or more people have been deemed to need an item the loot manager will give the item to the person with the most DKP for the value listed in the DKP table. There is no bidding on normal items. In case of a tie in DKP the loot manager will make another analysis of need and decide who gets the item. Your DKP: Your current DKP can be found on our DKP site which will be updated after each raid. On a raid your available DKP equals your current DKP rounded down to the nearest whole number minus any DKP you already spent on that raid. You cannot spend more DKP than your available DKP unless you are the only one needing an item. Bidding wars: For some items we will use bidding. These items include legendary items as well as formulas, patterns, plans, recipes, schematics and other similar items unique to raid instances. Legendary items are subject to the same restrictions as other items wrt class, as directed by the dkp officer present. Tradeskill Recipes: This includes all formulas, patterns, plans, recipes and schematics that are only found in raid instances. In addition to the normal bidding system they are also restricted on who can bid in. Priorities are given in this order: -First drop goes to a guild member of Raven Knights. If all members pass, it will be treated as a second drop. -Second drop goes to a guild member, raid group member or officer of Raven Knights. If all pass, it will be treated as a third drop. -Third drop will be free for all to bid on only if no initiate, member and/or officer of Raven Knights wants to bid in. -Fourth and following drops are free for all to bid on. bu da bizden , bunun dısında free-for-all seklindedir loot type ancak lootları raid lider tarafından atanan kişi t opluyor , free-for-all olmasının nedeni loot bug fln olmasın diye ve tabii insanların birbirne güvenini perçinleyen bir davranış :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ozii_x Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2007 hehe FFA loot sistemi iyimiş.. :=) bizim guilde önereyim hemen.. yanlış anlamayın Loot bug olmasın.. :) Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
arcane Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2007 Bid olmayıp sabit item price olunca sittin sene sıra bekliyorsun en basit item için. Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
ssj4songoku Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2007 Item fiyatlarına göre değişiyor o arcane.Örneğin bizim guild de item fiyatları yüksek böylece dkp de enflasyon engelleniyor ve item dağılımı daha geniş oluyor. Açık veya kapalı arttırma kullanıldığında ise itemlara ödenen dkpler arasında uçurum ve dengesizlikler oluşabiliyor.Sonuçta 1 player 1 haftada 100 dkp ye 3 item alırken diğeri sadece 1 item alıyor bazen. Hepsinin avantaj ve dezavantajları var.Bir yerde detaylı olarak farklı dkp sistemlerinin yorumlandığı bir yazı vardı.Onu bulup atabilirsem iyi olur aslında konuyu açan arkadaş için. [ Mesaj 28 Temmuz 2007, Cumartesi - 13:34 tarihinde, ssj4songoku tarafından güncellenmiştir ] Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Fin Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2007 eski guildımda sign up 5dkp per hour 1dkp boss first kill 10dkp normal boss kill 5dkp healer ve tanklar tokenları 5dkp ile alıyordu diğer classlar 10dkp random droplar 10dkp dkpsi en yüksek olan alıyordu eşitse roll Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sparkcaster Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2007 ndkp kullanın kendi web dizaynı da var basit zero sum sistemi basitçe her item ın standart fiyatı var itemı isteyen ve en yüksek dkp de olan direkt olarak alıyor. fiyat raiddeki adam sayısına bölünüyor herkes o kadar dkp kazanmış oluyor. özellikle bid sistemindeki bazi insanların piçlik olsun diye item fiyatını yükseltmesini ve yine bazı insanların piçlik olsun diye dkp/hour yüzünden wipelara yol açmasını engelliyor.bence en adil sistem Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Sin Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2007 Paylaş Mesaj tarihi: Temmuz 28, 2007 ndkp iyidir biz ffa kullaniyorduk son magtheridon slain de ninja durumu oldu yunanli bi paladin cocuk ninjaladi migrate etti Link to comment Sosyal ağlarda paylaş Daha fazla paylaşım seçeneği…
Öne çıkan mesajlar